Cohen of Wilders

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Als ik moet kiezen tussen Job Cohen en Geert wilders dan kies ik voor...

Cohen
330 (58%)
Wilders
236 (41%)

Totaal aantal stemmen: 566

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 14:29

Ik werk al jaren in Amsterdam en als het heibel in de tent is is voor 99& Marrokanen. Jongens, meisjes, maakt niet uit, ook oudere. Zeg je er wat van of soms als je alleen al hun richting opkijkt krijg je een grote bek en dreigementen. Dat is 1 van de redenen dat ik pro Wilders ben.

En Nederland zit vol.

Wel apart dat als je op Wilders stemt jezelf nog moet gaan verdedigen en je nader verklaren.
Van mij mag ie MP worden , liever vandaag dan morgen.

MamboBeach

Re: Cohen of Wilders

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 14:30

Ik vind het ook van de gekke hoor dat je je moet verdedigen! :j

MamboBeach

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 14:33

sarabande schreef:
MamboBeach schreef:

Die mening deel ik niet met je, al is Berlusconi een hufter dan is Italië toch nog geen vervelend land? Er wordt ook geschreven dat er een negatieve kijk was op Nederland en niet op Wilders.

Kijk hier zeg je hetzelfde als ik

Volgens mij niet helemaal...

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 14:35

Wat ik vooral erg vind is dat een bepaald persoon de boel weet te verdraaien en quots aanhlaad die heel ergens anders over gingen en dat ze er dan zelf weer een slinger aan geeft.
Zo kan je niet discusieeren.
Het zou deze persoon sieren asl ze eens een voorbeeld kon nemen aan bijv. Heino
Zij is ook pittig, dat mag ook, maar gelukkig wel respectvol en zo hoort een discussie te verlopen in mijn ogen.
Dat getuigd mijns inziens van oprechtheid naar anders denkende.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 14:37

Onassa schreef:
Wat ik vooral erg vind is dat een bepaald persoon de boel weet te verdraaien en quots aanhlaad die heel ergens anders over gingen en dat ze er dan zelf weer een slinger aan geeft.
Zo kan je niet discusieeren.
Het zou deze persoon sieren asl ze eens een voorbeeld kon nemen aan bijv. Heino
Zij is ook pittig, dat mag ook, maar gelukkig wel respectvol en zo hoort een discussie te verlopen in mijn ogen.
Dat getuigd mijns inziens van oprechtheid naar anders denkende.

Ben het wél met je eens hoor en ik weet ook wie je ermee bedoelt.
Geen goed woordje van een persoon voor degene die PVV stemmen.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 14:47

Onassa schreef:
Ik heb zelf 10 jaar in Rotterdam gewoond.
Nu in een dorp en idd, daar is meer ruimte maar moeten we dan alle boeren bedrijven, natuurgebieden etc. maar gaan opofferen om er nog meer mensen in te proppen???
En uiteraard moet dan de melk , het vlees etc maar uit het buitenland komen omdat hier de boeren nog amper recht van bestaan hebben???
Tja...ook ieder heeft daar zo zijn eigen mening over blijkbaar.

Citaat:
Dat de moslims de boeren van hun akkers gaan verdrijven en onze natuur op zullen eisen, kan ik toch echt niet serieus nemen.

Nog maar een keer dan....waar jij lees in mijn post dan waar ik het over moslims heb die boeren van hun akkers gaan verdrijven en onze natuur op zullen eisen???

denk toch dat je echt niet goed leest of snapt waar we het hier over hadden hoor.
Meestal spring je er ook meteen bovenop, .....het blijft nu opvallend lang stil hierover.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 14:49

Ze is offline "Onassa".

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 14:51

gohya schreef:
Ze is offline "Onassa".

;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 16:49

Onassa schreef:
sarabande schreef:
Dat de moslims de boeren van hun akkers gaan verdrijven en onze natuur op zullen eisen, kan ik toch echt niet serieus nemen.

Daar ging het dus echt hélemaal niet over!
Je leest of te snel, of je snapt niet wat hiermee bedoelt werd.

Geerke, Heino Gohya, Electra,Faye, MG , Jameyskatje....ondanks of we het nu wel of niet met elkaar eens zijn, het ging bij jullie met respect naar de ander.
Ik stop hier nu, want ik laat me niet keer op keer beledigen door 1 persoon.
Jammer, want zeker de discussie met Heino vond ik prettig gaan.
Misschien zien wel elkaar weer eens terug in een topic waar iedereen wat respectvoller is naar een ander gestemde.
Voor jullie dus bedankt voor het feit dat jullie me wel in mijn waarde konden laten.

Niet doen meid, gewoon negeren, doe ik verder ook! Het is namelijk zinloos en je moet je al helemaal niet weg laten pesten door iemand die alles onzinnig vind en alles beter weet maar weinig respect voor een ander op kan brengen. Sta er gewoon boven, dat kun je toch best? ;)

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:29

Daar ging het dus echt hélemaal niet over!
Je leest of te snel, of je snapt niet wat hiermee bedoelt werd.

Geerke, Heino Gohya, Electra,Faye, MG , Jameyskatje....ondanks of we het nu wel of niet met elkaar eens zijn, het ging bij jullie met respect naar de ander.
Ik stop hier nu, want ik laat me niet keer op keer beledigen door 1 persoon.
Jammer, want zeker de discussie met Heino vond ik prettig gaan.
Misschien zien wel elkaar weer eens terug in een topic waar iedereen wat respectvoller is naar een ander gestemde.
Voor jullie dus bedankt voor het feit dat jullie me wel in mijn waarde konden laten.[/quote]
Niet doen meid, gewoon negeren, doe ik verder ook! Het is namelijk zinloos en je moet je al helemaal niet weg laten pesten door iemand die alles onzinnig vind en alles beter weet maar weinig respect voor een ander op kan brengen. Sta er gewoon boven, dat kun je toch best? ;)[/quote]

Helemaal mee eens!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:43

Nee je kan beter als groep een eenling proberen weg te pesten, dat is flink +:)+

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:49

Pesten? nou ik pest niemand hoor,en volgens mij niemand in dit topic die pest.Ik geef ook geen negatieve antwoorden en vraag ook niet steeds naar een reden waarom iemand iets vind.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:52

gohya schreef:
Pesten? nou ik pest niemand hoor,en volgens mij niemand in dit topic die pest.Ik geef ook geen negatieve antwoorden en vraag ook niet steeds naar een reden waarom iemand iets vind.

Het is heel normaal om naar een reden te vragen, dat is een bewijs van interesse.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:54

sarabande schreef:
gohya schreef:

Het is heel normaal om naar een reden te vragen, dat is een bewijs van interesse.

Ja dat is ook heel normaal,maar je draaft soms erg ver door.
Op een gegeven moment word het niet leuk meer om steeds over alles wat gezegd word een reden te geven.Sommige vinden dat nou eenmaal zo en willen of kunnen er geen duidelijke reden voor geven.
Laat het daar dan bij,is voor beide partijen beter zo.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 17:59

MamboBeach schreef:
Ik vind het ook van de gekke hoor dat je je moet verdedigen! :j

Van mij hoef je je niet te verdedigen, ik vind het alleen wel interessant om uit te pluizen waarom iemand PVV stemt.
En bedankt Onassa, voor de veren in mn kont ;)

Lovely1 schreef:
Daarnaast ben ik het met vele niet eens over het onderwerp discriminatie bij de PVV.. nee het is niet altijd netjes wat hij zegt maar veel Nederlanders durven het beestje geen naam te geven. Iets dat hij wel doet en prompt noemen we dat discriminatie.

Maar discriminatie is toch ene partij anders behandelen dan andere partij, op basis van geloof, geslacht, seksuele voorkeur etc. Dat doet Wilders toch ook gewoon?

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:03

Hier hoef ik niet over na te denken. Cohen :j

Natuurlijk heeft Wilders ook standpunten waar ik het mee eens ben. Maar deze kunnen niet op tegen de standpunten waar ik het oneens mee ben. Deze zijn kortzichtig, zorgen voor polarisatie en verdeeldheid.
Ik heb het gevoel dat Nederland er achteruit op zou gaan als Wilders wel aan de macht zou komen. Het is echt een stap terugnemen, terug naar de tijd van discriminatie in plaats van tolerantie.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:04

sarabande schreef:
gohya schreef:

de reden van de NIET wilders stemmer(sommige) bestaat alleen uit het zwart maken van wilders....dat is toch ook geen goede onderbouwing?

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:08

Ik stem dus op Wilders omdat hij voor strenge aanpak criminelen is, strenge aanpak dierenmishandelaars. Sluiten radicale moskeeen, immigratiestop. Verbod hoofddoekjes in publieke funktie...

En...hij is tegen de verhoging van eigen risico van 775. Ik was al voor Geert,maar nu nog meer.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:15

Sandeman schreef:
Ik stem dus op Wilders omdat hij voor strenge aanpak criminelen is, strenge aanpak dierenmishandelaars. Sluiten radicale moskeeen, immigratiestop. Verbod hoofddoekjes in publieke funktie...

En...hij is tegen de verhoging van eigen risico van 775. Ik was al voor Geert,maar nu nog meer.

Dat ben ik ook, maar waarom de ene groep harder aanpakken dan de ander? Waarom niet kijken naar daden ipv huidskleur/geloof (of wat dan ook)

Wat is het nut van die immigratiestop? En waarom alleen voor niet-westerse allochtonen?

Wat is het probleem met hoofddoekjes? Mogen kankerpatiënten dan ook geen hoofddoekjes meer?

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:20

Ik werk in Amsterdam en wij voornamelijk problemen met marrokanen. Voor 99 %. Misschien komt het wel daardoor dat ik pro Geert ben hoor.

Vindt dat je kankerpatienten daar niet mee kan vergelijken. Mijn tante loopt ook met een sjaaltje ivm haar chemo.

Ik stoor me aan hoofddoekjes. Ze ziet enkel een gezicht en verder alleen maar doek. Soms wel 2 over elkaar met hele knoeten achter op het hoofd. Sorry, maar ik vind dat echt een storend gezicht. Over burka's maar niet te spreken.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:22

Sandeman schreef:
Ik werk in Amsterdam en wij voornamelijk problemen met marrokanen. Voor 99 %. Misschien komt het wel daardoor dat ik pro Geert ben hoor.

Vindt dat je kankerpatienten daar niet mee kan vergelijken. Mijn tante loopt ook met een sjaaltje ivm haar chemo.

Ik stoor me aan hoofddoekjes. Ze ziet enkel een gezicht en verder alleen maar doek. Soms wel 2 over elkaar met hele knoeten achter op het hoofd. Sorry, maar ik vind dat echt een storend gezicht. Over burka's maar niet te spreken.

als ik op de albert cuyp loop krijg ik z'on vakantie gevoel :D
hoewel er in maracech en istanbul natuurlijk minder hoofddoekjes te zien zijn...raar eigelijk

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:24

Ja ik ben een aantal x naar Turkije geweest en zag daar in 2 weken minder hoofddoekjes dan op een gemiddelde werkdag,haha.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:27

Sandeman schreef:

Waar je woont en hoe je opgegroeid/opgevoed bent heeft ongetwijfeld invloed :)
Maar dan nog, discrimineren is toch niet juist?

En wat is het nut van die immigratiestop?

Waarom kan je kankerpatiënten niet vergelijken met Moslims? Beiden dragen een hoofddoekje omdat ze zichzelf willen bedekken. En hoe wil je er achter komen waarom iemand de hoofddoek draagt?

Burka's ben ik ook tegen ja, maar hoofddoekjes storen me absoluut niet. Maar ik ben ook niet tegen petjes, hoeden etc. :)
Laatst bijgewerkt door RoodZonnetje op 01-04-10 18:27, in het totaal 1 keer bewerkt

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:27

Hoofd doekjes stoor ik me niet aan,ik vind het er alleen niet echt fris uit zien de hele dag zo'n doekje op je hoofd.Vooral met heel warm weer lijkt het me niet fris,maar das hun keuze om ermee te lopen.Ik heb er geen last van en blijf altijd uit de buurt als ik het onfris vind.Zij hoeven mij niet te ontwijken,ik ontwijk hun dan wel,want IK vind het niet fris.
Wilders pakt niet alleen marokanen aan met zwaardere straffen,ook alle andere jeugd pakt hij aan.Maar hij praat over marokanen omdat die groep het meeste overlast geeft nu.

Sandeman

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-10 18:30

Kanker daar vraag je niet om he lijkt me. En hoofddoekjes zijn niet verplicht voor het geloof. Heb veel marrokaanse collegaas gehad.

Ik zie bijv winkelpersoneel ook niet met een hoed of pet op inde winkel of achter de kassa.

En Nederland zit gewoon vol.