Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Wanted2003 schreef:Even een andere vraag, voor de mensen die er verstand van hebben. Joran heeft toch een Nederlandse nationaliteit, dan is er toch wel een mogelijkheid om toch in Nederland berecht te worden? Ook al vraagt Nederland niet om zijn uitlevering, kan de advocaat dit niet aanvechten?
Babsiej schreef:MariekeB schreef:
Jullie zijn tegen de organisatie Amnesty international en voor schending van de mensenrechten ...?
Nee toch , hoop ik. Want dat is wel waar je het over hebt als het over Peru gaat.
Er worden daar mensenrechten geschonden. Ik gun Joran een verdiende straf, als eea bewezen wordt/is. Maar zonder schending van de mensenrechten. We hebben toch met zijn allen afgesproken dat we beschaafde mensen zijn en ons niet verlagen naar het niveau van een crimineel.
Goed nieuws voor de mensen die van hel en marteling houden, Nederland zal nooit om zijn uitlevering vragen...
Tsja die rechten heeft ie verspeeld als tie het daadwerkelijk allemaal heeft gedaan. Had ie beter na kunnen denken voordat hij het deed.
Geen straf is erg genoeg voor hem.
_Noor schreef:Wat is die Joran v/d Sloot toch een ontzettend eng kereltje. Als ik hem ergens tegen zou komen, zou ik echt hard hollend rechtsomkeert maken!! Volgens mij is zijn vader van schaamte overleden... Ik hoop dat ze hem nu eens kunnen pakken.
ThePast03 schreef:Wanted2003 schreef:Even een andere vraag, voor de mensen die er verstand van hebben. Joran heeft toch een Nederlandse nationaliteit, dan is er toch wel een mogelijkheid om toch in Nederland berecht te worden? Ook al vraagt Nederland niet om zijn uitlevering, kan de advocaat dit niet aanvechten?
Peru heeft geen uitleveringsverdrag met Nederland heb ik zojuist gelezen, dus volgens mij zien we hem voorlopig niet in Nederland.
_Noor schreef:Maar even een quote uit een ander topic.._Noor schreef:Wat is die Joran v/d Sloot toch een ontzettend eng kereltje. Als ik hem ergens tegen zou komen, zou ik echt hard hollend rechtsomkeert maken!! Volgens mij is zijn vader van schaamte overleden... Ik hoop dat ze hem nu eens kunnen pakken.