Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Van jou heb ik nog nooit een onderbouwde reactie gezien in de politieke topics Kiwiko.
En misschien kan je je oogkleppen even afdoen, maar ook andersstemmenden worden de grond ingetrapt door Jane/Jan.
En ik lees soms zoveel onzin, dat ik er soms geen zin in heb om te reageren. Net als net weer over die hoofddoekjes. Een hoofddoekje kan je niet vergelijken met een burka en in de zorg mag wel gewerkt worden met hoofddoeken.
Jolandaa_ schreef:Electra63 schreef:Van jou heb ik nog nooit een onderbouwde reactie gezien in de politieke topics Kiwiko.
En misschien kan je je oogkleppen even afdoen, maar ook andersstemmenden worden de grond ingetrapt door Jane/Jan.
En ik lees soms zoveel onzin, dat ik er soms geen zin in heb om te reageren. Net als net weer over die hoofddoekjes. Een hoofddoekje kan je niet vergelijken met een burka en in de zorg mag wel gewerkt worden met hoofddoeken.
Ik vind alles prima, wat men ook doet. maar ik wil iemand wel in de ogen aan kijken..
Een burka is in mijn ogen gewoon respectloos. je kijkt iemand aan als je spreekt en door een lap stof word dat beperkt..
Electra63 schreef:En misschien kan je je oogkleppen even afdoen, maar ook andersstemmenden worden de grond ingetrapt door Jane/Jan.
Cowboy55 schreef:Jolandaa_ schreef:
Ik vind alles prima, wat men ook doet. maar ik wil iemand wel in de ogen aan kijken..
Een burka is in mijn ogen gewoon respectloos. je kijkt iemand aan als je spreekt en door een lap stof word dat beperkt..
Dat geldt ook voor (spiegel-)zonnebrillen. Daar vind je dat dan ook van? Vraag je mensen hun zonnebril af te zetten? (Nee, ik zit niet te provoceren, ben gewoon echt benieuwd).
Electra63 schreef:Van jou heb ik nog nooit een onderbouwde reactie gezien in de politieke topics Kiwiko.
.
Electra63 schreef:Ik vind het wel grappig dat PVV-stemmers zich altijd zo snel aangevallen en beledigd voelen.
Terwijl Wilders toch niet anders doet dan mensen beledigen?
Vrijheid van meningsuiting geldt voor iedereen.
En ja, ik vind dat Wilders overeenkomsten (dus niet alles) heeft met Hitler. Vervang moslims door het woord joden en je weet genoeg. De opkomst van Hitler was trouwens tijdens een economische crisis net als nu de opkomst van de PVV.
Nicolletje schreef:Electra63 schreef:En misschien kan je je oogkleppen even afdoen, maar ook andersstemmenden worden de grond ingetrapt door Jane/Jan.
Even daargelaten of Jane/Jan mensen de grond in trappen ja of nee, dat zijn 2 mensen.
PVV-stemmers in het algemeen vind ik echt nogal negatief benaderd hoor. (in bepaalde topics) En daarmee raak je imo meer dan 2 mensen.
KiWiKo schreef:Electra63 schreef:Van jou heb ik nog nooit een onderbouwde reactie gezien in de politieke topics Kiwiko.
.
en dit kan ook gelezen worden als een persoonlijke aanval.......... want ik heb oogkleppen op, en ik onderbouw geen reacties.......
zou erop kunnen temmen, maar ik doe het niet
KiWiKo schreef:Electra63 schreef:In de psychiatrische zorg mag gewoon gewerkt worden met hoofddoek. Ook door de verpleegkundigen.
Maar ach, daar wil de PVV ook op bezuinigen op de psychiatrische zorg.
oja.......... joh nu vertel je me iets nieuws..... mag ik de bron?
KiWiKo schreef:waar heb ik wat gezegd in de strekking van jouw posts ??? Ik heb nergens welke kiezer dan ook op een dergelijke manier aangesproken......
let wel ik ben een SP stemmer!!! maar ik snap wilders ook wel
In de psyg word ook niet gewerkt met hoofddoek....... misschien uitzonderingen maar regulier niet
Electra63 schreef:maar wees niet boos dan als iemand zeg dat je een rascist bent.