Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dems75 schreef:Oh....wat neerbuigend weer " klimaatdrammertjes"...
Mensen die zich terecht zorgen maken waar het heengaat met het klimaat..
BigOne schreef:Nieuw reddingsplan , vrijwillig minder koeien houden, daarvoor subsidie krijgen en een toeslag voor elke geslachte koe. Na drie jaar mag je weer opschalen wanneer je vee van een stoppende boer overneemt. Dat reduceert wel het aantal koeien.
Alleen over het feit dat de 600 miljoen weer door de burger wordt opgebracht zijn ze het in de politiek nog niet eens.
https://www.volkskrant.nl/politiek/twee ... ~ba6638f6/
juval schreef:BigOne schreef:Nieuw reddingsplan , vrijwillig minder koeien houden, daarvoor subsidie krijgen en een toeslag voor elke geslachte koe. Na drie jaar mag je weer opschalen wanneer je vee van een stoppende boer overneemt. Dat reduceert wel het aantal koeien.
Alleen over het feit dat de 600 miljoen weer door de burger wordt opgebracht zijn ze het in de politiek nog niet eens.
https://www.volkskrant.nl/politiek/twee ... ~ba6638f6/
je bent in dit geval wel je NB vergunning kwijt (stikstofrechten). Dieren die je 3 jaar niet houdt, daar raak je je vergunning voor kwijt.
Je fosfaatrechten hou je wel, maar je stikstofrechten niet, dus dit is geen goed plan.
juval schreef:partijleiders van de coalitiepartijen moeten bij Schoof op het matje komen.. Ik hoop dat Schoof leiderschap kan tonen.
BigOne schreef:Inmiddels al bijna vier uur crisis overleg over steun eu rearm !
Benzz schreef:En Lieser, op de NOS staat dat ze vanmiddag verder gaan met crisisoverleg.
Benzz schreef:Schoof had die ruimte al vanuit het regeerakkoord! En is door PVV BBB en NSC volledig in zijn hemd gezet.
juval schreef:Benzz schreef:Schoof had die ruimte al vanuit het regeerakkoord! En is door PVV BBB en NSC volledig in zijn hemd gezet.
precies dit.
hij was naar de EU gestuurd ZONDER beperkingen of boodschappenbriefjes. Maar nu achteraf wordt hij teruggefloten. Schoof wordt als schoothondje behandeld. Vandaar dat ik hoop dat hij wat krachtiger leiderschap kan tonen. Dat hij de coalitiepartijen onder controle en op een lijn houdt en zich niet voor schut laat zetten in het buitenland. Want dat is wat er nu gebeurt.
Ik denk dat hij de capaciteiten om de partijen (leiders) onder controle te houden (nog) niet heeft, maar dat terzijde.
dems75 schreef:Ik weet niet of ik het heel erg zou vinden als het huidige kabinet klapt....