Bravura schreef:Ik neem aan dat de gemeente toch ook belang heeft bij zo'n kinderboerderij? Is het dan niet te overleggen wat het probleem is met zoveel bezoekers of staan ze er niet open voor?
Misschien klachten van omwonende?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
skippy1 schreef:Maar eigenlijk zou IMO een toelichting 'dáárom' niet nodig moeten zijn.Toelichting vragen is prima, meer uitleg is verhelderend vind ik. Maar op deze manier wordt er niet om gevraagd, maar wordt je er haast toe 'gedwongen' omdat men wel denkt te weten hoe je in elkaar steekt.
Er wordt al ver-/ge-oordeelt voor men weet hoe t zit/zat. En dan nog, zelfs met extra toelichting, is t lastig te oordelen vanachter een pc. Vind ik althans hoor!
Veulen84 schreef:De gemeente is ons liever kwijt dan rijk. Kinderboerderijen zijn een dure hobby.
Klachten van omwonende zijn er niet. De enige die er woont is de buurman, van hem mogen we voor z'n oprit parkeren. Alleen niet van de politie.
De gemeente wil een open aanzicht, prestige van een Unesco monument voor gebruiksvriendelijkheid. Ach dat is dan alla.
Maar het irriteert me dat de politie z'n macht gebruikt om het nog erger te maken. Ze hadden ook positief kunnen adviseren. Ze kunnen ook redelijk zijn als mensen in de berm naast de parkeervakken staan. Maar ze vinden het nergens goed voor.
En waarom in hemelsnaam zeuren als ik met een kruiwagen over de weg loop. En vervolgens op de terugweg met paard het wel goed keuren. Ik bedoel dat is pas echt meten met 2 maten.
bello2005 schreef:ten 1e
voel jij je veilig in Nederland ??
ten 2e
heb je ooit al eens in aanraking geweest met de politie, voor aangiften etc?
en
ten 3e
weet je hoe dit beroep daadwerkelijk in werking gaat ?
als je die 3 vragen goed kunt antwoorden, weet je zelf ook wel dat de politie NIX voorstelt
en dat daarom iedereen negatieve dingen over hun zeggen heeft
bello2005 schreef:ten 2e
bello2005 schreef:en
ten 3e
bello2005 schreef:als je die 3 vragen goed kunt antwoorden, weet je zelf ook wel dat de politie NIX voorstelt
skippy1 schreef:Ik moet inzien? Ik moet niets!![]()
De rest van je opmerking ben ik deels met je eens, dat gebeurt idd regelmatig. Echter ik spreek over ervaringen die ik zélf heb meegemaakt, mij hoor je verder niets zeggen over andere situaties...puur en alleen over die waar ik bij betrokken was. Daarop baseer ik mijn mening. Hier werd wel ge-/ver-oordeeld over MIJN persoon in die situaties waar men helemaal niet bij was!En als men er niet bij was, weet men dus helemaal niet waar men over praat...
russel schreef:Wat vind jij dan gefrusteerde balletjes? Heb je voorbeelden? En hoezo zouden ze vroeger gepest zijn?
Denk je niet dat dat soort mensen nou juist Niet door een keuring komen? Want zo een keuring is best zwaar en er komt maar een klein percentage door alle keuringen en commissiegesprekken.
ten 2e
en
ten 3e
als je die 3 vragen goed kunt antwoorden, weet je zelf ook wel dat de politie NIX voorstelt
skippy1 schreef:Met dat aan zichzelf te wijten doelde ik op de persoon tegenover de agenten...Niet op de agenten zelf... Maar ehm...ook tussen de zo goed geselecteerd agenten zitten echt wel minder goeie.
Zie de jongen die zo heetgeblakert achterop onze auto inreed, expres...
Heus...ook tussen al die agenten zitten er een paar die gewoon niet zo aardig/snel opgefokt zijn. Hee, t blijven tenslotte allemaal mensen! En ieder mens is een individu met bijbehorend karakter.
En ja...de selectieprocedures ken ik.
skippy1 schreef:Hee enne...agenten kiezen er ook zelf voor agent te worden. Waarmee ik niet zeg dat ze zich maar moeten laten afblaffen, maar waarmee ik wel aangeef dat ze wéten aan wat voor werk ze beginnen. En weten dat het kan gebeuren. Daar moeten ze dan ook naar handelen uiteraard. Maar mijns inziens moeten ze ook altijd weer open een confrontatie aangaan en niet de eerdere ervaring met een schreeuwlelijk oid daarin door laten spelen en dus maar even extra nors zijn. Dat komt ook voor. Waarmee ik ook weer niet wil zeggen dat ze na een heftig ongeluk oid hun allervrolijkstevriendelijkste gezicht moeten opzetten als ze jou daarna treffen.
Ook tussen de agenten zitten gewoon een paar mindere...menselijk!
skippy1 schreef:Adil naar mijn idee heb jij een wat t eenzijdig beeld. Ik zie namelijk ook nog altijd positieve reacties op agenten.
Citaat:Zonder de politie had het helemaal een zooitje geweest in dit land!
Citaat:Hee enne...agenten kiezen er ook zelf voor agent te worden. Waarmee ik niet zeg dat ze zich maar moeten laten afblaffen, maar waarmee ik wel aangeef dat ze wéten aan wat voor werk ze beginnen. En weten dat het kan gebeuren. Daar moeten ze dan ook naar handelen uiteraard. Maar mijns inziens moeten ze ook altijd weer open een confrontatie aangaan en niet de eerdere ervaring met een schreeuwlelijk oid daarin door laten spelen en dus maar even extra nors zijn. Dat komt ook voor. Waarmee ik ook weer niet wil zeggen dat ze na een heftig ongeluk oid hun allervrolijkstevriendelijkste gezicht moeten opzetten als ze jou daarna treffen.
Ook tussen de agenten zitten gewoon een paar mindere...menselijk!
Citaat:Er zijn een aantal dingen die me hier in deze bovenstaande reactie opvallen;
de schrijffouten en de manier waarop iets geschreven wordt is vrij slordig, daaruit valt op te maken dat de schrijfster niet erg bekwaam is in de Nederlandse taal. Er wordt enigszins discriminerend gereageerd en de vragen die schrijfster eerder stelde, maakt mij duidelijk dat de schrijfster met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid toch niet de in- en outs van het doen van aangifte kent.
Bovenstaande reactie vind ik een gekleurde en niet onderbouwde mening van een individu die slechte ervaringen heeft met de politie. Het zou fijn zijn als de schrijfster haar mening wat beter zou kunnen formuleren en onderbouwen.
bello2005 schreef:pedofielen die gewoon met kinderen kan blijven werken ?? terwijl het zwart op wit staat dat hij er bekend om is ??
Vind je dat GOED werk van de politie ?????
IK NIET