Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Madeleine ontvoerd door roofdier
De ouders van de verdwenen Britse kleuter Madeleine McCann hebben maandagavond op de Britse televisie gezegd dat ze denken dat hun dochter door een "roofdier" is ontvoerd. Iemand zou hun vakantiehuis in de gaten hebben gehouden.
"We twijfelen er niet over dat Madeleine doelbewust is uitgezocht en in de gaten is gehouden. Het juiste woord hiervoor is roofdier", aldus vader Gerry McCann. De kleuter verdween 3 mei in het Portugese vakantieoord in Praia da Luz. Ze zou twee dagen na haar ontvoering in Noord-Portugal zijn gezien. Een Spaanse detective zei maandag op de Spaanse radio er "zeker" van te zijn dat Madeleine nog leeft. Hij werkt in opdracht van de ouders van het meisje.
Lusitana schreef:Ja, daar doelde ik om toen Gerry verklaarde dat hij het gevoel had in de gaten gehouden te worden. Dan laat je je kinderen toch niet alleen?
Ze willen zo graag dat het publiek geloofd dat ze geroofd is....
Over helderziend, ik kan veel "zien". Ik kon in deze zaak helaas helemaal niets zien. Wat ik gisteren echter, toen ik me er op concentreerde, zag was een lichaam in ontbinding. Ik kon helemaal niet zien waar het was, het was donker, opgesloten.
Maar ik zou daar dus nooit een uitspraak over doen (naar een krant of politie) en ik kan zelfs nooit zeker weten of het Maddie is, of iets wat mijn hersenen voorspiegelen omdat ik het wil zien.
Dat is het erge met helderziendheid, je kunt het pas achteraf controleren. En als je dan zegt dát heb ik gezien, geloofd men je niet....![]()
Wie details wil, kan pm'n, maar het is onsmakelijk.
Uphill schreef:Wees voorzichtig met wat je zegt, het is toch al zo'n delicate zaak geworden.
sarabande schreef:Uphill schreef:Wees voorzichtig met wat je zegt, het is toch al zo'n delicate zaak geworden.
Ik vind het allesbehalve een delicate zaak, iedereen die wat te melden denkt te hebben gooit dat in de internationale media.
In dat kader zie ik de post van Lusitana ook.
Ik zou wel eens wat concreets willen horen, of lezen.
katiavl schreef:Waarom is dat erg, dat iedereen kan zeggen wat hij of zij vermoed. Dat is gewoon vrijheid van meningsuiting, plus vind ik het gewoon leuk om een zaak zo te volgen. Dat maakt je hersencellen wakker, maar momenteel ben ik theorieloos
Uphill schreef:Dat heeft met innerlijke beschaving te maken. Men kan niet zomaar ongegrond vermoedens uitspreken. De schade op termijn is niet te overzien.
sarabande schreef:Uphill schreef:Dat heeft met innerlijke beschaving te maken. Men kan niet zomaar ongegrond vermoedens uitspreken. De schade op termijn is niet te overzien.
Mee eens en het gaat ook nog eens om de dood van een kindje, dat maakt het nog wranger allemaal.
katiavl schreef:Er zijn zoveel zaken waar lichamen volledig weg zijn, en die mensen zijn ook dood
katiavl schreef:Dat is niet zo, op gegeven moment worden sommige al dood verklaard zonder concrete bewijzen als de zaak tegen de deliquent nog bezig is. Bv weer een mooi voorbeeld pandy
Die man heeft in zijn zaak echt veel mooie voorbeelden geleverd, van de perfecte manier van lichamen wegdoen zonder bewijs, plus dat hij veel mensen zover kreeg om dingen te zeggen tegen de politie
russel schreef:Volgens mij wordt iemand na 15 jaar of 20 jaar doodverklaard als iemand is vermist, dit is volgens mij om administratieve redenen, zoals bv levensverzekering.