Saga schreef:Ik geef op.
Ik ook.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Babootje schreef:pmarena schreef:Tja ik zag dat wel overal benoemd worden. Bvb. Gewoon hier: https://nos.nl/artikel/2588222-borsato- ... et-gebeurd
Maar dat is toch de kant van het verhaal van MB? Daar kun je niet per definitie van uitgaan.
Babootje schreef:Ik vind het vooral knap dat die nuance dan ook echt maar één kant op werkt.Saga schreef:Ik geef op.
Ik ook.
pmarena schreef:Het wordt pas ongepast als je daar gevoelens bij krijgt, zeker wanneer het een jongedame betreft waar je een surrogaat vader rol bij hebt. En als je je handen niet thuis kan houden dan wordt het 'goor' ja.
Citaat:Aangeefster heeft op 13 december 2021 aangifte gedaan tegen de verdachte. Zij heeft verklaard dat de verdachte zowel op als onder haar kleding haar benen, billen, borsten, tepels, vagina en schaamlippen heeft betast. Ook volgt uit haar verklaring dat de verdachte haar zijn geslachtsdeel heeft laten betasten.

Citaat:Uit opgenomen telefoongesprekken blijkt dat de vrouw niet denkt dat Borsato uit was op seks met haar. Dat herhaalt ze in haar verklaring. Wel wil ze dat hij verantwoordelijkheid neemt voor wat hij haar, al dan niet bewust, heeft aangedaan.
pmarena schreef:Toen hij die rare droom had schrok hij daar toch zelf van en heeft zich laten onderzoeken ofzo, als je vanuit jezelf die stap neemt dan neem je daarmee ook afstand lijkt me.
Saga schreef:[knip] om iemand wat wijsheid bij te brengen in zo'n zeer complex onderwerp die daar duidelijk niet voor open staat [/knip]
pmarena schreef:Komop, het is toch geen gorigheid als iemand alleen maar zegt te zien dat het meisje een jongedame werd.... iedereen met ogen is anders een goorlap.
Het wordt pas ongepast als je daar gevoelens bij krijgt, zeker wanneer het een jongedame betreft waar je een surrogaat vader rol bij hebt. En als je je handen niet thuis kan houden dan wordt het 'goor' ja.
Ik weet ook helemaal niet in hoeverre hij afstand nam toen die gevoelens begonnen te ontstaan, jullie wel...?
Toen hij die rare droom had schrok hij daar toch zelf van en heeft zich laten onderzoeken ofzo, als je vanuit jezelf die stap neemt dan neem je daarmee ook afstand lijkt me.
pmarena schreef:Dat is geen tijdlijn als in op deze datum / jaartal gebeurde voorval A. Daarna gebeurde voorval B.
Daarom durf ik niet te stellen dat hij na die droom waar hij van schrok, nog mee naar de Hunkemöller ging. Maar BF weet dat blijkbaar wel, net zoals ze schijnt te weten dat er daar iets speciaals aangeschaft werd specifiek voor intieme gelegenheden in plaats van gewoon een leuk normaal setje.
BeFunny schreef:Hoe kom je erbij dat ik zeg dat dat na de droom was?
Ik vind het echt zo raar dat je je eigen verhaal ervan maakt.
pmarena schreef:Ik weet ook helemaal niet in hoeverre hij afstand nam toen die gevoelens begonnen te ontstaan, jullie wel...?
Toen hij die rare droom had schrok hij daar toch zelf van en heeft zich laten onderzoeken ofzo, als je vanuit jezelf die stap neemt dan neem je daarmee ook afstand lijkt me.
BeFunny schreef:Hij nam geen afstand
Maar ging nog lingerie "geen gewoon ondergoed" met haar kopen en bekijken hoe haar rondingen daar mooi in uit kwamen. Lingerie wordt aangeschaft voor laten we zeggen intieme gelegenheden.
Hij stuurde appjes oa waarbij hij haar aanraadde zichzelf te bevredigen.
Als hij afstand had genomen had die hele toestand niet aan de hand geweest.

Want dat ik hem niet ben tegengekomen zegt natuurlijk niet dat die niet toch ergens staat.