Drama in [***]: 15 gewond, 8 doden.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:16

Afschuwelijk echt, gadver .. :n

Azzaro, voor jou en het hele korps: onwijs veel sterkte!
Ik hoop van harte voor jullie, Roel en zijn familie dat hij het redt en er bovenop komt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:19

marillion schreef:
Het jammere is gewoon dat er nooit een waarom zal komen, en dat deze idioot nooit gestraft zou worden.
Maar wat ik niet snap, als je al klinisch dood bent, ga je toch niet meer opereren? of zie ik dat nou verkeerd...
De dader heeft het voor zichzelf erg goed gedaan, want zo komt hij er mooi van af.
Maar voor de nabestaande, familie leden, en alle andere betrokkenen, lijkt het me vreselijk om te moeten horen dat hij dood is, hij heeft 5 andere mensen het leven niet gegund...
En nog vele andere slachtoffers.
Terwijl hij er zelf zo goed van af komt, deze man had gestraft moeten worden, heel zn leven achter slot en gredel...
Het valt jammergenoeg niet meer terug te draaien.
Erg veel sterkte voor iedereen!!

dit kan ook gebeuren tijdens en na de operatie he ;) aangezien hij nog bij kennis in de auto zat, is ie dat toen nog niet gedaan.. op dat moment proberen ze ook te redden wat er te redden valt.. denk dat ze artsen wel weten wat ze doen, en als het geen zin meer had gehad, dan hadden ze vast niet geopereerd..

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:20

marillion, als je klinisch dood bent houd je hart ermee op. De kans dat je daaruit komt is vrij groot. Dus heeft het wel degelijk zin om te reanimeren en te opereren. (technisch gezien is iedereen die een hartaanval gehad heeft klinisch dood geweest)

Karin_88

Re: Drama in Apeldoorn: 17 gewond, 5 doden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:20

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:21

Naja zeg, dat is toch raar als je daar niet aan mee wilt werken!

oOoKellyoOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:24

schei uit, ik heb al veel ergere dingen gelezen over waarom hij het misschien heefd gedaan enz, maar ik ga dat nooit uitspreken ik vind dat te gruwelijk en te erg voor woorden dat er mensen zijn die zo disrespectvol zijn..

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:27

Hij is overleden die dader hoor ik net op t nieuws! Hij had t van mij mogen overleven. En dan lekker vast zitten de rest van zn leven. Sterkte iedereen die erbij was..

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:27

Brr.. Dus er zijn al 7 doden?

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:28

Rody01 schreef:
Brr.. Dus er zijn al 7 doden?

Nee 6, ze rekenen hem ook bij de slachtoffers..

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:28

zo hadden we koninginnedag toch niet voor gesteld.

Vind dit heel erg voor de mensen die geraakt zijn. overleden zijn. t gezien hebben en de familie van de overledenen.

Ik snap ook niet (las eerder in dit topic dat iemand in amsterdam er niks van mee kreeg want er werd geen aandacht aan geschonken) nou er werd wel degelijk aandacht aan geschonken en bij 538 zelfs 2 min stilte wat is zeer respectvol vond.

Ik weet niet wat er van waar is dat de dader overleden zou zijn of niet.
Hoop dat ie blijft leven en zijn gedachten hier achter kan verworden en zijn straf krijgt.

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:29

Wat banketstaaf van de golden earring....als het echt zo is....

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:29

ecyoj, de dader is zeker overleden, is door verschillende zenders bevestigd

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:30

oh nee toch...echt balen dat hij dood is :\
nu komen ze nooit achter de reden :(
maar aan de andere kant liever hij dood dan nóg een onschuldig slachtoffer ;(
hij komt er zo eigenlijk veel te makkelijk van af :(

ecyoj

erg jammer

Polivy

Word wakker met het bericht dat de dader is overleden. Via deze weg wil ik toch ook mijn medeleven uiten naar de familie van deze man. Het lijkt me verschrikkelijk om zowel een geliefde te verliezen, als te weten dat hij zoiets heeft gedaan, zonder waarschijnlijk de motieven te weten. En dan ook nog eens het verdriet te zien van alle mensen betrokken bij dit incident.

Ook veel sterkte voor de bokker wiens collega van de marechaussee zwaargewond in het ziekenhuis ligt. Sorry, ben je naam even vergeten, maar dat maakt het niet minder oprecht. Duim ervoor dat hij er langzaamaan weer bovenop komt en jullie niet zal ontvallen. Sterkte.

Roxymo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:31

ecyoj schreef:
zo hadden we koninginnedag toch niet voor gesteld.

Vind dit heel erg voor de mensen die geraakt zijn. overleden zijn. t gezien hebben en de familie van de overledenen.

Ik snap ook niet (las eerder in dit topic dat iemand in amsterdam er niks van mee kreeg want er werd geen aandacht aan geschonken) nou er werd wel degelijk aandacht aan geschonken en bij 538 zelfs 2 min stilte wat is zeer respectvol vond.

Ik weet niet wat er van waar is dat de dader overleden zou zijn of niet.
Hoop dat ie blijft leven en zijn gedachten hier achter kan verworden en zijn straf krijgt.

hij is overleden zag ik net op het nieuws.
maar hij was gister al hersendood dus dan ben je inpreciepe toch al dood?

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:32

Inderdaad Polivy, ik had die gedachte ook al van die familie .. afschuwelijk lijkt me dat.
Maar mijn medeleven gaat natuurlijk ook uit naar de families van alle overledenen, van de slachtoffers en ga zo maar door .. :)

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:33

Verschrikkelijk!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:35

De familie van de dader zal idd net zo goed flink van slag zijn. Het zal je vader/oom/zoon/vriend etc maar zijn die zoiets doet, dat moet ook een flinke klap zijn.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:35

Blinnii schreef:
Inderdaad Polivy, ik had die gedachte ook al van die familie .. afschuwelijk lijkt me dat.
Maar mijn medeleven gaat natuurlijk ook uit naar de families van alle overledenen, van de slachtoffers en ga zo maar door .. :)

Dat zeker, zonder meer. De wereld van deze mensen stort even in. Echt verschrikkelijk. Ik denk dat dat verdriet niet eens onder woorden is te brengen.

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:36

Azzaro, erg veel sterkte voor jou en het korps!

Ik vind het een beetje dubbel voor de nabestaanden, dus ga met Polivy mee.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:36

Ik vind het zo jammer dat die gast dood is..Ik had em nog liever zien lijden in de gevangenis.

Cisss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:39

Polivy, ik ben het ook helemaal met jou eens!! Ik had ook erg graag het motief geweten, en natuurlijk vooral ook voor de rest van het land die nu met die vragen blijven zitten en de slachtoffers.

Ik wens ook heel veel sterkte aan de betreffende personen, ook de bokker van de collega. Het is te hopen dat alle mensen het nu gaan halen. Want er zijn al zoveel doden gevallen. Ik vind het echt vreselijk. Dat je met zo'n "stom" autootje zoveel personen gewond/dood kan maken. :(:) Sterkte!!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:39

Ja, echt verrot dat hij dood is, zo ontloopt hij zijn straf...hij had veel langer moeten lijden.

Hoe kan je andere mensen meenemen tijdens zo'n (vind ik) egoistische daad? Dan ben je toch ziek?

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:40

Jammer dat deze man is overleden. Er zal nu nooit een sluitend antwoord komen op de vraag 'waarom'. Hoewel ik me afvraag hoe deze man eruit gekomen zou zijn als hij het wél had gehaald en of hij dan in staat was geweest om zijn verhaal te doen. Het feit dat hij net na de crash nog aanspreekbaar was zegt echt heel weinig.

In ieder geval: Azzaro, heel veel sterkte voor jou en je collega's. Ook voor Kweetnietje. Het is niet niks om er van zo dichtbij mee te maken te hebben. :\