Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

F_T

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 19:42

mysa schreef:
F_T schreef:
Narcistische Grootheidswaan gecombineerd met laag IQ en dementie.

Wát een idioot.

Waar misschien een laag zelfbeeld aan ten grondslag ligt. Zoals wel vaker bij dit soort lieden.

Mocht dat inderdaad zo zijn dan is dat het allereerste puntje ooit waar ik zeg 'terecht, daar heeft hij eindelijk eens een keer echt gelijk'.

mysa
correspondent/vertaler

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 21:29

Haha, maar ik denk het echt. Komt vaker voor. Niet bij puur narcisten maar wel bij mensen die zich narcistisch gedragen. Las dat boek van zijn nicht. Als haar verhaal klopt, zou het ook geen wonder zijn, met zo'n pa.

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 12:47

mysa schreef:
Haha, maar ik denk het echt. Komt vaker voor. Niet bij puur narcisten maar wel bij mensen die zich narcistisch gedragen. Las dat boek van zijn nicht. Als haar verhaal klopt, zou het ook geen wonder zijn, met zo'n pa.

En dan komt het ook nooit goed met Barron. (Ik vind t nu al een griezel om eerlijk te zijn)

mysa
correspondent/vertaler

Re: Trump herkozen, gevolgen en follow up #2

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:11

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:17

Wat een basisschool niveau dit...

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 09:19

mysa schreef:
https://www.independent.co.uk/news/worl ... 86535.html

Ik dacht dat dit fake was maar het schijnt echt waar te zijn: Trump heeft een tekst laten toevoegen onder de portretten van Obama en Biden, die in het Witte Huis hangen.

Citaat:
The new plaques are part of the White House’s “Wall of Fame” – a once-blank wall outside the West Wing that now hangs portraits of every president in order of office. The only one exempt is Biden, whose portrait was replaced with a photo of the autopen – a reference to the claims by Republicans that Biden staffers utilized the device in the former president’s place

OMG hoe kinderachtig, zo veel issues in het land en dan hou je je bezig met dit

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:11

En nu de hunger games...

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29 min geleden

Misschien al gemeld, maar gisteren meldde Leavit dat de Board van het JFK Center unaniem hebben besloten dit te hernoemen tot het Trump-Kennedy Center.

Twee opmerkingen: de niet handgekozen board members van Trump stonden tijdens de stemming gemute, waardoor deze niet konden stemmen en de board kan de naam niet wijzigen omdat dat via congress moet. Bovendien is het een memorial voor JFK, dus hoogst ongepast.

Vandaag moesten overigens de epstein files worden vrijgegeven, maar dit zal niet (volledig) gebeuren.

Nog iets: gister zou gestemd worden over de subsidieregeling mbt obamacare. Na de shutdown hebben enkele democraten gestemd om weer open te gaan op voorwaarde dat die stemming zou volgen. Nog voor de stemming goed en wel gehouden kon worden, is congress vervroegd met kerstreces gestuurd tot het nieuwe jaar. De subsidieregeling verloopt 31/12, wat betekent dat miljoenen Amerika of hun zorgverzekering verliezen of meer dan 1000 dollar per maand gaan betalen.