Wilders zet in op hoofddoekenbelasting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:55

randalinpony schreef:
Dat probleem van die wachtrijen heeft toch niets met allochtonen te maken?

nee maar wel dat er een tekort is aan ruimte, dat er al teveel mensen zijn in ons landje

en let wel ik zeg mensen.....dus alles wat hier geboren word....ok
maar geen outsiders meer, ook niet uit finland,zweden,turkije of wat dan ook!

het is klaar met de pret en we hebben gewoon alles al volgezet en volgebouwd en hebben nu finaciele crisis
vind het nou wel eens mooi geweest met bepaalde vrijheiden van nederland

hun landen zijn in vergelijking met ons land : leeg! nou ja leeg......schraal bezet :+
ze willen alleen maar naar nederland omdat ze hier niet van die achterlijke regels hebben en hier maar geld gegeven word voor elke " zielige" buitenlander die binnenkomt en zijn hand opsteekt
laat ze in hun land gewoon regels veranderen in plaats van naar ons land te vluchten

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:56

Charica schreef:
Hoofddoekenbelasting? Hmmmm... Eigenlijk kan ik nog wel wat meer verzinnen om belasting op te doen. Zo ben ik geen grote voorstander van kleren die je gezicht verbergen.
Gooi dan ook maar belasting op Burka's en bivakmutsen. Belachelijke dingen vindt ik het.

denk je dat mensen met een bivakmuts een belasting gaan betalen :+ die mensen dragen meestal zo'n ding als ze gaan inbreken :')

zie het al helemaal voor me. Bekende inbreker komt bji gemeentehuis, en wil de belastingen voor zijn bivakmuts betalen :+ 8-)

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:57

chevax schreef:
doom schreef:
Mijn doel met stemmen op Wilders is dat Nederland eens wakker wordt geschud en dat er strengere regels gaan komen.
Voor mensen van buitenlandse afkomst, dieren en Nederlandse afkomst... we nemen allemaal een loopie met elkaar en dit gaat zo niet langer.
Dat hij op dit moment zoveel nadruk legt op "de buitenlanders" vind ik ook erg jammer... Ik had het fijner gevonden als hij ook eens met andere punten kwam, want die heeft hij wel degelijk, gezien zijn website!

Je verwoordt je mening duidelijk, alleen jammer dat je daarom op Wilders gaat stemmen. Want je weet net zo goed als ik, neem ik aan, dat hij alleen maar roept wat een deel van Nederland wil horen en weet dat zo te brengen dat mensen zelf niet verder na gaan denken. Wat dat betreft is Wilders natuurlijk hartstikke gewiekst. Zoals altijd in dergelijk topics, maak ik ook hier weer de vergelijking met WOII. Kijk eens hoe Hitler aan de macht is gekomen: er was sprake van werkloosheid en een teruggang in de economie en hij wist daar op in te spelen. En toen het gierend uit de hand liep, was het te laat en kon men niet meer terug!

Vindt het wel ontzettend hard dat je het vergelijkt met WOII. ;(

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:57

@ ikdoemaarwat ga met je mee..

Charica

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:58

lifaya schreef:
Charica schreef:
Hoofddoekenbelasting? Hmmmm... Eigenlijk kan ik nog wel wat meer verzinnen om belasting op te doen. Zo ben ik geen grote voorstander van kleren die je gezicht verbergen.
Gooi dan ook maar belasting op Burka's en bivakmutsen. Belachelijke dingen vindt ik het.

denk je dat mensen met een bivakmuts een belasting gaan betalen :+ die mensen dragen meestal zo'n ding als ze gaan inbreken :')

zie het al helemaal voor me. Bekende inbreker komt bji gemeentehuis, en wil de belastingen voor zijn bivakmuts betalen :+ 8-)

Haha, nee... Het gaat om het principe he! xD Als je het niet kunt verbieden...

Ojajoh

HindaFree schreef:
@ ikdoemaarwat ga met je mee..

waar naar toe ? :')
sorry inkoppertje :P

Tallie1979

Mariska_28 schreef:
Extra belasting voor het gebruiken van een MP 3 speler.. Die dingen kosten onze gemeenschap klauwen vol met geld aan gehoorapparaten in de toekomst!

Ik denk dat als ze dat zouden doen, het nog niet eens zo'n gek idee is! :D Buiten het feit dat gehoorbeschadigingen aan de orde van de dag zijn, zijn de MP3'tjes ook vaak illegaal gedownload :+ En daar heb je het weer over diefstal van de artiest die de nummers heeft geschreven :) Als men dat zou oplossen door MP3 spelers duurder te maken en zo de artiesten een deel te betalen, nou, mijn zegen hebben ze! :D

Mariska_28

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:59

Charica schreef:
chevax schreef:
Je verwoordt je mening duidelijk, alleen jammer dat je daarom op Wilders gaat stemmen. Want je weet net zo goed als ik, neem ik aan, dat hij alleen maar roept wat een deel van Nederland wil horen en weet dat zo te brengen dat mensen zelf niet verder na gaan denken. Wat dat betreft is Wilders natuurlijk hartstikke gewiekst. Zoals altijd in dergelijk topics, maak ik ook hier weer de vergelijking met WOII. Kijk eens hoe Hitler aan de macht is gekomen: er was sprake van werkloosheid en een teruggang in de economie en hij wist daar op in te spelen. En toen het gierend uit de hand liep, was het te laat en kon men niet meer terug!

Maar het is wel de waarheid! Dezelfde woorden, alleen een andere doelgroep..
"Meer Lebensraum" was het niet?

EDIT: Brrrrrr ik schrik me net rot!!
Wist niet dat dit (nog) bestond in Nederland...
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=74523
Laatst bijgewerkt door Mariska_28 op 17-09-09 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 10:59

ikdoemaarwat: met alle respect, maar nu roep je ook maar wat. Wat heeft de economische crisis te maken met de allochtonen in Nederland? Daar is echt wereldwijd de malaise niet door onstaan en ook niet het Nederlandse begrotingstekort! En trouwens, volgens mij zijn Turken en Marrokanen een erg spaarzaam volkje.
Beoordeel een mens op wat hij is en niet op welke kleur/ras/geloofsovertuiging. Je mag best een hekel hebben aan een turk, Marokkaan of wie dan ook, als het maar is om wat die persoon heeft gedaan en niet omdat hij deel uitmaakt van een etnische groep.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:00

Charica schreef:
chevax schreef:
doom schreef:
Mijn doel met stemmen op Wilders is dat Nederland eens wakker wordt geschud en dat er strengere regels gaan komen.
Voor mensen van buitenlandse afkomst, dieren en Nederlandse afkomst... we nemen allemaal een loopie met elkaar en dit gaat zo niet langer.
Dat hij op dit moment zoveel nadruk legt op "de buitenlanders" vind ik ook erg jammer... Ik had het fijner gevonden als hij ook eens met andere punten kwam, want die heeft hij wel degelijk, gezien zijn website!

Nee hoor, de vergelijking is niet hard, het komt misschien wat hard bij je aan. Maar lees de geschiedenis er maar op na en zeg dan nog eens of de vergelijking hard is.

Tallie1979

Re: Wilders zet in op hoofddoekenbelasting

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:01

Nou, Wilders is toch niet van plan de allochtonen in kampen te stoppen en te vergassen, of wel? Dus de vergelijking is op dit moment niet correct.

rissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:02

Ik denk dat Wilders precies heeft gekregen wat hij wilde........Hij is de meest besproken persoon van de afgelopen dagen. Een betere reclame voor jezelf kan je niet hebben.

(Ik vond het debat wat van stand-up commedy weg hebben en daar ben ik gek op :+ )

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:02

9 van de 10 staad anders wel achter de types zo als mohamed B omdat er eens een uitspraak is gedaan en dus maar gewoon even iemand moet worden neer geknald.... ik denk ook dat wilders de volgende is... ookal heeft hij wel eens beetjes gelijk somige dingen kan hij wel wat overdrijven volgends mij vooral om die bevolkingsgroep uit de tent te lokken

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:04

Tallie_Ho schreef:
Nou, Wilders is toch niet van plan de allochtonen in kampen te stoppen en te vergassen, of wel? Dus de vergelijking is op dit moment niet correct.

Mwah, ik denk dat Hitler toendertijd ook niet vantevoren heeft gezegd wat hij met de Joden ging doen.....

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:05

Tallie_Ho schreef:

Nee, laten we vooral wachten tot een dergelijke vergelijking wel eens, in andere vorm, waarheid zou kunnen zijn. Oh nee, want dan kunnen we dat vast niet meer via Bokt met elkaar delen, want ik denk dan dat er op het gebied van vrijheid van meningsuiting wel iets zal veranderen.... Maar gelukkig kunnen we ons ogen sluiten voor de geschiedenis: er zijn per slot van rekening nog maar tig oorlogen geweest met geloof en ras als inzet.

Yeyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:07

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:09

randalinpony schreef:
Bierbuikbelasting. :+

Ze zijn toch met een Vettax bezig.

Mariska_28

Yeyo schreef:
chevax schreef:
EDIT: Brrrrrr ik schrik me net rot!!
Wist niet dat dit (nog) bestond in Nederland...
http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=74523

whahaha ik voldoe aan een heleboel kenmerken van een jood :Y)

Nou ze hebben een verschrikkelijke hekel aan Wilders, want die is ook joods (opperjodenknecht noemen ze hem daar: http://www.stormfront.org/forum/showthread.php?t=608864). Wilders zelf wordt dus ook gediscrimineerd. Als het niet zo schokkend zou zijn, zou het bijna grappig zijn..
Laatst bijgewerkt door Mariska_28 op 17-09-09 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Somebody_

Eindelijk eens iemand met een mening zoals de mijne. Ik vind Wilders inderdaad verdacht veel de kant op gaan van WOII. Gisteravond toevallig nog een hele 'discussie' gehad met mijn vriend, die van mening is dat hij wel echt te ver gaat, maar dat Nederland zo iemand nodig heeft om wakker te worden. In mijn ogen gaat Wilders echter veel te ver met zijn 'wakker maak pogingen'. Een 'kopvoddentax' lijkt toch verdacht veel op een 'jodenster'..... En als we hieraan gaan beginnen, what's next? Mogen we straks alleen nog maar blond zijn? Mogen we alleen nog maar veel gestudeerd hebben? Mogen wij alleen nog maar in 'Nederlandse wijken' wonen? Mogen buitenlanders alleen nog maar op '1 hoop'?

Ongelofelijk dat er mensen zijn die op deze 'meneer' stemmen. Leuk hoor, dat je verandering wilt, maar ik ben bang dat je de verandering die 'dhr Wilders' wil, uiteindelijk toch niet meer zo leuk vindt.....

Ojajoh

chevax schreef:
ikdoemaarwat: met alle respect, maar nu roep je ook maar wat. Wat heeft de economische crisis te maken met de allochtonen in Nederland? Daar is echt wereldwijd de malaise niet door onstaan en ook niet het Nederlandse begrotingstekort! En trouwens, volgens mij zijn Turken en Marrokanen een erg spaarzaam volkje.
Beoordeel een mens op wat hij is en niet op welke kleur/ras/geloofsovertuiging. Je mag best een hekel hebben aan een turk, Marokkaan of wie dan ook, als het maar is om wat die persoon heeft gedaan en niet omdat hij deel uitmaakt van een etnische groep.

Pardon :?

het zou fijn zijn als je niet wil vooroordelen en mijn berichten wil lezen in zijn geheel
want dan zal je lezen dat ik nergens zeg dat ik een hekel heb aan marokkaan of turk
en dat ik het over alle landen in zijn algemeen heb!!

het is een feit dat we teveel mensen in ons land hebben (zal het nog even duidelijk voor je neerzetten ;) )
Laatst bijgewerkt door Ojajoh op 17-09-09 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

ik stam af van joden, omdat mijn opa niet joods was getrouwd ben ik geen jood.

1: Dik golvend blond tot licht blond haar nee hebt lang dik donker haar
2: Kleine oosters gevormde ogen meestal groen/blauw nah heb wel kleine ogen, bruin/groen
3: Grote handen en voeten +- v.a schoenmaat 39 heb schoenmaat 36, moeder heeft 35 :+
4: Hoog opliggende sleutelbeenderren geen idee
5: Een te klein ondergebit of juist veel te groot. wel klein maar wat is te klein? :+
6: Een prominent puntigge kin. denk het niet :')
7: Niet erg lang van lichaamslengte maar wel erg lange benen ben klein met korte beetjes :+
8: Betrekkelijk kleine nagels
9: Overdreven lange tenen nee
10: Lange armen denk het niet
11: Platte buik brede heupen (lijkt op oude griekse beelden)
12: Vierkante handpalm. geen idee

:+ klopt geen hol van :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:14

chevax schreef:
Tallie_Ho schreef:

Nee, laten we vooral wachten tot een dergelijke vergelijking wel eens, in andere vorm, waarheid zou kunnen zijn. Oh nee, want dan kunnen we dat vast niet meer via Bokt met elkaar delen, want ik denk dan dat er op het gebied van vrijheid van meningsuiting wel iets zal veranderen.... Maar gelukkig kunnen we ons ogen sluiten voor de geschiedenis: er zijn per slot van rekening nog maar tig oorlogen geweest met geloof en ras als inzet.

Ik kan me niet voorstellen dat dit gaat gebeuren.. :n Wilders maakt zelf gebruik van de vrijheid van meningsuiting, dat gaat hij zijn medelanders echt niet afnemen hoor! Alsof Wilders de anti-christ himself is zeg.. Hij heeft ideeen ( soms zijn het belachelijke stokpaardjes, soms ook niet ) hij is de enige in Nederland die zijn mond opendoet, nou is hij meteen het jongere broertje van hitler? Ik vind het een krasse uitspraak! ;)

Ons wetsstelsel is zodanig opgebouwd dat ik mij niet kan voorstellen dat Wilders machtig genoeg is om het hele land over te nemen, of hij nou president word of niet! Je kunt natuurlijk ook van tevoren al gaan gillen dat hij slecht is, maar het gaat in dit geval over een zootje hoofddoekjes.. Dat de vergelijking met Hitler nou al word gemaakt gaat in mijn ogen wel een paar streepjes te ver :+

Ik vergelijk ook niet iedere allochtoon die bij mij om de hoek woont met Bin Laden of Castro.. Wat een ongein zeg :+

Rambobo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:15

Schandalig ... dat is het enige wat ik hierover kan zeggen!
Deze man moeten ze eens laten onderzoeken in het Pieter Baan Centrum, en dan een cel laten delen met een lugubere Marokaan hihihi

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:16

Tallie_Ho schreef:
Wilders maakt zelf gebruik van de vrijheid van meningsuiting, dat gaat hij zijn medelanders echt niet afnemen hoor!

En waarom zou hij dat niet doen, als hij de kans krijgt?

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:17

Misschien wist Hitler dat zelf nog niet in het begin waartoe alles zou leiden... soms ontstaan er dingen die groter zijn dan een paar mensen, en sommige bewegingen zijn, eenmaal in gang gezet, maar heel moeilijk te keren.
Maar mensen willen gewoon niet leren van de geschiedenis, die blijven maar doorgaan tot er doden vallen.

Heel jammer dat er wereldwijd bepaalde bewegingen zijn die denken dat de christen/moslimcontroverse nieuw leven ingeblazen moet worden...

ikdoemaarwat schreef:
randalinpony schreef:
Dat probleem van die wachtrijen heeft toch niets met allochtonen te maken?

nee maar wel dat er een tekort is aan ruimte, dat er al teveel mensen zijn in ons landje

en let wel ik zeg mensen.....dus alles wat hier geboren word....ok
maar geen outsiders meer, ook niet uit finland,zweden,turkije of wat dan ook!

het is klaar met de pret en we hebben gewoon alles al volgezet en volgebouwd en hebben nu finaciele crisis
vind het nou wel eens mooi geweest met bepaalde vrijheiden van nederland

hun landen zijn in vergelijking met ons land : leeg! nou ja leeg......schraal bezet :+
ze willen alleen maar naar nederland omdat ze hier niet van die achterlijke regels hebben en hier maar geld gegeven word voor elke " zielige" buitenlander die binnenkomt en zijn hand opsteekt
laat ze in hun land gewoon regels veranderen in plaats van naar ons land te vluchten

Weet je wel hoe moeilijk het is om Nederland op dit moment binnen te komen? Denk daar niet te licht over hoor. Voor economische vluchtelingen zit de deur al erg lang dicht.
En dat 'gewoon regels veranderen' is wel erg kortzichtig, vaak gaat het hier al om mensen die al bij het verzet of oppositie in eigen land betrokken zijn en vluchten voor hun leven.

Te kort aan ruimte... ga nou eerst eens kijken welk politiek beleid heeft geleid tot het almaar industrieterreinen bijbouwen, kantoorgebouwen die zelfs nooit vol komen, dure wijken en dure koopwoningen...
Woningbouw die wordt neergehaald om dure appartementen te bouwen...

In Nederland zijn wachtlijsten in de gezondheidszorg, terwijl dit in omringende landen veel minder is.

Fileproblemen zijn dramatisch, maar aangezien men verwacht dat de Nederlandse bevolking binnen afzienbare tijd zal afnemen...

Nederland is niet vol. Nederland wordt gewoon beheerd volgens de belangen van een select clubje. En sommigen zijn zo naief om ook nog te stemmen op dat clubje omdat dat belooft de problemen op te lossen waar ze zelf baat bij hebben. :D