Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Krips schreef:Dat vind ik onterecht. Ik vond Rutte niet erg naar voren komen. Maar uiteindelijk denk ik ook. Het gaat er niet om hoe goed iemand kan debateren. Het gaat erom wat de standpunten zijn en wie het beste ons land kan regeren.
Krips schreef:Ik vind het bijzonder dat dit topic nu het over een debat ging dat over de economie ging de interesse ineens weg lijkt te zijn en er bijna niemand meer post. Is er alleen maar interesse in Wilders met zijn integratie-problematiek?
Ik vind het ook jammer dat er zo weinig respons is op jouw vraag.
Ik kan mezelf vinden in de manier van afschaffing van de HRA van Groen-links en D66. Maar....., zal het als de kogel idd. door de kerk is ook idd. op die manier gaan of zal het dan toch op een véél minder geleidelijke manier gaan?
) 'het kan ook niet anders'. Maar hoe wil de politiek dat voor elkaar krijgen? Als je ouder dan 50 jaar bent, kom je bijna niet meer aan de bak. En daarbij hebben we ook nogal wat werklozen. Op dit moment heeft een werkgever het gewoon nog voor het kiezen. Misschien lukt het over een X-aantal jaren als er te weinig personeel is, maar ik zie het nu nog niet zo voor me. Lovely schreef:Dat kan, maar dan nog is het niet zo dat de HRA zomaar patsboem naar 0 gaat. Als er iets verandert, dan zal dat stapsgewijs zijn. Voor nu vind ik het wel goed dat men er even met de neus bovenop gedrukt wordt en misschien gaat nadenken over een en ander. Misschien kan Philips ook nog een tijdje gewone ouderwetse goedkope televisies blijven maken.
krackertje schreef:insun, dat is strategisch stemmen, ik hoor zoveel rechts geluid dat ik denk dat wat tegenwicht zeker van belang zal zijn straks.
.
Het is me helemaal uitgelegd en ik snap het ook wel, maar heel veel meer dan 'ik ben voor afschaffing' kom ik niet 
Toen deze is ingesteld was al duidelijk dat hij ooit verhoogd moest worden en we leven nu met ze alle een heel stuk langer dan toen.. Maar dan moet er wel nog even een maniertje verzonnen worden om ervoor te zorgen dat oudere mensen wat makkelijker aan de bak komen. Chris schreef:Dat 'probleem' heb ik ook EefskeHet is me helemaal uitgelegd en ik snap het ook wel, maar heel veel meer dan 'ik ben voor afschaffing' kom ik niet
Ik ben wel echt voor verhoging van de AOW-leeftijdToen deze is ingesteld was al duidelijk dat hij ooit verhoogd moest worden en we leven nu met ze alle een heel stuk langer dan toen.. Maar dan moet er wel nog even een maniertje verzonnen worden om ervoor te zorgen dat oudere mensen wat makkelijker aan de bak komen.