M_D_H schreef:Ja vast...
Want mensen zonder kinderen kunnen zich niet verplaatsen in anderen of hebben geen mensen waar ze veel van houden.
Nee weet je, laat maar. Dit is zo'n typische opmerking die alleen mensen met kinderen kunnen maken waardoor zij het alleenrecht op die gevoelens krijgen en je kan dat in hun ogen toch nooit weerleggen.
Dus prima, je hebt gelijk. Alleen mensen met kinderen snappen dat andere ouders een moordenaar willen vermoorden. Want dat is heel logisch als je kinderen hebt...
IMJ schreef:Lees eens teug? Ik zeg OOK.
Hester kan prima voor zichzelf spreken en dat had ze al gedaan. OOK dus.
Hey is heel erg onzinnig.
Ik weet ook niet wie er hier kinderen hebben. Maar ik hoop dat niemand zijn dochter op deze vreselijke manier hoeft te verliezen.. Ik vraag me dan ook oprecht af of er dan nog zo mild gereageerd wordt..
Wat is mild?
Iedereen vindt de dader afschuwelijk en wil dat hij (levenslang) gestraft wordt. Maar sommigen keuren de heksenjacht en/of de digitale schandpaal af en het opfokken van elkaar.
En ja ik heb dochters, waarvan 1 in de psychiatrie werkzaam is (net als ik zelf) en nee daar ben ik niet altijd blij mee en ben ik (soms) bang voor haar veiligheid. Maar wat Anne is overkomen, noem ik pech: verkeerde tijd, Verkeerde plaats.... dat kan iedereen overkomen. Net als een verkeersongeluk of slachtoffer worden van een terroristische aanslag. De kans is zeer klein, maar je kan (helaas) dit niet (altijd) voorkomen.
Ik leef mee met de familie van Anne en met de familie van Michael en ik hoop dat hij nooit meer de kans krijgt om iemand iets aan te doen.