Landelijke staking TNT

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nibbit

Re: Landelijke staking TNT

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:09

Ik stuur om die reden dit keer geen kerstkaarten

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:09

Volgende week weer staking hoorde ik net op de radio :roll:

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 17:19

Nee echt?

Fammiie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 18:58

Ik had me kerstkaarten al verstuurd en die zijn gelukkig allemaal aangekomen :)

Nee niet weer in staking toch :oo
Ik hoorde vandaag van iemand dat we volgende week onze borst nat mogen maken met hoeveel er weggewerkt moet worden :wow:
Gisteren moest ik ergens anders lopen omdat de wijk wat ik normaal had 'geen post was'
En vandaag me eigen wijk gelopen en was daar wel redelijk vlot doorheen. Maar gisteren ben ik gewoon 4 uur bezig geweest met 1 wijk

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:09

Charlie_P schreef:
:( Ben het nu ook wel zat. Heb ik fijn mooie hondendekentjes laten maken (die ook nog eens in een envelop door de brievenbus passen, jeej)....ze waren hardstikke snel klaar....en nu zijn ze al een eeuwigheid onderweg (zo voelt het iig). Klote TNT.

Hoe kunnen ze nu een "eeuwigheid" onderweg zijn als er maar 3 dagen wordt gestaakt? Dan zijn ze er ipv na 1 dag misschien pas na 3 dagen, nou poehpoeh, gaan we echt dood van.

Daarbij vind ik het dom dat je alles over 1 kam scheert en ook nog een scheldt: "Klote TNT". Ik werk me 3 slagen in de rondte om mensen zoals jij, die bijna een burn out krijgen omdat hun hondendekentje 2 dagen langer onderweg is, nog enigzins tegemoet te kunnen komen.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:13

Distributie van AH gaat ook staken. Dus straks en geen post en geen boodschappen meer :') :D

Roossssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:15

Ik word echt vervelend van die staking. Vandaag zouden we de uitslag opgestuurd krijgen van mijn examens. Mijn klasgenoot had haar 2 certificaten al binnen maar bij mij was er niks gebracht. Ik helemaal in de stress..bang dat ik het niet gehaald had! Toen bedacht ik me..dat TNT vandaag nog zou staken en mijn woonplaats waarschijnlijk de klos wel zou zijn!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:15

heb mijn bitje uit engeland binnen gekregen :D :D :D

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:16

manzano schreef:
Distributie van AH gaat ook staken. Dus straks en geen post en geen boodschappen meer :') :D

_O- Alles bestellen met TNT pakketservice bij een supermarkt met internetwinkel :')
Al heeft volgens mij alleen AH dit :')

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:17

Hahaha ja volgens mij ook :')
Nou ja, we hebben nog een Jumbo, maar die heeft altijd al lege schappen, dus zal dan helemaal erg zijn.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:20

Focussed schreef:
Charlie_P schreef:
:( Ben het nu ook wel zat. Heb ik fijn mooie hondendekentjes laten maken (die ook nog eens in een envelop door de brievenbus passen, jeej)....ze waren hardstikke snel klaar....en nu zijn ze al een eeuwigheid onderweg (zo voelt het iig). Klote TNT.

Hoe kunnen ze nu een "eeuwigheid" onderweg zijn als er maar 3 dagen wordt gestaakt? Dan zijn ze er ipv na 1 dag misschien pas na 3 dagen, nou poehpoeh, gaan we echt dood van.

Daarbij vind ik het dom dat je alles over 1 kam scheert en ook nog een scheldt: "Klote TNT". Ik werk me 3 slagen in de rondte om mensen zoals jij, die bijna een burn out krijgen omdat hun hondendekentje 2 dagen langer onderweg is, nog enigzins tegemoet te kunnen komen.

Zo hallo , even lezen is ook een kunst. Voor mijn gevoel staat er ook toch? Aan je reactie te zien zit je zelf eerder tegen een burnout aan.
Ik zeg nergens dat die mensen niet mogen staken, maar het lijkt me dat ik best even mag balen. Of zie je liever dat iedereen het heerlijk vind dat er gestaakt wordt? Is het hele effect ook weg he.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:21

Charlie_P schreef:
Zo hallo , even lezen is ook een kunst. Voor mijn gevoel staat er ook toch? Aan je reactie te zien zit je zelf eerder tegen een burnout aan.
Ik zeg nergens dat die mensen niet mogen staken, maar het lijkt me dat ik best even mag balen. Of zie je liever dat iedereen het heerlijk vind dat er gestaakt wordt? Is het hele effect ook weg he.

Ze staken niet om ons dwars te zitten, maar de werkgevers uiteraard.

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:23

manzano schreef:
Charlie_P schreef:

Uiteraard, maar wij zitten er ook maar mooi mee ;)

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:23

manzano schreef:
Charlie_P schreef:

Ik snap het principe hoor, dank je :)

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:24

Nibbit schreef:
manzano schreef:

Uiteraard, maar wij zitten er ook maar mooi mee ;)

Klopt, maar als wij er allemaal geen last van zouden hebben als consument betekent dat dus niet dat het effect weg is.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:25

Roo_19 schreef:
Ik word echt vervelend van die staking. Vandaag zouden we de uitslag opgestuurd krijgen van mijn examens. Mijn klasgenoot had haar 2 certificaten al binnen maar bij mij was er niks gebracht. Ik helemaal in de stress..bang dat ik het niet gehaald had! Toen bedacht ik me..dat TNT vandaag nog zou staken en mijn woonplaats waarschijnlijk de klos wel zou zijn!

volgens mij is het een beetje wijk gebonden. Wij krijgen gewoon post. Vrienden elders in de stad niet.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:25

Charlie_P schreef:
manzano schreef:

Ik snap het principe hoor, dank je :)

Toppertje +:)+

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:26

Charlie_P: Zit inderdaad bijna tegen een burnout aan, omdat ik mijn kont eraf werk om alle post verwerkt te krijgen :)

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:27

Focussed schreef:
Charlie_P: Zit inderdaad bijna tegen een burnout aan, omdat ik mijn kont eraf werk om alle post verwerkt te krijgen :)

Je kan in je eentje niet de wereld redden hoor. Je eigen gezondheid lijkt me wat belangrijker dan de post ;)

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:28

manzano schreef:
Roo_19 schreef:

volgens mij is het een beetje wijk gebonden. Wij krijgen gewoon post. Vrienden elders in de stad niet.

Klopt. De ene vestiging heeft veel partimers die wel willen invallen, de andere geen. Bij ons zijn er nu ook ongeveer 5 tot 10 extra parttimers per door de weekse dag om alles te doen als er gestaakt wordt. Helaas houden de stakers het grootste deel van de kerstpost tegen op een "hogere" vestiging (daar waar de post zeg maar op eerste 2 cijfers van de postcode gesorteerd wordt, dus echt op stad, en niet op de laatste 2 cijfers (= wijk) of op straat). Dus wij hebben nu wat kleine kerstpost en gewone post. Zaterdag komt alles los, dus verwachten ze grote drukte hier.

Charlie_P: Ik wil ook niet de wereld redden hoor, wil alleen de klanten tevreden houden. En dan komt het nogal als een klap in je gezicht aan wanneer iemand scheldt omdat zijn post 2 dagen later komt dan normaal.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 19:33

@ Focussed....trek het je nou niet zo persoonlijk aan. Het is toch logisch dat mensen balen als ze ergens op zitten te wachten. In alle redelijkheid begrijp ik prima dat er gestaakt wordt. Maar ik baal ook, omdat ik ergens op zit te wachten. En ik denk maarzo dat het wat langer gaat duren. Want er is vast een achterstand als er weer bezorgd gaat worden. En nee, mijn wereld vergaat niet, maar ik vind het wel vervelend.

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:00

Joh ik krijg nu helemaal geen post. Mijn post komt in een postbus. Naja en daar zijn ze fanatiek aan het staken. En weetje het maakt me niks uit. Ik ga er echt niet warm of koud van worden of ik ze gisteren krijg of pas over 3 dagen.

Wel vind ik dat mensen verschrikkelijk onaardig zijn tegen de mensen die hun best voor ons doen. Ohja en je zal je baan maar verliezen, of je het nu aan zag komen of niet. Als je er voor kan vechten zou bijna iedereen het doen... Ook zij.

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:48

Groot gelijk dat ze gaan staken, inderdaad wel een beetje een lastige tijd met het oog op alle kerstpost etcetera. Vooral voor de mensen die vervolgens de achterstand mogen wegwerken, lijkt me geen pretje!

Baal er stiekem wel van dat ik al 2,5 week op 2 pakketjes wacht, maargoed ik hoop maar dat ze binnenkort een keertje langskomen!

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:54

Jodie_ schreef:
Groot gelijk dat ze gaan staken, inderdaad wel een beetje een lastige tijd met het oog op alle kerstpost etcetera. Vooral voor de mensen die vervolgens de achterstand mogen wegwerken, lijkt me geen pretje!

Baal er stiekem wel van dat ik al 2,5 week op 2 pakketjes wacht, maargoed ik hoop maar dat ze binnenkort een keertje langskomen!

Zijn het echt pakketten of is het brievenbus post? Als het pakketdienst is heeft het niets te maken met de stakingen want die staken namelijk niet :P .
Vannacht komt alle kerstpost vrij.... Morgenochtend is mijn dienst al vervroegd van 10.00 naar 07.30....

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-10 20:58

Nou ik baal er wel van dat er weer een staking aankomt, mijn OV is defect en ik moet nu dus al die weken zelf geld betalen, via internet moet ik een aanvraagformulier aanvragen die ik daarna pas weer kan opsturen en ja.. het schiet eerlijk gezegd totaal niet op, baal er wel een beetje van nu moet ik zon 100 euro in de week betalen in plaats van niets :+