Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Ik moest vanmorgen wel lachen om deze reactie op twitter over het aantal uren dat een boer per week werkt:
Pieter
@pietervhnl
80 uur per week is 7 dagen lang 11,5 uur per dag werken...en dat elke week... dat houdt geen mens vol...als je het in 5 dagen doet, is dat 16 uur per dag... beetje overdreven denk he...
Ik ben blij dat mensen denken dat boeren 5 dagen per week werkenDieren hebben op zaterdag en zondag geen voer en zorg nodig natuurlijk
Cer schreef:Nou ik merk wel dat het bij de "boeren" wel heel normaal is om te generaliseren![]()
Wat 1 boer (en in het bovengenoemde geval niet eens een volwassene .. blijkbaar.. dus ja, kinderachtig idd) doet is representatief voor IEDEREEN die iets doet wat met het boerenbedrijf te maken heeft.
Daar kom je met andere generalisaties niet makkelijk mee weg hoor....
Gelijke monniken gelijke kappen is echt een beetje willekeurig, zo lijkt het
En dank dat er toch serieus gereageerd wordt op mijn flauwe bericht
fransje23 schreef:Is toch net zoiets als zeggen dat iedere dierenrechtenactivist, of veganist, stallen bezet?
Loretta schreef:fransje23 schreef:Is toch net zoiets als zeggen dat iedere dierenrechtenactivist, of veganist, stallen bezet?
Ik heb nooit gezegd dat IEDERE veganist of dierenactivist stallen bezet. Wel heb ik vaak genoeg gewaarschuwd waar deze clubs werkelijk staan. Gelukkig zien steeds meer mensen de duistere trekjes van deze clubs inmiddels.
R_oo_s schreef:En klimaat verandering ? Laat me niet lachen , kijk maar eens door de eeuwen heen , dat gaat ook met pieken en dalen en lichte verschuivingen. Extremen zijn er altijd al geweest . Het is een leuk iets om ons de centen uit de zak te troggelen, kijk naar alle enegieheffingen bv.
fransje23 schreef:Zelfs als je niet in klimaatverandering wil geloven moet je toch erkennen dat er roofbouw op de wereld wordt gepleegd?