Kanelly schreef:[
Dat is wel heel erg makkelijk gezegt. Dat heeft ze eigenlijk niet...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanelly schreef:En wat ik me altijd afvraag voor de moeders die reageren in deze topics (en vinden dat je anders zou reageren als je kinderen zou hebben. wat ik op zich ook wel weer snap, want je kinderen zijn je alles natuurlijk).
Wat zouden deze moeders doen als het zou blijken dat hun zoon of dochter op kinderen zou vallen?
Kanelly schreef:Hoezo heb jij geen 2e kans gekregen?
Jij hebt toch ook de keuze om wat van je leven te maken?
Jij hebt ook keuze om jezelf vol wrok en woede te laten zitten, of er anders mee om te gaan.
Jij hebt ook de keuze om terug te blijven denken aan het verleden of om vooruit te kijken naar de toekomst.
Wat er gebeurd is kan je niet meer terugdraaien, maar jij hebt ook een 2e kans gekregen om het leven te leven wat je wil leven.
Aan jou de keus hoe deze 2e kans invult.
Fiffill schreef:Nee, want het is heel simpel: een pedoseksueel heeft seks met een kind en een pedofiel heeft alleen gevoelens voor kinderen.
hittepit_12 schreef:Kanelly schreef:'Ik heb gehoord van' nu weet ik nog niet hoe lang jij of die zedenrechercheurs op cel hebben gezeten, dat jij/zij weten dat het net het Hilton is?
En welke PI's of klinieken waren het nou dan?
Geen idee welke instellingen interessert me ook niet, de zedenrechercheurs zijn mensen die er al langere tijd inzitten dus ik neem aan dat die wel weten waar ze over praten
Miska schreef:Vaak wel ja!
En de meeste gevallen die naar buiten gebracht zijn gaan over pedofielen die hun gedachten tot waarheid gemaakt hebben.
Midasje schreef:Fiffill schreef:Nee, want het is heel simpel: een pedoseksueel heeft seks met een kind en een pedofiel heeft alleen gevoelens voor kinderen.
Het blijft voor mij het zelfde je geeft het alleen een ander naamkaartje.
Misschien kunnen ze bepaalde handelingen die de pedofiel uitvoerd ook verschillende namen geven.
Dan is het 1 misschien net wat ergers als het ander.![]()
![]()
Met een beetje geduld wordt een pedofiel vanzelf een pedosexueel.
Midasje schreef:Het blijft voor mij het zelfde je geeft het alleen een ander naamkaartje.
Misschien kunnen ze bepaalde handelingen die de pedofiel uitvoerd ook verschillende namen geven.
Dan is het 1 misschien net wat ergers als het ander.![]()
![]()
Met een beetje geduld wordt een pedofiel vanzelf een pedosexueel.
Kanelly schreef:Miska schreef:Vaak wel ja!
En de meeste gevallen die naar buiten gebracht zijn gaan over pedofielen die hun gedachten tot waarheid gemaakt hebben.
Ja lijkt me vrij logisch, iemand is pas te veroordelen als hij een strafbaar feit begaat.
En het hebben van gedachten is *thank god* nog steeds niet strafbaar in nederland.
Miska schreef:Fiffill schreef:Ik zie de connectie potloodventer > pedofiel niet om eerlijk te zijn.
Dat is vaak ook 1 van de fantasieën die een pedo heeft en tot uiting brengt.
Maar het was als simpel voorbeeld bedoeld.
Kanelly schreef:Mwah, zou dat schelen? Dan schrap je 2 à 3 medewerkers.
En trouwens, als je de pedofielen overplaatst, vul je die ruimte weer op met andere patiënten, dus heb je de therapeuten evengoed nodig