Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:Kaag is opgestapt.
Zij houdt zich aan haar woord.
Terwijl zij pas vanaf mei Minister van BuZa was.
Respect voor haar!
Loretta schreef:ruitje schreef:@Loretta Hoezo? D66 en CDA steunden ook de motie tegen Rutte en die wilden ook verder met Rutte. Lijkt wel alsof dat niet heul veel betekend daar in Den Haag
Daar heb je gelijk aan ja. Gewoon even weer een tijdje wachten en het is weer vergeten.
pien_2010 schreef:Het is goed van Kaag, maar Nederland is een top buitenlandse minister kwijt. Een minister die internationaal grote faam en respect krijgt, en ik vind het voor het kleine Nederland heel jammer want het zijn internationaal lastige tijden met veel spanningen en dan is het niet verkeerd om zo'n goed ingewijde minister te hebben die door de mensen die er toe doen in de wereld goed gekend wordt.
Chubby schreef:Ik vind het vooral te triest voor woorden dat je een ontslagen minister nóg eens moet 'ontslaan' om diegene vervolgens de kans te geven mee te doen aan een volgende kabinetsperiode, of sterker nog, een grote rol te spelen bij de vorming ervan. Lekker, dat 'nieuwe leiderschap', is toch niet meer uit te leggen zoiets
Karl66 schreef:Electra, ik neem aan dat ze dan ook gelijk GL en de PvdA definitief uitsluiten?
Ze was natuurlijk wel de verantwoordelijke minister ten tijde van de Afghanistan crisis. Niet zo raar dat ze daar dan ook verantwoordelijkheid voor moet nemen. Je kan moeilijk Blok verantwoordelijk gaan houden voor iets dat na zijn ministerschap gebeurd is.
Bijleveld is wat mij betreft gewoon de vrouwelijke Henk Bleeker. Ik vraag me bij zulke mensen altijd af waar het CDA ze vandaan haalt en hoe ze in vredesnaam op het idee zijn gekomen dat die mensen ook nog iets toe gaan voegen aan het landsbestuur.
mysa schreef:Vraag me toch af of angst voor kritiek van de populisten ook meegespeeld heeft?