Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Onassa schreef:Wat ik vooral erg vind is dat een bepaald persoon de boel weet te verdraaien en quots aanhlaad die heel ergens anders over gingen en dat ze er dan zelf weer een slinger aan geeft.
Zo kan je niet discusieeren.
Het zou deze persoon sieren asl ze eens een voorbeeld kon nemen aan bijv. Heino
Zij is ook pittig, dat mag ook, maar gelukkig wel respectvol en zo hoort een discussie te verlopen in mijn ogen.
Dat getuigd mijns inziens van oprechtheid naar anders denkende.
Onassa schreef:Ik heb zelf 10 jaar in Rotterdam gewoond.
Nu in een dorp en idd, daar is meer ruimte maar moeten we dan alle boeren bedrijven, natuurgebieden etc. maar gaan opofferen om er nog meer mensen in te proppen???
En uiteraard moet dan de melk , het vlees etc maar uit het buitenland komen omdat hier de boeren nog amper recht van bestaan hebben???
Tja...ook ieder heeft daar zo zijn eigen mening over blijkbaar.
Citaat:Dat de moslims de boeren van hun akkers gaan verdrijven en onze natuur op zullen eisen, kan ik toch echt niet serieus nemen.
Onassa schreef:sarabande schreef:Dat de moslims de boeren van hun akkers gaan verdrijven en onze natuur op zullen eisen, kan ik toch echt niet serieus nemen.
Daar ging het dus echt hélemaal niet over!
Je leest of te snel, of je snapt niet wat hiermee bedoelt werd.
Geerke, Heino Gohya, Electra,Faye, MG , Jameyskatje....ondanks of we het nu wel of niet met elkaar eens zijn, het ging bij jullie met respect naar de ander.
Ik stop hier nu, want ik laat me niet keer op keer beledigen door 1 persoon.
Jammer, want zeker de discussie met Heino vond ik prettig gaan.
Misschien zien wel elkaar weer eens terug in een topic waar iedereen wat respectvoller is naar een ander gestemde.
Voor jullie dus bedankt voor het feit dat jullie me wel in mijn waarde konden laten.
sarabande schreef:gohya schreef:Pesten? nou ik pest niemand hoor,en volgens mij niemand in dit topic die pest.Ik geef ook geen negatieve antwoorden en vraag ook niet steeds naar een reden waarom iemand iets vind.
Het is heel normaal om naar een reden te vragen, dat is een bewijs van interesse.
MamboBeach schreef:Ik vind het ook van de gekke hoor dat je je moet verdedigen!
Lovely1 schreef:Daarnaast ben ik het met vele niet eens over het onderwerp discriminatie bij de PVV.. nee het is niet altijd netjes wat hij zegt maar veel Nederlanders durven het beestje geen naam te geven. Iets dat hij wel doet en prompt noemen we dat discriminatie.
sarabande schreef:gohya schreef:Pesten? nou ik pest niemand hoor,en volgens mij niemand in dit topic die pest.Ik geef ook geen negatieve antwoorden en vraag ook niet steeds naar een reden waarom iemand iets vind.
Het is heel normaal om naar een reden te vragen, dat is een bewijs van interesse.
Sandeman schreef:Ik stem dus op Wilders omdat hij voor strenge aanpak criminelen is, strenge aanpak dierenmishandelaars. Sluiten radicale moskeeen, immigratiestop. Verbod hoofddoekjes in publieke funktie...
En...hij is tegen de verhoging van eigen risico van 775. Ik was al voor Geert,maar nu nog meer.
Sandeman schreef:Ik werk in Amsterdam en wij voornamelijk problemen met marrokanen. Voor 99 %. Misschien komt het wel daardoor dat ik pro Geert ben hoor.
Vindt dat je kankerpatienten daar niet mee kan vergelijken. Mijn tante loopt ook met een sjaaltje ivm haar chemo.
Ik stoor me aan hoofddoekjes. Ze ziet enkel een gezicht en verder alleen maar doek. Soms wel 2 over elkaar met hele knoeten achter op het hoofd. Sorry, maar ik vind dat echt een storend gezicht. Over burka's maar niet te spreken.
Sandeman schreef:Ik werk in Amsterdam en wij voornamelijk problemen met marrokanen. Voor 99 %. Misschien komt het wel daardoor dat ik pro Geert ben hoor.
Vindt dat je kankerpatienten daar niet mee kan vergelijken. Mijn tante loopt ook met een sjaaltje ivm haar chemo.
Ik stoor me aan hoofddoekjes. Ze ziet enkel een gezicht en verder alleen maar doek. Soms wel 2 over elkaar met hele knoeten achter op het hoofd. Sorry, maar ik vind dat echt een storend gezicht. Over burka's maar niet te spreken.