Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 23:48

Amyyy schreef:
Shiloh schreef:
Behalve dan dat je het recht hebt om niet bekend te maken voor wie je stemt.

Hoe zit dat dan met poststemmen? Zit er daarom een tweede, neutrale envelop in? Wan je handtekening en alles wordt gecontroleerd en je kunt via internet opvragen of je stem geteld is

Ja dat is waarom er met een neutrale binnenenvelop wordt gewerkt.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 23:49

Ailill schreef:
Precies dat Pien, en ik hoop van harte dat Biden het fysiek goed gaat houden, vooral voor hemzelf.

Voor mijn part houdt ie dagelijks na de lunch een siesta van 2-4 uur per dag zolang we als de (Vrije) Wereld maar verlost worden van de hufterige, egoistische kl**tzak die de afgelopen 4 jaar de boel naar de knoppen heeft geholpen. Het heeft me sinds Nixon geen ruk geinteresseerd wie daar president was. Lood om oud ijzer wat mij betreft. Maar die Sinaasappel is een sociopatische gek. Weg met die gast.

Amyyy

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 00:11

:D :') lekkere omschrijving Cowboy *pum*

Verschil in Georgia is nog maar 9.000 en in Pennsylvania nog maar 90.000. Geen idee hoeveel stemmen er nog geteld moeten worden

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 00:12

daantjuhhh schreef:
bigone schreef:
Nu op NPO2 over Q en complotdenkers . Begrijpen we Trump iets beter.

Oh daar kan ik helemaal niet tegen.
Ik wordt echt geïrriteerd als ik ook maar een zij hoor van een complotdenker. Beter voor mijn bloeddruk dat ik niet kijk.

Ik word er onderhand agressief van idd. Gevaarlijke k.t sprookjes. Vuile fascisten.

Zo :+

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 00:15

Amyyy schreef:

Verschil in Georgia is nog maar 9.000 en in Pennsylvania nog maar 90.000. Geen idee hoeveel stemmen er nog geteld moeten worden

_/-\o_ dank je. Meen letterlijk elk woord overigens.

PS: een persoonlijke noot: zit te kijken naar een D-day docu op History Channel. 15 maanden later werd mijn deel van het land bevrijd door de VS’s 30th Old Hickory Divisie en de 302nd Hell on Wheels Armoured Division. Daarna gingen die mannen verder door de Siegfried linie naar Aken, de eerste stad in Duitsland die viel. Ik ben opgegroied met enorm respect voor die Amerikanen. De Sinaasappel heeft daaraan zitten sleutelen en daarom heb ik een rothekel aan hem. Niks persoonlijks verder. :D
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 06-11-20 00:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 00:17

Arabesk schreef:
Ik word er onderhand agressief van idd. Gevaarlijke k.t sprookjes. Vuile fascisten.

Zo :+

Ik vind het ergens enorm interessant dat mensen zo kunnen denken.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 00:20

Cowboy55 schreef:
Ailill schreef:
Precies dat Pien, en ik hoop van harte dat Biden het fysiek goed gaat houden, vooral voor hemzelf.

Voor mijn part houdt ie dagelijks na de lunch een siesta van 2-4 uur per dag zolang we als de (Vrije) Wereld maar verlost worden van de hufterige, egoistische kl**tzak die de afgelopen 4 jaar de boel naar de knoppen heeft geholpen. Het heeft me sinds Nixon geen ruk geinteresseerd wie daar president was. Lood om oud ijzer wat mij betreft. Maar die Sinaasappel is een sociopatische gek. Weg met die gast.

Amen :D

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 00:20

Cowboy55 schreef:
Ailill schreef:

Oh echt precies dit

Loretta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 00:21

Ik ga er morgen maar eens nar kijken. Ik heb verschillende mensen die mij bestoken met dit soort ongein en om heel eerlijk te zijn begin ik me best wel een beetje zorgen over hen te maken. Ze beginnen echt warrig te worden. Ik wil nu weleens weten wat die q nu precies in houdt

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 00:22

_lautje_ schreef:
Die man heeft een hoop meegemaakt he.
Is als jonge senator weduwnaar geworden en een jong kind verloren. Heeft ondanks z’n werk heel veel zelf gedaan als vader. 4 jaar geleden een zoon verloren.
Die man weet wat het is om heel veel te verliezen in een leven

Ja ik las het even terug. Eerst z’n vrouw en 1 jarige dochter tijdens een auto ongeluk en in 2015 z’n zoon aan hersenkanker en zelf heeft hij een hersenaneurisma overleefd.. en toen z’n vrouw en dochtertje overleed besloot hij niet naar Washington te verhuizen maar in het huidige huis te blijven wonen voor z’n 2 zoons. Dat zegt ook wel wat hoe je als persoon bent..

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 00:39

Loretta schreef:
Ik ga er morgen maar eens nar kijken. Ik heb verschillende mensen die mij bestoken met dit soort ongein en om heel eerlijk te zijn begin ik me best wel een beetje zorgen over hen te maken. Ze beginnen echt warrig te worden. Ik wil nu weleens weten wat die q nu precies in houdt

Vond het best interessant en tegelijkertijd een bevestiging hoe ik over de Qanonners denk . Ze hebben niets beters te doen en geloven in sprookjes maar wel een groeiende groep . Die Q werkt eigenlijk net als Trump , hij gooit een zooi zaken in vraagvorm op het net en waar de meeste respons op komt gaan ze mee door. Misschien is het wel een van zijn zoons }> aangezien Q opkwam tijdens pizzagate en toen was Trump bezig president te worden ( zo, ik heb een nieuw complot gelanceerd )

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 00:43

Amyyy schreef:

Maar 326.000 :+
Afbeelding

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 00:46

Maartje1990 schreef:
Amyyy schreef:

Maar 326.000 :+
[ [url=m/BSx4GU.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als dat (326k) waar is dan pakt Biden ‘m.....

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 00:50

Biden kreeg vandaag 78% van de stemmen van vandaag (voornamelijk post stemmen), als hij al door zou gaan met 70% van die stemmen winnen dan wint hij met 40.000 stemmen meer.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 00:51

Maartje1990 schreef:
Biden kreeg vandaag 78% van de stemmen van vandaag (voornamelijk post stemmen), als hij al door zou gaan met 70% van die stemmen winnen dan wint hij met 40.000 stemmen meer.

Dat zeg ik, dan pakt ie ‘m..... :D

AnnaXBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 00:56

Ik zet mijn hoop dat maar op PA! Want Nevada en Arizona duren me te lang.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 00:59

Ik zit een beetje mee te rekenen met de updates, en hij moet het wel echt beter gaan doen. -O-

Bidens aandeel in de huidige updates vallen tegen. Hij heeft 70% nodig en daar hangt ie net wel net niet om in de laatste 35k stemmen (68,14 % )

Ten opzichte van een peil moment gisteren zat die toen straks op een percentage van 73,27% van de stemmen.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 01:00

De senaat wordt hem zo te zien niet, ik lees dat de Democraten bij de runoff van Georgia beide Seats moeten pakken én een winst voor Biden als ze 51 Seats willen krijgen :(

f4bjheu

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 01:02

Snap dat het voor het verhaal niet uit maakt, maar kan Biden de popular vote nog verliezen?

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 01:03

Shiloh schreef:
Ik zit een beetje mee te rekenen met de updates, en hij moet het wel echt beter gaan doen. -O-

Bidens aandeel in de huidige updates vallen tegen. Hij heeft 70% nodig en daar hangt ie net wel net niet om in de laatste 35k stemmen (68,14 % )

Ten opzichte van een peil moment gisteren zat die toen straks op een percentage van 73,27% van de stemmen.

Over welke staat heb jij het?

Ik volg trouwens een bekende actrice op Facebook die biden steunt en dit ook op Facebook meld en ze zei iets van "all votes matter" daar gingen de trumpers dat stemmen van de dode niet mogen mee tellen etc etc. :+ echt geef me een bak popcorn wat een amusement.

Amyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 01:03

Denk niet dat Nevada gecalled wordt voor Pennsylvania, anders ontstaat en een hoop onrust en onduidelijk, omdat Arizona dus nog niet zeker is.

Surp, voorsprong van Trump in Pennsylvania is weer met 12.000 geslonken. Er is 1% stemmen geteld. Nog 11% te gaan.
@siloh je hebt het over ook over Pennsylvania?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 01:04

Shiloh schreef:

1 woord: Georgia (on my mind)

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 01:04

326k met 90,5k verschil. Dan heeft ie dus minimaal (326-90,5 /2 ) + 90,5 = 208250 stemmen daarvan nodig en dat is 63,88%

Oh. Das minder dan de 70% die ik eerder berekende. Misschien rekenfoutje gemaakt.

Valt het toch nog mee. Maar in de laatste updates zaten een aantal keer percentages van onder de 60% voor Biden tussen. Daissniegenoeg!!

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 01:07

Cowboy55 schreef:
Shiloh schreef:

1 woord: Georgia (on my mind)

Georgia alleen is ook niet genoeg hé. En daar is het ook heel spannend hoor! (al verwacht ik in Nevada ook niet écht een verrassing)

Ik vind het ergens wel een stunt als ie Pennsylvania pakt. Wát een achterstand is daar weggewerkt.

Ik heb gewoon alleen al lol van de wetenschap dat Trump daar als een kleuter met een rood hoofd staat te stampen en te foeteren in de Oval Office
Laatst bijgewerkt door Shiloh op 06-11-20 01:07, in het totaal 1 keer bewerkt

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-20 01:07

In theorie kan Trump nog winnen hè ( niet waarschijnlijk maar dat was het vier jaar geleden ook niet)