Er bestaan meer wegen dan snelwegen. Sorry maar dit vind ik echt een flut excuses, dat je dan langer onderweg bent ja. Maar je kunt via binnenwegen prima de snelwegen ontlopen. Je gaat toch niet vrijwillig drie uren in de file staan, in Nederland, waar de op- en afritten nog net niet om de 3000 meter elkaar opvolgen

Ik heb gelukkig nog vakantie, maar ik moet over de A2 of de A27 (één van de bruggen bij Vianen) om op m'n werk te komen. Omrijden betekent via Rotterdam (A16, ruim dubbele reistijd zonder files) of Rhenen (bijna driedubbele reistijd), of hopen dat het rustig is bij één van de veerboten, wat met dit soort acties niet het geval is. M'n vader moet twee rivieren over richting het zuiden, die heeft ook nauwelijks alternatieve routes. Omrijden is lang niet altijd een optie.
Cowboy55 schreef:Kabayo schreef:Er is niks bekend..FDF mag sowieso geen actie voeren tot eind januari. Van vandaag was ook niet vanuit FDF , die is monddood gemaakt
De FDF heeft vandaag toch behoorlijk gescoord. De Speld meldt dat de regering afziet van gaskamers voor boeren......
En er komt een extra rijstrook op snelwegen
sassefras schreef:ik vraag me serieus wat af ?? kan het zo zijn dat de oudere generatie de boeren steunt en jongeren niet ???? heeft iemand daar een mening over ??
Ik zie hier jongeren die meegeprotesteerd hebben en ouderen die wat er gebeurd is afkeuren, dus zo zwart-wit is het niet.[/quote]
ik denk dat de jongeren dan ook van een boerenbedrijf komen ? mijn zoon is ook fanatiek, die ziet zijn hele handel de lucht in gaan