Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bandida schreef:Loose schreef:vraag me af of het waar is..
En een groot deel van de wereld met jou..
Alleen al daarom -los van de voorbeeldfunctie op vlak van rechtspraak- hadden ze hem beter levend verschalkt. Levend pakken is het duidelijkste wat er is. Nu zitten we tot het einde der tijden met een vage situatie, en dat zal de mythe alleen versterken.
Cayenne schreef:Ach, ben er al redelijk goed overheen hoor
http://edition.cnn.com/2011/POLITICS/05 ... tml?hpt=C1
Dit is weer de keerzijde van de medaille
OldSkipper schreef:Ben heel blij dat ik niet in America woonHoop dat ze alle aanslagen kunnen voorkomen...
Fenneeee schreef:van het ad
Van rustig dorp in de Hoeksche Waard tot trending topic. Het kan snel gaan en dat dankzij de afkorting 'obl', al jaar en dag de afkorting op de miniblogsite Twitter als het over Oud-Beijerland gaat.
Tot gisteren, want de afkorting is ineens 'ingepikt' door Osama bin
Laden. Dit schrijft het AD / Rotterdams Dagblad vandaag.
Wereldwijd gebruiken twitteraars sinds gisternacht de afkorting 'obl' als ze het hebben over de gedode al-Qaeda-leider. Dat scheelt
immers leestekens. Fervente twitteraars over Oud-
Beijerland keken dus opeens raar op. Zoals Marjolein: 'Ik zit zo bij
trends te kijken, staat er #obl dus ik denk: huh Oud-Beijerland? Maar dat was natuurlijk Osama bin Laden.'
oud beijerland daar woon ik 5 min vanaf,
F_Orumster schreef:Huertecilla schreef:Het in zee dumpen is een ander voorbeeld van een onaccceptabe gang van zaken.
Ik geloof er niks van dat ie in zee gedumpt is.
Enyaa schreef:Gisteren het nieuwsuur gekeken. Ik begreep het niet helemaal *behoorlijk ingewikkeld voor iemand van 14!* maar wat ik ervan begreep is dat de dood van Osama bin laden voor ergere gevolgen kan zorgen aangezien die hele organistaie nu uit elkaar valt?
Zeg ik dat goed zo ?
apincy schreef:ja maar je kunt nu wel je zelf helemaal gek maken over de mogelijke gevolgen .
maar terroristme is er al eeuwen en zal er zolang er mensen nog zijn blijven .
Nu is het het moslim terroristme waar je veel over hoort (mede dank zij de media) maar vergeet niet dat er nog een heleboel andere organisaties zijn zoals in ierland en spanje bijvoorbeeld.. en dat zijn ook echt geen lieverdjes ... en dan hebben we t nog niet eens over onze eigen nederlandse gekke die zoals bv pas geleden zomaar mensen in het winkel centrum neer knallen dus tja je weet het nooit...
je kan altijd op de verkeerde tijd op het verkeerde moment zijn ...
OldSkipper schreef:Ben heel blij dat ik niet in America woon