Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eppie38 schreef:Toch merk ik ook dat de pers er als de kippen bij is als het om moslims gaat, over de rest van zijn programma hoor je niets.
Heino schreef:Hitler wilde Joden het land uit, Wilders Moslims
In mijn ogen de belangrijkste overeenkomst, het verachten van een specifieke andere bevolkingsgroep.
jameyskatje schreef:toevallig heb ik gisteren met de moeder van een marokkaanse vriendin gelachen tot de tranen in onze ogen stonden toen ik vertelde over de hoofddoekenvergunninghaha we kunnen altijd nog naar engeland verhuizen was onze conclussie, dat is ongeveer 1 van de beste landen waar je als moslim kan wonen.
die man leeft helemaal niet in onze gemeenschap. ik hoor die naam haast nooit vallen. misschien bij pubers, maar dat is vaak de leeftijd. wij lachen er af en toe en rollen een keer met onze ogen.
af en toe gooit hij weer een uitspraak het land in,, word iedereen weer even bezig gehouden en heeft hij zn portie aandacht weer binnen. boeiend. er zijn nog steeds voedselbanken in nederland, daar kan hij zich beter voor inzetten, de pipo de clown die hij is
geerke schreef:weet je waarom hitler de joden het land uit wilde hebben?
eppie38 schreef:Bij hun leeft het wel, voelen zich achteruit gezet door Wilders en sommige hebben ook angst, vooral oudere generatie dat als bv kids iets flikken zij het land uit moeten, en zou niet kloppen natuurlijk omdat de meeste Marokkanen die ik ken (grootouders van mij kinderen bv) altijd hard gewerkt hebben, hier gekomen zijn als gastarbeider en nu tja, heel dubbel voor mij dit zeg ik eerlijk.