toverpaardje schreef:..hij voelt zich duidelijk op zijn pik getrapt..sneu.
kort lontje...uuuuh...pikky

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
toverpaardje schreef:Waarom zou ze niet in de playboy mogen staan, er zijn neem ik aan ook 60+ mannen die dat blad lezen en genoeg jongere mannen die haar een hele leuke aantrekkelijke vrouw vinden.
En wat maakt het uit of iemand 25 is of 60?? Belachelijk als je op je 60 ste niet meer aantrekkelijk gevonden mag worden, het leven houd dan niet op hoor.
Wat Theo betreft, om zo tegen een vrouw te praten?? Ik vind het heel respectloos, hij heeft duidelijk zelf ergens last van en een andere mening, en dat is prima, maar je kunt wel een beetje respectvol blijven. En over dat zij hem voorbij liep zonder een handje te geven..hij voelt zich duidelijk op zijn pik getrapt..sneu.
Havanna__ schreef:[Vind ook dat leeftijd er niets mee te maken heeft. Sterker nog, dit bewijst maar weer dat sommige vrouwen van 60 er mooier uit kunnen zien dan van 25.
ja, ik weet dat het photoshop is![]()
Citaat:"Naast de borstvergroting- en verkleining, MACS lift, botox-behandelingen, bovenooglidcorrectie, lipopvulling en opvulling van de lijntjes rondom de mond kreeg zij ook witte kronen over de tanden, een kincorrectie ('die was iets te puntig') én een liposuctie van billen en bovenbenen,"
Noppes schreef:Oh oh ik ben bang dat ik een aantal boze reacties ga krijgen hiermee
Ik vond het juist een hele mooie actie van Theo Maassen, alhoewel hij op het laatst wel te ver ging, want dat was natuurlijk wel een hele groffe opmerking.
Echter vind ik het goed dat zij ook eens een keer op haar plaats gezet wordt, er zijn genoeg mensen die net zo over haar denken als Theo. Ik vind het gewoon een vervelende vrouw die denkt dat ze alles is, dus ze mag best eens de ongezouten mening van een ander horen.
(En dan doel ik met name op het eerste stuk wat Theo noemde, dat stuk over de foto's vond ik ook te ver gaan)
Jaimyliefje schreef:Als je niet weet wie eigenlijk is, waarom dan zo'n mening over hem geven?
Ik kom hem regelmatig tegen en hij komt juist op mij over als een heel zorgzaam en intelligent persoon.
Vind niet dat je kunt oordelen over iemand die je een keer op tv iets hebt zien zeggen, want in jouw (en ook die van meerdere mensen) ogen niet door de beugel kan...
ThePast03 schreef:Jaimyliefje schreef:Als je niet weet wie eigenlijk is, waarom dan zo'n mening over hem geven?
Ik kom hem regelmatig tegen en hij komt juist op mij over als een heel zorgzaam en intelligent persoon.
Vind niet dat je kunt oordelen over iemand die je een keer op tv iets hebt zien zeggen, want in jouw (en ook die van meerdere mensen) ogen niet door de beugel kan...
Omdat iedereen die zo goedkoop moet zijn om zichzelf omhoog te cijferen voor mij een triest figuur is.
Hoe laag moet iemand dan gaan om wel van een keer op tv te zien een oordeel te kunnen geven?
Als hij niet normaal kan doen en altijd op moet vallen door te shockeren dan zit er bij hem een enorme steek los.
Als hij normaal wel intelligent en normaal kan doen zegt dat nog veel meer over hem, wat een naar gefrustreerd ventje is het dan zeg.
Miska schreef:Als hij het in een show had gebracht dan konden de mensen er waarschijnlijk wel om lachen en nu is het een hekel punt?!
Miska schreef:ThePast03 schreef:Als hij het in een show had gebracht dan konden de mensen er waarschijnlijk wel om lachen en nu is het een hekel punt?!
ThePast03 schreef:Miska schreef:Als hij het in een show had gebracht dan konden de mensen er waarschijnlijk wel om lachen en nu is het een hekel punt?!
Dan is het net zo triest dat je zover onder de gordel moet gaan om zogenaamd leuk te zijn.
Maar als je in een normaal interview ook nog in die rol moet gaan zitten en niet normaal kunt doen dat maakt hem een zielig en gefrustreerd ventje.
Dit heeft totaal geen niveau, zelfs het tokkie niveau is hier nog beschaafd bij.
Voor mij is het ook alamerend dat mensen het nog proberen goed te praten ook. Gut Patricia had hem niet herkend (gek he, ze woont al jaren in het buitenland en hij heeft nu ook niet een kop die je wilt onthouden) en dan moet hij zo gefrustreerd raken omdat zij deze zogenaamde belangrijke bekendheid niet herkende....
Miska schreef:KiWiKo schreef:dus als het mijn 60 jarige buurvrouw was geweest met hetzelfde lijf, dan had het niet goed geweest dat TM dat allemaal blaatte......... maar omdat het PP is mag het wel?
Ach, zo zwart wit is het helemaal niet.
Alleen ze heeft wel een grote bek en denkt dat ze ook alles kan maken.
ThePast03 schreef:Miska schreef:Tja, ik ben anders van mening.
Voor mij zegt dat een heleboel over jou.
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat mensen het grappig vinden als mensen zo ongeloofelijk grof worden tegen andere mensen.