Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Ik denk het wel. Ze hadden dus echt niks bij en hun tent stond daar nog, dus ik vermoed dat al hun spullen daarin lagen. En ja, eentje dus zonder schoenen en beide met totaal doorweekte kleren die ze aanhadden. We wilden ze wel drogen voor hen, maar ze wilden graag gewoon de auto in en naar huis, wat natuurlijk te begrijpen was.
Veertje96 schreef:Ayasha schreef:Nu roepen ze op twitter op om niet meer richting station en kempis che steenweg te gaan omdat de ambulances niet door kunnen.
Waar moeten mensen anders heen?
Ik zou zorgen dat Niemand daar blijft, zeker niet nat, straks raken ze onderkoelt.
Ayasha schreef:Veertje96 schreef:
Waar moeten mensen anders heen?
Ik zou zorgen dat Niemand daar blijft, zeker niet nat, straks raken ze onderkoelt.
Belgacom biedt vlakbij een aantal slaapplekken aan, ook verschillende hogescholen op wandelafstand bieden warmte, drank, onderdak en zelfs te eten aan. Als je er niet moet zijn met de auto dan best weg blijven zodat de ambulances hulp kunnen bieden.
lesilla schreef:Robin_S schreef:De brandweer zou dekentjes en warme drank moeten uitdelen of zoiets (als ze dat al niet aan het doen zijn)..
Maar als je kletsnat bent helpt dat niet zo super, en natuurlijk de schok van het hele gebeuren
Spirit schreef:Ik las net een bericht van iemand op Facebook, dat hij naar één van zijn vrienden stuurde. Stond iets in als: "Wees blij dat je Foo Fighters al gezien hebt dit jaar, want dit zou mijn Pukkelpop tenminste hard verpesten."
Heb me moeten inhouden om niet te reageren...(al vraag ik me af hoe hij het werkelijk bedoelt, want ik vind hem echt geen persoon om zoiets te zeggen)
Ayasha schreef:Als er nog mensen zijn die in deze omgeving vervoer nodig hebben kan je het mij nog laten weten Tieneke (kan je mijn gsm nummer doorgeven)
Tieneke schreef:Ayasha schreef:Als er nog mensen zijn die in deze omgeving vervoer nodig hebben kan je het mij nog laten weten Tieneke (kan je mijn gsm nummer doorgeven)
Op dit moment hoor ik zelf niks meer, alleen dat er terug onweer is. Hier dondert het en bliksemt het weer, nog geen regen gelukkig.
Moest ik een idee hebben van wat je kan doen, zal ik je pb'en, maar ik denk niet dat ik snel info binnenkrijg...