Joran v/d Sloot verdacht van moord

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:01

zo die is lekker van de straat,bizarre gast vind ik hem ,en een beetje erg eng.
Ik denk dat ie het nu vervelender gaat krijgen als toen met nathalie ,hij schijnt te worden uitgeleverd naar peru.
Voor mij is ie gewoon schuldig ik weet klinkt hard ,maar sorry hoe krijg je het voorelkaar om 2x betrokken te zijn bij zoiets???
Ik denk dat deze jongen in een hele vreemde wereld leeft tussen veel verkeerde mensen en een ietwat andere kijk heeft op het leven dan wij simpele zielen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:06

Wanted2003 schreef:
Even een andere vraag, voor de mensen die er verstand van hebben. Joran heeft toch een Nederlandse nationaliteit, dan is er toch wel een mogelijkheid om toch in Nederland berecht te worden? Ook al vraagt Nederland niet om zijn uitlevering, kan de advocaat dit niet aanvechten?

Peru heeft geen uitleveringsverdrag met Nederland heb ik zojuist gelezen, dus volgens mij zien we hem voorlopig niet in Nederland. :)

Prutsmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:15

Babsiej schreef:
MariekeB schreef:

Jullie zijn tegen de organisatie Amnesty international en voor schending van de mensenrechten ...?
Nee toch , hoop ik. Want dat is wel waar je het over hebt als het over Peru gaat.

Er worden daar mensenrechten geschonden. Ik gun Joran een verdiende straf, als eea bewezen wordt/is. Maar zonder schending van de mensenrechten. We hebben toch met zijn allen afgesproken dat we beschaafde mensen zijn en ons niet verlagen naar het niveau van een crimineel.
Goed nieuws voor de mensen die van hel en marteling houden, Nederland zal nooit om zijn uitlevering vragen...

Tsja die rechten heeft ie verspeeld als tie het daadwerkelijk allemaal heeft gedaan. Had ie beter na kunnen denken voordat hij het deed.
Geen straf is erg genoeg voor hem.

Helemaal met je eens Babsiej! Ook wat mij betreft heeft eem moordenaar zoals Joran, mits die daadwerkelijk schuldig is, al zijn rechten op welk menswaardig bestaan dan ook verspeeld.
Ben dan ook erg benieuwd of je ook nog zo zult praten als het jouw kind, zus, moeder of wat dan ook is die door zo'n psychopaat vermoord wordt???!!!
De laatste uren/minuten van de levens van deze meisjes zijn ook al hun mensenrechten geschonden door een enkel persoon! En die persoon heeft dan nog rechten?! Ja, een recht, op een advocaat, maar als hij dan schuldig bevonden wordt dan ook flink boeten voor zijn gruwelijke daden. En dan graag in Peru, want Nederland is veel te luxieus voor deze jongen.
Wij zijn idd beschaafde mensen maar Joran valt bij mij niet onder de noemer beschaafd!

kiepejanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:30

Laat m maar lekker verr*tten in peru, en die peter r kan ook beter thuis blijven heeft de vorige keer ook niks opgelost ( waar is nathalie ???)

Jolliegirl

Re: Joran v/d Sloot verdacht van moord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:37

SBS6.

_Noor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:39

Maar even een quote uit een ander topic..
_Noor schreef:
Wat is die Joran v/d Sloot toch een ontzettend eng kereltje. Als ik hem ergens tegen zou komen, zou ik echt hard hollend rechtsomkeert maken!! Volgens mij is zijn vader van schaamte overleden... Ik hoop dat ze hem nu eens kunnen pakken.

amj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:40

Van mij mogen ze die verknipte gast in de gevangenis stoppen in Peru, mag ie daar wegkwijnen!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:41

Dit is toch geen toeval meer..

Bij holloway kreeg hij van mij nog t voordeel van de twijfel.. in zulke omstandigheden reageert iedereen anders...
maar na al die leugens :n :n nee dit is geen toeval meer :n

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:45

Van mij mag hij blijven in Peru.. Ik weet zeker dat hij Natalee vermoord heeft... eng mannetje is het...

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:46

purny schreef:
Van mij mag hij blijven in Peru.. Ik weet zeker dat hij Natalee vermoord heeft... eng mannetje is het...

Dan weet jij meer als de rechercheurs ;)

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:47

Iedereen weet het toch ;)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:48

Niet iedereen ;) want dan was hij wel opgepakt :)

Rintah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:54

Jolliegirl schreef:
Niet iedereen ;) want dan was hij wel opgepakt :)

we weten het wel zeker, hij heeft immers bekent.
alleen omdat die bekentenis onrechtmatig verkregen is geld het niet als bewijs en bewijs is nodig om iemand te kunnen veroordelen

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 23:03

Zijn leugens worden niet geloofd ;)
En als hij zegt dat ie het wel heeft gedaan, geloven ze hem opeens wel?
Ik zie een groot verschil tussen moord en iemand verliezen. Zoals in zijn eerdere verklaringen gezegd werd.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 23:20

Ze hebben 'm!!!! *\o/*

En nu aanpakken die gast, vieze tuigkop...
Laatst bijgewerkt door Adil op 03-06-10 23:35, in het totaal 1 keer bewerkt

magic_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 23:27

fijn dat ie is opgepakt!
hopen dat er nu snel meer duidelijkheid komt, en als hij het dan echt gedaan heeft, 2 of 3x levenslang... weet je zeker dat ie nooit meer vrij komt. :n

blokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 23:30

deze jongen is (als hij het daadwerkelijk gedaan heeft ) echt ziek in zijn hoofd. En hij moet voorzichzelf maar vooral voor anderen opgesloten worden. Beetje poedersuiker als je maar 1 keer leeft en je leven dan zo verprutst. Maar misschien realiseerd hij dat veel te laat. Ik ben blij dat hij van de straat is. En hij moet gestrafd worden als hij het daadwerkelijk heeft gedaan. Pff wat verschrikkelijk dit voor de slachtoffers en familie. En voor zijn familie.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 23:30

ThePast03 schreef:
Wanted2003 schreef:
Even een andere vraag, voor de mensen die er verstand van hebben. Joran heeft toch een Nederlandse nationaliteit, dan is er toch wel een mogelijkheid om toch in Nederland berecht te worden? Ook al vraagt Nederland niet om zijn uitlevering, kan de advocaat dit niet aanvechten?

Peru heeft geen uitleveringsverdrag met Nederland heb ik zojuist gelezen, dus volgens mij zien we hem voorlopig niet in Nederland. :)

Mooi zo! en dan hoop ik dat Peru nog erg ouderwets is en nog doet aan lijfstraffen..Zo'n vreselijk figuur als hij verdient geen menswaardig bestaan meer. Hopelijk loopt hij nooit meer los rond.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 00:16

http://www.nu.nl/buitenland/2262063/jor ... rsing.html

AMSTERDAM - Joran van der Sloot is in de Amerikaanse staat Alabama aangeklaagd in verband met de zaak rond Natalee Holloway. Hij zou informatie over de locatie van het stoffelijk overschot van Natalee hebben willen doorverkopen.

Dat blijkt uit een aanklacht die donderdag werd ingediend.

Van der Sloot zou begin mei voor 250.000 dollar (ruim 203.000 euro) aangeboden hebben te vertellen waar hij het lichaam van Natalee Holloway heeft verborgen.

Hij liet een persoon onder valse voorwendselen alvast 15.000 dollar overmaken naar een rekening in Nederland. Van der Sloot zou later vertellen waar het lichaam zich bevindt.

Op 30 mei 2005, verdween de 18-jarige Natalee Holloway op Aruba. In deze zaak is Van der Sloot nog steeds verdachte.

Chili

Inmiddels is hij in verband met een andere moordzaak, die op de 21-jarige Stephany Tatiana Flores Ramirez, aangehouden in Chili. Hij zal binnenkort worden uitgeleverd aan Peru, waar het lichaam van Ramirez gevonden werd.

Lisann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 00:19

Ik hoop dat hij de rest van zijn leven in een gavangenis in Peru mag rotten.
In die gevangenissen zijn ze niet zo vriendelijk als in Nederland.

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 00:27

Jeetje als dat bovenste waar is...
Dan weten we ineens hoe hij zijn leventje financiert.
Als je niet verbaast genoeg bent, verzint hij wel iets anders.

Schuldig of niet, dat er iets mis mee is... denk dat iedereen daar wel van uit mag gaan

Goed dat peru niet uitlevert..

En in het verleden is het al meerdere malen gebeurt dat men weet dat iemand super schuldig is maar niet genoeg omstandigheden om hem gerechtelijk te straffen.. En dan moet je echt wachten tot het weer mis gaat

Wanted2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 06:03

_Noor schreef:
Maar even een quote uit een ander topic..
_Noor schreef:
Wat is die Joran v/d Sloot toch een ontzettend eng kereltje. Als ik hem ergens tegen zou komen, zou ik echt hard hollend rechtsomkeert maken!! Volgens mij is zijn vader van schaamte overleden... Ik hoop dat ze hem nu eens kunnen pakken.

Mooie onbeschofte opmerking over die vader, sorry maar dit zeg je toch niet?

celticpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 06:51

Wat een hoop extreme reacties hier (wegrotten, lijfstraffen, etc)
als hij het gedaan heeft moet ie een straf krijgen, net als ieder ander. Maar mort hij anders behandeld worden Omdat de media er al die tijd zo bovenop heeft gezeten? (natuurlijk praat ik hier gedrag niet mee goed, maar vind wel dat wij iig wel "eerlijk" kunnen blijven.Er zijn echt nog meer verschrikkelijke lui op deze wereld. Wat maakt Joran Dan zoveel anders?? Dat Joran ziek in zijn hoofd is zeer waarschijnlijk maakt een een ziek persoon; wij zouden toch iets gezonder kunnen reageren dan terug naar de tijd van de middeleeuwen.
Ik weet het niet.. Het gaat allemaal wel erg makkelijk, deze zaak. Ben benieuwd naar de feiten.
Hij krijgt zijn straf wel, hoe dan ook, maar dan hoop ik dat hij niet als zondebok wordt beoordeeld maar als dader van een moord of dubbele moord.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 06:59

Waar verdiende hij z'n geld mee? Beetje de hele wereld over freewheelen en hier en daar wat uitvreten met meisjes :?

maradhja

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 06:59

Maar wat ik me dan afvraag?
Zouden deze 2 dan de enigste zijn die door joran .....
Blijkbaar is deze jonge man schaamteloos dus het zou me dan ook niet verrassen wanneer er meerdere zijn.
Bij deze twee dames zijn ze hem alleen op het spoor gekomen, althans dat denk ik.
Ik vind het een creepy eng mannetje.