hyppolyte schreef:Ok, die laatste opmerking was een flauw grapje, dat gnehe had het wel weg moeten geven. Maar zal er een volgende keer een evil smiley bij zetten, goed?
edit m maar!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
geerke schreef:ze heeft morbide fascinaties...staat in dat stukje...ze brengt dit allemaal niet aan het licht omdat ze zo van dieren houd...mensen met morbide fascinaties zijn niet normaal....
geerke schreef:kijk even wat morbide betekent......ziekelijk...
ik ben dus niet de enige die vind dat het niet normaal is...
geerke schreef:ze maakt geen statement want ze houd helemaal niet van dieren...als je van dieren houd laat je niet hamsters drie uur in z'on bol rondlopen omdat je het er niet mee eens zou zijn .
Er klopt gewoon iets niet....ik ga toch ook niet roepen dat ik tegen paardenmishandeling ben en vervolgens filmen hoe ik mijn eigen paard aftuig???
MarcoBorsato schreef:geerke schreef:ze maakt geen statement want ze houd helemaal niet van dieren...als je van dieren houd laat je niet hamsters drie uur in z'on bol rondlopen omdat je het er niet mee eens zou zijn .
Er klopt gewoon iets niet....ik ga toch ook niet roepen dat ik tegen paardenmishandeling ben en vervolgens filmen hoe ik mijn eigen paard aftuig???
Maar snap je dan niet dat er miljoenen mensen zijn die hun hamster in zo'n bol laten lopen, en dat Katinka probeert te vertellen hoe zielig dat is? Dat ze eigenlijk wilt dat die ballen verboden worden? Er zijn mensen die hun hamster de hele dag in zo'n bol laten lopen, zodat ze wel los lopen maar niet kunnen ontsnappen...
geerke schreef:Lieveli; en vertelt ze dat door een expositie ruimte te vullen met driehonderd bollen met hamsters er in?
Ze doet er zelf gewoon vrolijk aan mee....dat raakt kant nog wal.
Kom gewoon met een goed verhaal in plaats van bij dwdd te vertellen dat je je eigen kat gewurgd hebt...heb je zendtijd gebruik je hem zo.
Ze shockeert de mensen en streeft zo haar doel voorbij...(het doel waar jij in gelooft,ik dus niet)
geerke schreef:Lieveli; en vertelt ze dat door een expositie ruimte te vullen met driehonderd bollen met hamsters er in?
Ze doet er zelf gewoon vrolijk aan mee....dat raakt kant nog wal.
Kom gewoon met een goed verhaal in plaats van bij dwdd te vertellen dat je je eigen kat gewurgd hebt...heb je zendtijd gebruik je hem zo.
Ze shockeert de mensen en streeft zo haar doel voorbij...(het doel waar jij in gelooft,ik dus niet)
_Tivoli_ schreef:Ja leuk.
En wat wil ze ons dan vertellen met een kattenhandtas?
Dat we niet allemaal een kattenhandtas moeten maken?(want dat is wat ze doet: hamsters in een bol,omdat ze er niet in horen)
Ja,het schijnt te gaan om kinderen die dieren dooddrukken.Maar er wordt nu wel gedaan alsof er dagelijks honderden dieren worden geplet door kinderen
Ja, er zijn vast kinderen die er onvoorzich mee zijn,maar dat ligt dan toch vooral aan de ouders!
En die ouders die het niet kan schelen dat het konijn pijn heeft bij het optillen,gaan hier echt niet anders van worden.
Ik heb zelf een dochter van twee,en ja,ze heeft een konijn.Of eigenlijk: wij hebben een konijn,en zij mag hem aaien.
Ze heeft al vroeg geleerd zachtjes met hem te doen,en is er nooit mee alleen.
Beetje achterlijk dat hier gedaan wordt alsof elk beest dat bij kinderen in huis woont,gruwelijk aan zijn einde komt.
MarcoBorsato schreef:geerke schreef:ze heeft morbide fascinaties...staat in dat stukje...ze brengt dit allemaal niet aan het licht omdat ze zo van dieren houd...mensen met morbide fascinaties zijn niet normaal....
Als het in dat stukje staat houdt ze het toch niet geheim? Ik vind het wel logisch dat ze het heeft. Ik bewonder haar werk maar ik zou het niet kunnen. Overigens is een morbide fascinatie in een bepaalde mate normaal. Dat zie je aan kinderen. Wat dood is, is interessant