unicorn_kiss schreef:Citaat:makkelijke beschuldiging waar niets zinnigs op te zeggen is.
agente moet zich ook verantwoorden voor de bekeuring en kan niet invullen: vrouw staat me niet aan.
en als het echt zo'n situatie is, zal je moeder gelijk krijgen.
nu maak je een verhaal waarop half bokt zegt, wat gemeen. maar waar inhoudelijk niets instaat.
Het is maar een voorbeeld..met wel degelijke inhoud want het komt waarschijnlijk wel meer voor
Alleen jij vindt dat niet want ik heb het idee dat dit wat gevoelig ligt bij jou
Dit is natuurlijk een negatieve ervaring met politie, in zoveel meerdere gevallen gaat alles gewoon goed
Ik heb persoonlijk alleen niet zo met politie
niets gevoeligs aan hoor.
maar met zo'n verhaal krijg je rare dingen de wereld in.
er staat niet wat je moeder precies zei en deed en waar ze gelijk in had, en wat de agent zei.
bokt kan snel oordelen, terwijl er inhoudelijk niets in je verhaal staat. snap je?
als je collega's bent vind ik het logisch dat je elkaar met je aanspreekt. je hoeft bij de politie echt niet met u aan te komen onderling.

verder vlijf ik erbij dat ik het respectvol vind een ander met u aan te spreken, juist omdat andere dat vaak willen. als iemand wil dat ik gewoon jij en je zeg, vind ik dat ook best.