Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Daks schreef:Vogelvrij verklaren is niet gelijk moorden. En ik heb nergens gezegd dat ik zelf zou doden?
Jester_ schreef:Ik zei ook in mijn ogen. Als jij je al bedenkt als deze man vogelvrij is hoe je hem gaat castreren en langzaam in stukjes hakt ben je IMO net zo'n psychopaat want je bent dan dus gaan haar beter. Dat is ook moord, met voorbedachte rade. En ja dat is grootspraak, maar dat je dat dus zo luid en breed verkondigd maakt je niet veel beter
Daks schreef:ach ik had het niet over een folkert of ik had het niet over een enkele grotemisstap. Ik heb het nu over Michael P. die is een gevaar voor de samenleving. Is het niet waard dat daar nog 1 cent heen gaat. Is het niet waard om nog te leven. Hij is regelrecht een monster wat niet eens bestaansrecht zou mogen hebben. Tja die mogen ze vogelvrij verklaren van mij.
Maakt mij dit dom psychopaat of wat anders. Ach ik zie het als een andere gedachtegang. Rescpect naar elkaar zou wel op zijn plaats zijn.
Jester_ schreef:Ik heb het niet alleen over hier maar ook over facebook ed. Maar ook hier worden niet te zuinige uitspraken gedaan
Daks je voet je erg aangesproken, waarom?
Daks schreef:Jester_ schreef:Ik heb het niet alleen over hier maar ook over facebook ed. Maar ook hier worden niet te zuinige uitspraken gedaan
Daks je voet je erg aangesproken, waarom?
Ik heb het recht mij te verdedigen als ik ongevraagd in een hokje gestopt word.
Omdat jij onder andere mij een psychopaat noemt waarbij jij dus niet eens weet wat jij zegt.
Tja dat gaat wel erg ver vind je niet?
Shanna schreef:Mn moeder vertelde me dat tegelijk met Anne Faber een soortgelijke zaak ook in belgie aan de gang was of misschien nu nog is.. Weet iemand daar iets over?
IMJ schreef:Nou.. moet jij dat ook zeggen? Was 1x niet genoeg?
luffwinny schreef:Dat ging dus over mij?? Zodra iemand je mening niet deelt en psychopaat noemen..