Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CtjeLief schreef:Zoals ik niet kan geloven dat jullie moslims in het algemeen verantwoordelijk stellen voor 11 september, terwijl dit extremisten zijn geweest. Daar mag je moslims niet voor straffen, dat vind IK onbegrijpelijk en wrang. Moslims zijn net zo goed slachtoffer geweest van die vreselijke dag. En nogmaals het is niet precies op de plek van de torens maar een eind er vandaan, dus het is bovenal allemaal nog erg overdreven ook vind ik..
Moslims zijn overigens gewoon mensen, net als iedereen
Citaat:"Wee dan de verrichters van de salaat, degenen die onachtzaam zijn met hun salaat. Degenen die er een vertoning van maken..." (Surah 107: Ayah 4-6)
Professor schreef:CtjeLief schreef:Zoals ik niet kan geloven dat jullie moslims in het algemeen verantwoordelijk stellen voor 11 september, terwijl dit extremisten zijn geweest. Daar mag je moslims niet voor straffen, dat vind IK onbegrijpelijk en wrang. Moslims zijn net zo goed slachtoffer geweest van die vreselijke dag. En nogmaals het is niet precies op de plek van de torens maar een eind er vandaan, dus het is bovenal allemaal nog erg overdreven ook vind ik..
Moslims zijn overigens gewoon mensen, net als iedereen
U slaat de spijker precies op de kop.
jaantsje schreef:U kunt er nog zoveel bijhalen als U wilt.
Het blijft gewoon een dikke kolder om dit te doen.
Het is niet uw mening maar wel van vele anderen die nog op hun netvlies hebben te staan wat er gebeurde.
Echter in mijn ogen hebt U daar lak aan en gaat lekker verder schoppen.
Tallie1979 schreef:Ik vind het niet kunnen om een moskee op een plek te zetten waar bijna 3000 mensen gestorven zijn door een terroristische aanslag door islamieten.. Punt..
Andersom zal er ook weerstand zijn als er een Amerikaanse groepering van bijvoorbeeld Christenen een aanslag plegen in Afghanistan en er dan doodleuk een mooie grote kerk neerzetten waar 3000 mensen zijn gestorven.. Dan worden de afghanen ook pissig..
Nicolletje schreef:Citaat:"Wee dan de verrichters van de salaat, degenen die onachtzaam zijn met hun salaat. Degenen die er een vertoning van maken..." (Surah 107: Ayah 4-6)
En als ik die Imam Faisel moet geloven uit zijn eigen woorden, is het (edit: een deel van) geld bijeen gebracht door 'salaat' oftewel de afdracht die moslims moeten doen voor goede doelen.
http://www.youtube.com/watch?v=1gMHP-OY5xs
Citaat:Riyaa' stamt af van Ro'ya, wat betekend laten zien! Je moet het zo zien. Je bent met een vorm van aanbidding bezig en dat je deze daad van aanbidding verricht om gezien te worden bewust of onbewust.
Nicolletje schreef:Onassa schreef:Ik bedenk me net....11-09-2011 is precies een decennia na de aanslag!!
Ik vind dat echt het meest zieke aan het hele verhaal. Zoals ik al eerder zei, bescheidenheid siert de mens en er had ook gekozen kunnen worden om het heel anders aan te pakken.
Hij speecht trouwens op 11-09-2010 als ik het goed heb begrepen.
Alet74 schreef:Maar vinden jullie niet dat je de huis-tuin-en keuken Moslim helemaal los moet zien van de radicale moslims die de aanslagen hebben gepleegd?
Ik denk dat je het net zo moet zien als hooligans: die noemen zich ook voetbalfan, maar zijn eigenlijk alleen maar uit op het schoppen van rottigheid.
Over teksten uit de Koran kan ik niets zinnigs zeggen, ik heb daar geen verstand van. Maar toeval zal inderdaad niet bestaan in dit soort 'gevallen'.