Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charlie_P schreef:Ben het nu ook wel zat. Heb ik fijn mooie hondendekentjes laten maken (die ook nog eens in een envelop door de brievenbus passen, jeej)....ze waren hardstikke snel klaar....en nu zijn ze al een eeuwigheid onderweg (zo voelt het iig). Klote TNT.
Focussed schreef:Charlie_P schreef:Ben het nu ook wel zat. Heb ik fijn mooie hondendekentjes laten maken (die ook nog eens in een envelop door de brievenbus passen, jeej)....ze waren hardstikke snel klaar....en nu zijn ze al een eeuwigheid onderweg (zo voelt het iig). Klote TNT.
Hoe kunnen ze nu een "eeuwigheid" onderweg zijn als er maar 3 dagen wordt gestaakt? Dan zijn ze er ipv na 1 dag misschien pas na 3 dagen, nou poehpoeh, gaan we echt dood van.
Daarbij vind ik het dom dat je alles over 1 kam scheert en ook nog een scheldt: "Klote TNT". Ik werk me 3 slagen in de rondte om mensen zoals jij, die bijna een burn out krijgen omdat hun hondendekentje 2 dagen langer onderweg is, nog enigzins tegemoet te kunnen komen.
Charlie_P schreef:Zo hallo , even lezen is ook een kunst. Voor mijn gevoel staat er ook toch? Aan je reactie te zien zit je zelf eerder tegen een burnout aan.
Ik zeg nergens dat die mensen niet mogen staken, maar het lijkt me dat ik best even mag balen. Of zie je liever dat iedereen het heerlijk vind dat er gestaakt wordt? Is het hele effect ook weg he.
manzano schreef:Charlie_P schreef:Zo hallo , even lezen is ook een kunst. Voor mijn gevoel staat er ook toch? Aan je reactie te zien zit je zelf eerder tegen een burnout aan.
Ik zeg nergens dat die mensen niet mogen staken, maar het lijkt me dat ik best even mag balen. Of zie je liever dat iedereen het heerlijk vind dat er gestaakt wordt? Is het hele effect ook weg he.
Ze staken niet om ons dwars te zitten, maar de werkgevers uiteraard.
manzano schreef:Charlie_P schreef:Zo hallo , even lezen is ook een kunst. Voor mijn gevoel staat er ook toch? Aan je reactie te zien zit je zelf eerder tegen een burnout aan.
Ze staken niet om ons dwars te zitten, maar de werkgevers uiteraard.
Roo_19 schreef:Ik word echt vervelend van die staking. Vandaag zouden we de uitslag opgestuurd krijgen van mijn examens. Mijn klasgenoot had haar 2 certificaten al binnen maar bij mij was er niks gebracht. Ik helemaal in de stress..bang dat ik het niet gehaald had! Toen bedacht ik me..dat TNT vandaag nog zou staken en mijn woonplaats waarschijnlijk de klos wel zou zijn!
manzano schreef:Roo_19 schreef:Ik word echt vervelend van die staking. Vandaag zouden we de uitslag opgestuurd krijgen van mijn examens. Mijn klasgenoot had haar 2 certificaten al binnen maar bij mij was er niks gebracht. Ik helemaal in de stress..bang dat ik het niet gehaald had! Toen bedacht ik me..dat TNT vandaag nog zou staken en mijn woonplaats waarschijnlijk de klos wel zou zijn!
volgens mij is het een beetje wijk gebonden. Wij krijgen gewoon post. Vrienden elders in de stad niet.
Jodie_ schreef:Groot gelijk dat ze gaan staken, inderdaad wel een beetje een lastige tijd met het oog op alle kerstpost etcetera. Vooral voor de mensen die vervolgens de achterstand mogen wegwerken, lijkt me geen pretje!
Baal er stiekem wel van dat ik al 2,5 week op 2 pakketjes wacht, maargoed ik hoop maar dat ze binnenkort een keertje langskomen!