Sammie schreef:purny schreef:Dit is toch internationaal? Er zijn internationale slachtoffers dus ik vind het niet meer dan respect en mooi om dit te spelen...
Nee, de herdenking is nationaal. Alleen Nederland dus
Dan gok ik op de taptoe.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vuurneon schreef:Is het trouwens echt volledig uitgesloten dat er geen mensen op de grond dodelijk zijn geraakt door brokstukken cq lichamen?
Cyella schreef:vuurneon schreef:Is het trouwens echt volledig uitgesloten dat er geen mensen op de grond dodelijk zijn geraakt door brokstukken cq lichamen?
Er zijn wel mensen gevonden (half) onder brokstukken, dus dat ze alsnog geraakt zijn kan zeker. Alleen weet ik wel zeker dat ze dan allang dood waren. En ook al is dat niet zeker, voor mijn gemoedsrust is dat beter
LadyMadonna schreef:Shadow, dat jij er niet aan mee doet moet jij weten. Dat zegt niks over mij. Ik deel het niet op Tb of Twitter, ik lees alleen alles wat los en vast zit, en tja, dan kom je zoiets dus ook tegen.
Shadow0 schreef:LadyMadonna schreef:Shadow, dat jij er niet aan mee doet moet jij weten. Dat zegt niks over mij. Ik deel het niet op Tb of Twitter, ik lees alleen alles wat los en vast zit, en tja, dan kom je zoiets dus ook tegen.
Het ging ook niet alleen om dit hoor, er zijn immers al meer erg vergezochte en vreemde zaken voorbij gekomen. Maar delen via Bokt is toch ook delen. Het levert allemaal bezoekers op, en dat wakkert zulke zaken alleen maar aan. Dat is iets om toch wel in het achterhoofd te houden. Als jij denkt dat het goed en nuttig is om het hier te delen dan moet je dat vooral doen overigens hoorDat is echt ieders persoonlijke keuze. Maar ik wil dan graag daarover delen dat ik het persoonlijk meestal niet verstandig vind.
Shadow0 schreef:Quartel, snap ik wel. Maar toch... denk er eens over na. Wat aandacht geeft groeit, en sommige dingen hoeven van mij niet zo nodig te groeien.
PS: dit is ook heel erg van toepassing op de rest van de laatste pagina's van dit topic