deflin schreef:Chiqa werkt dan wel zegt ze, maar volgens mij alleen maar vanuit huis als ik naar haar reacties kijk in andere forums. Dus ja dan is ze inderdaad duurder uit en kan me voorstellen dat ze dan tegen is
Goh zie dat je vorige opmerking naar mij toe is weggehaald, zal toch ook niet voor niets zijn.En dat je de moeite heb genomen mijn berichten te checken, prima maar doe dit dan goed.
Ik werk 5 dagen in de week, buitenshuis is 50 kilometer ver genoeg van huis voor je?
Ook had je dan keurig kunnen lezen dat ik niet meer hóef te werken, maar dit wel doe.
Als je iets checked, doe het dan netjes want nu sla de de plank even volledig mis.
Snelleedje, ik kan mij persoonlijk niet druk maken om dingen die dr nog lang niet zijn, en zie liever geen boze beren in het donkere bos, vind dat ook typisch Nederland op zijn smalst, maar dat is mijn mening.
Dit soort kastjes bestaan al jaren(Ook in Nederland wat dacht je van de BB) en heeft nooit één haan naar gekraaid, het komt in Nederland en er worden ineens mensen gaan op hun achterste benen staan. Bang om gecontroleerd te worden.
Maak je geen zorgen zoals ik al eerder zei als jij je boodschappies zal doen bij de buurtsuper zullen daar maar bar weinig mensen belang bij hebben, echt spannend moet dat niet zijn, kastje is niet met die intentie gemaakt, dat maken ze er alleen maar weer van mss om hun argumenten te bekrachtigen?
Eén GPS check en men weet al exact jou te vinden, maar dat schijnt geaccepteerd te zijn? Imo toch wel erg krom

Een site bezoeken en ze weten je tot in je woonhuis achter je PC te vinden, en dat is wel geaccepeteerd ?
Mensen volgen is al lang niet meer aan de orde, die mogelijkheden zijn dr immers al jaren en doen we met zn allen vrijwillig aan mee. Nee daar zal dit kastje geen extra dimensie aan geven.
Snelleedje schreef:de toekomst zie ik het al gebeuren: Wanneer ik te snel rijd word dit door het kastje geregistreerd en word de bekeuring direct verzonden naar mijn huisadres.
Kunnen ze dus al lang al...als ze willen. GPS zit in je TomTom, elke willekeurige navigatie, klasse 5 autoalarm en wat dacht je van je mobiel?
Waarom zouden ze die middelen dan nog niet hebben aangepakt om mensen massaal op de bon te slingeren? Hadden ze dit toch al lang al gedaan...........