Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
gekvanfleur schreef:zijne er meer mensen die het beeld van dat vliegende meisje en die man maar niet kwijt kunnen raken?
ik zit telkens te denken, hoe zou het zijn met ze.
ik vind het echt afschuwelijk, het lijkt net een film.
gister nog op de paardenamrkt geweest. toen ik om 2 uur thuis kwam hoorde ik het pas.
mensen die 5 minuten daarvoor nog stonden: daar komt ze! daar komt ze! werden daarna over de weg geslingerd en sommige gedood.
ik kan hier echt niet bij, heb er geen woorden voor.........
sterkte voor iedereen.
Judith_M schreef:Ik vind het ook jammer ( verkeerde woord ) dat de dader nu ook overleden is.
Zelf dénk (dénk dénk!) ik dat deze dader wilde dat meer mensen verdriet en pijn hadden. Hij had zelf meerdere problemen de laatste tijd, financiele problemen, weinig vrienden, bijna zijn huis uit gezet etc..
Dat hoor je vaker bij moorden, dat de dader veel problemen heeft en graag wil dat anderen ook verdriet hebben. Hoe walgelijk ook.
Ik leef vooral zo mee met de mensen die vanochtend wakker werden en hoopten dat ze naar gedroomd hadden, en dat papa of mama niet echt dood was.. En dan kom je beneden en dan weet je weer dat het echt zo is, vreselijk.
Alet74 schreef:Ergens kan ik me niet voorstellen dat de man echt het idee had om de bus van de koninklijke familie zo te kunnen raken (of doden), want dat doe je toch niet met zo'n klein autootje.
Hij heeft ze nu wel geraakt door al die gewonden en vijf doden te veroorzaken. Koninginnedag zal nooit meer hetzelfde zijn denk ik. Als ik de koningin was, hoefde het van mij niet meer (althans, zo zou ik er nu over denken).
Judith_M schreef:Karin_88 schreef:Maar, stel,dat het gelukt was.. Dan kwam ie tegen die bus aan... Ik denk dat die bus dan flink beschadigd was, maar meneer had geen wapens/explosieven in de auto... Wat was er dan gebeurd..? (Enige wat ik bedenken kan, is dat als ie het goed gemunt heeft op de tank, dat ie in de vlam zou raken, maar zou dat zo snel gebeuren?) Ik kan zo 1,2,3 niet bedenken wat er anders gebeurd zou kunnen zijn.. Ja, een deuk in de bus en ook geschrokken leden van het koningshuis...?
Vroeg ik me ook al af, misschien wilde hij de bus laten omkiepen met de enorme vaart die die had?