Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessah schreef:Sja, enige wat ik echt jammer blijf vinden is dat ik veel mensen gesproken heb die pvv stemmen ( ook een debat op school gehad) dat alleen maar doen voor de allochtonen,zorg en dieren.
En gewoon weg niet verder kijken dan dat.
Dat vind ik niet al te slim.. Je mag hier in Nederland stemmen.. Als je dan ook gaat stemmen,verdiep je er dan ook in.
Maar dat is mijn mening.
Nessah schreef:Sja, enige wat ik echt jammer blijf vinden is dat ik veel mensen gesproken heb die pvv stemmen ( ook een debat op school gehad) dat alleen maar doen voor de allochtonen,zorg en dieren.
En gewoon weg niet verder kijken dan dat.
Dat vind ik niet al te slim.. Je mag hier in Nederland stemmen.. Als je dan ook gaat stemmen,verdiep je er dan ook in.
Maar dat is mijn mening.
Nessah schreef:Ik heb niemand dom genoemdIk ken hier niemand persoonlijk.
Ik heb inderdaad liever dat mensen die zich er niet in verdiepen niet stemmen.. Die mensen weten dus niet eens waarop ze stemmen... Je wilt toch weten voor welke standpunten je stemt?
@_sparta_: Vind jij dat belangrijk genoeg om dan maar het milieu te vergeten?
Heino schreef:Overigens vind ik dat je best even zélf terug kan lezen MirjamN, wanneer je graag aan een discussie mee wilt doen. Lekker makkelijk om het anderen voor je op te laten zoeken
Toekie schreef:Maar dat is wel wat de PVV van plan is. Daarom had ik het over prioriteiten (waar ik dus anders over denk).
Ik ben er vanuit gegaan dat je voor die partij kiest. Excuses als ik dat verkeerd heb gezien.
Een partij die zich overigens ook erg actief inzet voor gezondheidszorg, is de SP.
Citaat:Zorg / Sociale Zaken
Extra geld voor verpleeghuiszorg: minder bureaucratie/overhead en meer handen aan het bed
Nette eenpersoonskamers voor ouderen in verpleeghuizen: ouderen zijn geen gevangenen
Nessah schreef:Ik heb niemand dom genoemdIk ken hier niemand persoonlijk.
Ik heb inderdaad liever dat mensen die zich er niet in verdiepen niet stemmen.. Die mensen weten dus niet eens waarop ze stemmen... Je wilt toch weten voor welke standpunten je stemt?
@_sparta_: Vind jij dat belangrijk genoeg om dan maar het milieu te vergeten?
_sparta_ schreef:Van mij mag het milieu inderdaad wel een stapje terug doen op het programma.
Kilometerheffing als voorbeeld vind ik belachelijk. Er zullen maar erg weinig mensen minder door gaan rijden, simpelweg omdat hun dat nodig hebben om te gaan werken. En openbaar vervoer is niet overal een haalbare optie als je niet in de (rand) stad woont.
En aan de uitgelekte milieu rapporten is ook duidelijk te zien dat we flink aan het lijntje gehouden worden om maar veel te kunnen betalen.
Hiermee zeg ik niet dat er niet naar milieu gekeken hoeft te worden, maar het allemaal wel wat minder overdreven kan. Ik vind de prioriteit nu inderdaad ergens anders liggen in Nederland, dit omdat we hier al een hoop doen aan milieu.