Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Heino schreef:christel1857 schreef:Idd... belachelijk voorstel van shadow & heino. Maar ik wens ze veel succes met de discussie voortzetten met mensen die ze wel aanstaan... Misschien met elkaar?
Als je GOED had gelezen had je begrepen dat ik geen zin heb om te discussiëren met mensen die dat niet kunnen (of willen?). Mja, die negeer ik dan, daar verspil ik verder geen tijd aan. Hoe je me nu weer wegzet zegt mij alweer genoeg en bevestigt alleen maar hoe verstandig mijn besluit was
Have fun met destructief discussiëren!
christel1857 schreef:Dreigen met negeren supporten valt ook onder de categorie respectvol discussiëren waar blijkbaar alleen jullie de spelregels van kennen.
CtjeLief schreef:Ook in de politiek misstaat een enigszins positieve instelling niet, dat maakt namelijk ook dat iedereen ervoor wil gaan en samen wil werken aan een fijne samenleving.. Met alleen maar negativiteit motiveer je mensen niet hoor (in mijn ogen) het zorgt alleen maar voor onbegrip en afstand naar elkaar toe.. En krijg je een sfeer waarin je alleen maar met de vinger naar de ander wijst.. 'beschuldigingspolitiek' noem ik dat... maar goed dan zijn we het daarin oneens..
CtjeLief schreef:En krijg je een sfeer waarin je alleen maar met de vinger naar de ander wijst.. 'beschuldigingspolitiek' noem ik dat... maar goed dan zijn we het daarin oneens..
Jade15 schreef:Geweldig topic dit, zullen we verhuizen naar de huiskamertopics? Laatste post van Shadow vind ik wel goed maar ik vind niet dat Christel en Janedinges de boel zo negatief benaderen, wel kritisch en daar hou ik wel van.
Jade15 schreef:Geweldig topic dit, zullen we verhuizen naar de huiskamertopics? Laatste post van Shadow vind ik wel goed maar ik vind niet dat Christel en Janedinges de boel zo negatief benaderen, wel kritisch en daar hou ik wel van.
Jade15 schreef:hm hm maar om dan maar af te spreken iemand te negeren vind ik ook niet erg sociaal.
KiWiKo schreef:bezuinigen moet je mijnsinziens altijd aan de top......... laten we beginnen met het koningshuis, achtelijke bonussen, ere baantjes......... Als je hard werkt mag je best geld verdienen......... ik vind belasting op bezittingen beter dan belasting op dagelijkse boodschappen......... duur huis, betalen..... dure auto, betalen.... gouden ring kopen voor je maitresse, betalen........
brood, melk, eieren, vlees en groenten btw vrij.........
maargoed ik zal wel weer krom denken