Dode bij vechtpartij strandfeest

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-09 23:57

Ik las vanmiddag, dat er met het lichaam van de dodelijke slachtoffer Robby naar de politie is gegooid toen die in zijn hoofd geschoten was. :n
Gewoon te erg voor woorden, ook al is het misschien zijn eigen schuld dat die geraakt is.. maar dan door mede relschoppers gegooid te worden, bah!
Ben blij dat ik al weg was, de sfeer was gewoon totaal niet gezellig.. teveel vechtpartijen gezien in een uurtje ofzo.
Ik mag niet eens meer naar gratis grote feesten van me ouders, te danken aan die @$#%@$.

Een vriend van me was ook bij de stille toch voor Robby, en hij had nog met Robby's zijn moeder gepraat.
Robby is in zijn achterhoofd geschoten, ook hoorde ik dat Robby een tattoeage op zijn rug had met in het groot;
' alle duitsers zijn homo's ' weet niet zeker of die het had, kan ook gelogen zijn.

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 01:08

Als dat waar is dan heb je ze wel op een rijtje ja, als je dat laat tatoeëren, mag je trots op zijn :S

blauw00gje

Re: Dode bij vechtpartij strandfeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 09:18

Maar die Robby is toch pas later in het ziekenhuis overleden?

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 11:33

blauw00gje schreef:
Maar die Robby is toch pas later in het ziekenhuis overleden?

Onderweg naar het ziekenhuis volgens mij.

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 13:07

ja onderweg naar het ziekenhuis...

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 13:08

Ja, dan is er dus met het levende lichaam gegooid (als dat waar is). Dat is helemaal verschrikkelijk :\

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 13:15

Don_Zhivago schreef:
Ze hebben net op het nieuws op de radio gezegd dat die 19 jarige jongen is omgekomen door een politie kogel. dat is nu dus zeker gesteld..

mijn vriend was gister in rotterdam bij een vriend en daar in de buurt was ook iets gebeurd, hij stond een praatje te maken met een agent die de weg had afgezet en toen begonnen ze over hoek v holland..

die agent was daar ook en die zei dat alleen hun geschoten hadden, de mensen die op bezoekers leken waren indd politie in burger..

toen vroeg mn vriend voorzichtig over die jongen toen zei die agent daar mag ik niks over zeggen, wel heeft hij losgelaten dat het blijkbaar die avond geen lieverdje was, ze zagen alleen de eerste 2 rijen, de rest was donker.

Ik heb zoiets... als je daar staat... dan ben je niet goed bezig.. ik denk dan zo van. hij is vast niet zomaar neergeschoten..

ik durfde dat dus niet te zeggen, want ik ken hem tenslotte niet, maar dat speelt al in mn hoofd vanaf het eerste moment, die agenten schoten niet zomaar, en het feit dat je toen vooraan stond zegt misschien wel genoeg...

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 15:08

Dat is natuurlijk ook wel zo, maar dat maakt het niet minder erg voor de nabestaanden..

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:36

nee uiteraard niet! dat bedoel ik ook niet te zeggen, en het is ook zeker geen excuus :n maar i'm just saying...

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 16:42

Nee ik snap je :)

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 18:39

nee het maakt het zeker niet minder erg voor de nabestaande maar dat is wel gelijk waar ik aan dacht. en die agent heeft dat gevoel bevestigd bij mn vriend..

Vind het wel sneu hoor, baal er nog steeds van dat mensen zulke feesten moeten verzieken!!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-09 19:18

Ja snap ik. Hoorde net dat er op Mysteryland 20 man opgepakt zijn. Één die verdacht werd van inbraak, één met veel boetes open en de rest met drugs. Nouja, van de drugs hadden ze er wel meer kunnen pakken :P Verder volgens mij alles goed verlopen.

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 08:32

Debortje_ schreef:
Ik las vanmiddag, dat er met het lichaam van de dodelijke slachtoffer Robby naar de politie is gegooid toen die in zijn hoofd geschoten was. :n
Gewoon te erg voor woorden, ook al is het misschien zijn eigen schuld dat die geraakt is.. maar dan door mede relschoppers gegooid te worden, bah!
Ben blij dat ik al weg was, de sfeer was gewoon totaal niet gezellig.. teveel vechtpartijen gezien in een uurtje ofzo.
Ik mag niet eens meer naar gratis grote feesten van me ouders, te danken aan die @$#%@$.

Een vriend van me was ook bij de stille toch voor Robby, en hij had nog met Robby's zijn moeder gepraat.
Robby is in zijn achterhoofd geschoten, ook hoorde ik dat Robby een tattoeage op zijn rug had met in het groot;
' alle duitsers zijn homo's ' weet niet zeker of die het had, kan ook gelogen zijn.

Dit is idd gebeurd...heb ik gehoord van een vriend die bij de politie werkt. Maar heel eerlijk had ik dit hier niet op het internet neer gezet, want vind het echt een horror verhaal!

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 08:34

blauw00gje schreef:
Ja, dan is er dus met het levende lichaam gegooid (als dat waar is). Dat is helemaal verschrikkelijk :\

dus niet dood door de schoten van de politie maar door ze eigen (hoolligan) maten...daar moet je het van hebben!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:15

Ja inderdaad.. Mja, hier krijg ik dus de rillingen van he :\

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:37

Vraag me echt af hoe mensen zo 'gek' kunnen worden? En wat zulke mensen op dit moment denken als ze aan die nacht terugdenken...

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-09 12:39

Dat zou ik ook wel willen weten.. Maar als ze zo ziek zijn om dat te doen, dan moeten ze er wel op een andere manier als wij over denken ben ik bang..
Of ze hebben een excuus: ''Het was toch de drugs''. Ja daag! :wave:

Princess

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:42

Dat antwoord is: HOOLLIGANS!
Die gasten sporen niet, die zijn bloedlink en kicken op zulke gebeurtenissen. Ooit die aflevering met rotterdamse hoolligans van Sophie op 3 gezien? Ik schrok echt! Die gasten hadden allemaal wel bijna of net niet een moord op hun naam staan, spijt? Now way! Alles voor hun clubbie en maten.... ik noem het hoolligan zijn maar een ziekte! bah bah!

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:43

Nee, die heb ik nooit gezien. Misschien is die wel ergens te vinden op afleveringgemist ofzo.. Van welke programma was dat?

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:44

ja heb ik ook wel eens gezien dat programma best indrukwekkend ja :o ..

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 15:47

Heb wel de film ''Hooligans'' gezien.. Dat is dan een film, maar die vond ik ook wel indrukwekkend..

cile205

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 16:41

Anoeska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 16:48

Ik wil geen hele psychologische discussie oprakelen, maar al ben je een hooligan. Hoe haal je het in je hoofd om met een enorme groep de politie bestormen, hoe haal je het in je hoofd om (als dat waar is) met een lichaam te gooien. Wat is er hemelsnaam in je leven gebeurt dat je zo gek bent. Is dat dan echt allen drugs? Dat kan ik me bijna niet voorstellen. Het moet toch ook in je zitten.
(ik ga zeker even kijken op uitzending gemist)

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 18:26

Hmmm die aflevering is wel apart ja.. Op zich zie je niet veel, maar als je een beetje mee gaat (voor zover dat kan), weet je hoe gek ze zijn.. Vind het ook niet normaal eigenlijk dat je zo bent als je vader van een kindje bent.. Zo'n vent zou ik echt niet moeten :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 19:44

Kan me niet voorstellen dat dat alleen drugs is.. sorry hoor, maar wil je zulk gedrag vertonen moet je toch al een steekje los hebben? Onderweg erheen waren er al die dalijk een paar op hun bek wilde rammen.. met wat voor reden ga je dan naar een feest? Gewoon om de boel te verzieken... kansloos. Het is inderdaad triest voor de nabestaanden, maar volgens mij was het niet bepaald een lieverdje, anders krijg je geen kogel in je hoofd want dan sta je daar niet op de eerste rij agentjes te zieken en te bedreigen... vriendengroep noemde zich terror hoorde ik op de radio, nou dan weet ik al hoe laat het is :P