Chaos op snelweg door gevallen geldkoffer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 16:29

Lamar schreef:
Winddancer schreef:
Nou i.p.v. 1 euro ligt daar 100 euro......breng je dat naar de politie of geef je het aan de eerste de beste collectebus?
Wedden dat diegene zich waarschijnlijk wel zal melden op het politiebureau.

Als kind vond ik 100 gulden in de goot op straat, ik ben toen naar de melkboer gelopen en heb hem gevraagd of hij het verloren had. Hij zei nee, maar ik ga bij alle mensen langs en kan wel voor je vragen wie het verloren heeft dus geef maar aan mij.
Vuile kinderdief, ik hoop dat hij nu straatarm is!

En ik vond een keer 5 gulden op straat, toen zei mijn vriendinnetje dat zij het eerder had zien liggen dan ik en het dus van haar was... dus toen heb ik het netjes aan haar gegeven. Leugenachtig hebberig wezen, weet ik nu!

Dus ik ben wel zo dom dat ik het netjes af zou geven denk ik :')

*proest*

_O-

Chaos

Re: Chaos op snelweg door gevallen geldkoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 16:47

Ik moest ook heel hard lachen om het verhaal van de melkboer. :')

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:14

zzzooooo ik heb ze weer eerlijk verdient vandaag O:)
Net terug uit het werk en zie alweer tig pagina`s vol verwijten en braaf gedrag voorbij komen :')

Ik vind ze geweldig om te zien al die graai mensen.....
Die moeten toch een beetje het gevoel gehad hebben dat het al sinterklaas was???
en dan gewoon in de camera kijken en doorgraaien +:)+ heerlijk :')

Volgens mij spoor je niet helemaal als je niet mee zou graaien als je daar toch was ;)
Samen netjes de boel opruimen is toch wel het minste wat je kan doen, zeker met het oog op het milieu :j

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:17

quartel schreef:
Samen netjes de boel opruimen is toch wel het minste wat je kan doen, zeker met het oog op het milieu :j

_O- +:)+

WeCo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:30

Blue_Eyes schreef:
Nou quartel, dat is makkelijk gezegd - fijn dat mensen afgeserveerd worden als ze gewoon aangeven dat zij WEL eerlijk zijn. :n Het wordt steeds fraaier!!
Nee, zoals gezegd, ik zou het echt niet meenemen. Het zou in mijn zak branden en wat ik er ook van kocht, ik zou er niet van kunnen genieten omdat ik het gevoel zou hebben dat ik het gestolen had.

Amen, onvoorstelbare reactes hier, nog even en goed wordt kwaad hier, maar je bent op zijn minst stom volgens velen hier als je je verre van diefstl oudt. Bah. :r

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:32

en here we go again *\o/*
heerlijk volk...de bokkers :')

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:33

quartel schreef:
en here we go again *\o/*
heerlijk volk...de bokkers :')

Heilig O:)

WeCo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:36

NathalietjeB schreef:
Blue_Eyes schreef:
Ik heb geen last van plaatsvervangende schaamte. Ik kan er gewoon boos om worden dat zoveel mensen het gewoon normaal vinden om grote geldbedragen simpelweg te jatten... :x Echt, belachelijk. :r

nou ga ik heel bokt hier over me heen krijgen maar wat een nsb gedrag hier :x als ik het niet krijg krijg jij het ook niet jesus wat een kinderachtig gedoe hierzo jaloers gedrag :x ..

waarom zou men zich moeten schamen? wil al deze mensen die zeggen geld terug brengen naar politie bla bla bla wat deze mensen zouden doen als er een hoop geld voor hun neus op de grond lag kinderachtig gedoe...sorry maar als ik een portemonee vind dan kijk ik ook gewoon eerst of er geld in zit want dat gaat dan mooi in me eigen zak...

en even over t open laten staan van een fiets ja hoor vaak zak dronken op andermans fiets naar huis gefietst en de fiets afgefietst of doorverkocht :j := moet men ze fiets maar niet open laten staan...
alhoewel ik ook wel heerlijk kan genieten van t feit van sleutels eruit halen en dan op een afstandje gaan toekijken hoe diegene opzoek is naar sleutels _O-

i know ben gewoon anders dan de meeste mensen hier

Dat klopt, je bent een crimineel. En hopelijk en gelukkig zijn de meesten dat hier niet. weet je wat nog sneuer is als een gewone crimineel? Eèn die er trots op is, jij bent echt sneu dus.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:36

zit ik te liegen dan?
Ik ben eerlijk hoor :j
dat wil dan niet gelijk zeggen dat ik de mening van anderen deel ;)
Maar wat maakt het uit....ieder zijn ding toch?
beetje raar trouwens om iets uit een ander topic te halen hoor.
volgens mij is dit topic een heel ander onderwerp :)

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:37

Ik kwam het tegen en ik dacht echt :')

Overigens had ik die post alweer weggehaald, omdat ik het eigenlijk te off topic vind.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:38

quartel schreef:
zzzooooo ik heb ze weer eerlijk verdient vandaag O:)
Net terug uit het [***] en zie alweer tig pagina`s vol verwijten en braaf gedrag voorbij komen :')

Ik vind ze geweldig om te zien al die graai mensen.....
Die moeten toch een beetje het gevoel gehad hebben dat het al sinterklaas was???
en dan gewoon in de camera kijken en doorgraaien +:)+ heerlijk :')

Volgens mij spoor je niet helemaal als je niet mee zou graaien als je daar toch was ;)

Wat zou er van de wereld terecht komen als iedereen zo zou denken als jij? Braaf gedrag? Ik zie hier mensen die wél om een ander denken en niet alleen maar aan zichzelf. Dat heeft niets met heilige boontjes te maken, eerder met een goede opvoeding en respect voor normen en waarden.

En niet helemaal sporen? Dat is nogal wat om zo te zeggen.. Het is maar waar je gelukkig van wordt, ik geloof niet dat dat geld daar voor gaat zorgen.

Natasja_ygor

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:42

als ik eerlijk ben zou ik daar ook wel hadden willen zijn :+
zou alleen het lef niet hebben om ook te gaan graaien hoor :o
Laatst bijgewerkt door Natasja_ygor op 30-08-11 18:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:45

Jeetje, een aantal mensen hier vatten het allemaal wel persoonlijk op.. ;) lighten up people.. ;)

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:47

Nalanta: Waar lees jij en hoe kun jij beoordelen dat wij nooit om anderen denken.
De vervoerder en eigenaar zijn wel even in mijn gedachten voorbij gekomen hoor. ;)
Maar heb vervolgens toch geconcludeert dat ik mee had gegraaid. :+

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:47

Dan denk je dus aan jezelf aangezien het geld niet van jou is.
Als je aan de ander had gedacht had je het geld opgeraapt en aan de mensen teruggegeven van wie het was. Simple as that.

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:50

Tuurlijk denk ik aan mezelf. Zorgen genoeg zonder dat ik die van Jan en Alleman erbij neem. :+

Maar je kunt niet concluderen dat aan de rest ook niet gedacht is.

PussInBoots

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:51

Oh my....het is echt waar: Geld maakt niet gelukkig en drijft een groot wig tussen mensen. En dan is het alleen nog maar virtueel op een forum....zucht.

quartel

natasjuhh schreef:
als ik eerlijk ben zou ik daar ook wel willen zijn :+
zou alleen het lef niet hebben om ook te gaan graaien hoor :o

Al is het maar omdat er anders gegilt word dat jij anders heel de wereld verpest :')

Ik graai zeker en vast.......
dus zal het mijn schuld wel zijn dat heel de wereld naar de donder gaat
en dat de maatschappij ten onder gaat
en zal ik wel geen opvoeding genoten hebben
owja en dus ben ik ook nog crimineel en maak ik mensen kwaad

aan de andere kant zorg ik dan wel weer voor werk voor artsen en psychiaters en politici ;)

ik ga het nu pas echt jammer vinden dat ik niet kan zeggen dat ik daar was en wat het me opgeleverd had :')

Captain

Laten we het dan zo stellen dat je jezelf belangrijker vind dan de rest, anders zou je niet gaan graaien. Ronduit asociaal.

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:52

Hahaha geniaal! Ik zag het gisteravond op HvN, al die mensen achter die briefjes aan rennen. :')
Ik had het ook gedaan hoor! Kan nog wel een beetje geld gebruiken voor 'n autotje. :j

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:53

Ik vind jou asociaal met al je ongegronde beschuldigingen. ;)

Iedereen denkt anders. Kun je je beter bij neer leggen, anders krijg je een hoop kopzorgen aan anderen.

Maaikee43

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:54

Leuk zeg, gratis geld :') Zelf had ik het naar het politie bureau gebracht. Maar er zijn mensen genoeg die het houden!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:56

Ongegronde beschuldigingen? Dus het is normaal dat je steelt?
Yeah right. :')

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:57

H_Nalanta schreef:
Laten we het dan zo stellen dat je jezelf belangrijker vind dan de rest, anders zou je niet gaan graaien. Ronduit asociaal.

dat heeft er niks mee te maken, dat is meer een hele foute inschatting van jou denk ik dan maar ;)
Maar dat mag.....ik lig er niet zo wakker van geloof ik :')

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-11 17:57

Laat maar, als je voorgaande post al niet kunt begrijpen ga ik geen moeite doen het uit te leggen. :P