Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EskeGirl schreef:(en hou inderdaad op met die einde-van-de-wereld-verhalen, daar hou ik ook niet van...)
Anoli schreef:EskeGirl schreef:(en hou inderdaad op met die einde-van-de-wereld-verhalen, daar hou ik ook niet van...)
Maar hoe wil je mensen wakker schudden dat we onze manier van leven moeten aanpassen omdat het niet goed gaat met de aarde.
Het is gewoon een feit dat we roofbouw plegen op de aarde, jaren en jaren lang al...
Het houdt een keer op hoor, de aarde is geen onuitputtelijke bron...
Het is geen bangmakerij maar puur realistisch nadenken.
Alet74 schreef:Ik ben geen mod, maar het lijkt me overzichtelijk wanneer dit topic gaat over de aardbeving en zijn gevolgen. Om verder te praten over het einde van de wereld, het milieu en dergelijke in dit kader, kan er misschien een apart topic geopend worden?
veerledec schreef:Anoli schreef:
Maar hoe wil je mensen wakker schudden dat we onze manier van leven moeten aanpassen omdat het niet goed gaat met de aarde.
Het is gewoon een feit dat we roofbouw plegen op de aarde, jaren en jaren lang al...
Dan moeten we stoppen met doen wat in je avatar staat (onveilig dan).
sjorsie schreef:Alet74 schreef:Ik ben geen mod, maar het lijkt me overzichtelijk wanneer dit topic gaat over de aardbeving en zijn gevolgen. Om verder te praten over het einde van de wereld, het milieu en dergelijke in dit kader, kan er misschien een apart topic geopend worden?
dingen eromheen krijg je altijd,
mensen zoeken immers naar verklaringen dus een ander topic lijkt me onzinnig
Anoli schreef:Maar hoe wil je mensen wakker schudden dat we onze manier van leven moeten aanpassen omdat het niet goed gaat met de aarde.
Smartiej schreef:Ik werd er vanmorgen mee wakker. Terwijl ze iemand aan het interviewen waren (die daar zat) was er een naschok, dat is wel echt apart om zo mee te luisteren.Anoli schreef:Maar hoe wil je mensen wakker schudden dat we onze manier van leven moeten aanpassen omdat het niet goed gaat met de aarde.
Het is ook niet realistisch om te denken dat deze aardbeving gevolg is van het uitputten van de aarde... Japan ligt dichtbij/op de grenzen van een paar platen. Een aardbeving geen teken dat het niet goed gaat met de aarde. Dat is vrij normaal (vooral daar). Bij bijv aardverzakkingen (en daardoor zogenaamde aardbevingen) door het winnen van bijvoorbeeld aardgas, kan je misschien nog met dit argument aankomen, maar daar gaat dit topic helemaal niet over
Anoli schreef:Maar hoe wil je mensen wakker schudden dat we onze manier van leven moeten aanpassen omdat het niet goed gaat met de aarde.
Citaat:Het is ook niet realistisch om te denken dat deze aardbeving gevolg is van het uitputten van de aarde... Japan ligt dichtbij/op de grenzen van een paar platen. Een aardbeving geen teken dat het niet goed gaat met de aarde. Dat is vrij normaal (vooral daar). Bij bijv aardverzakkingen (en daardoor zogenaamde aardbevingen) door het winnen van bijvoorbeeld aardgas, kan je misschien nog met dit argument aankomen, maar daar gaat dit topic helemaal niet over
KoudbloedKim schreef:Dribbel schreef:Mijn god..