Azzaro, voor jou en het hele korps: onwijs veel sterkte!
Ik hoop van harte voor jullie, Roel en zijn familie dat hij het redt en er bovenop komt!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marillion schreef:Het jammere is gewoon dat er nooit een waarom zal komen, en dat deze idioot nooit gestraft zou worden.
Maar wat ik niet snap, als je al klinisch dood bent, ga je toch niet meer opereren? of zie ik dat nou verkeerd...
De dader heeft het voor zichzelf erg goed gedaan, want zo komt hij er mooi van af.
Maar voor de nabestaande, familie leden, en alle andere betrokkenen, lijkt het me vreselijk om te moeten horen dat hij dood is, hij heeft 5 andere mensen het leven niet gegund...
En nog vele andere slachtoffers.
Terwijl hij er zelf zo goed van af komt, deze man had gestraft moeten worden, heel zn leven achter slot en gredel...
Het valt jammergenoeg niet meer terug te draaien.
Erg veel sterkte voor iedereen!!
ecyoj schreef:zo hadden we koninginnedag toch niet voor gesteld.
Vind dit heel erg voor de mensen die geraakt zijn. overleden zijn. t gezien hebben en de familie van de overledenen.
Ik snap ook niet (las eerder in dit topic dat iemand in amsterdam er niks van mee kreeg want er werd geen aandacht aan geschonken) nou er werd wel degelijk aandacht aan geschonken en bij 538 zelfs 2 min stilte wat is zeer respectvol vond.
Ik weet niet wat er van waar is dat de dader overleden zou zijn of niet.
Hoop dat ie blijft leven en zijn gedachten hier achter kan verworden en zijn straf krijgt.
Blinnii schreef:Inderdaad Polivy, ik had die gedachte ook al van die familie .. afschuwelijk lijkt me dat.
Maar mijn medeleven gaat natuurlijk ook uit naar de families van alle overledenen, van de slachtoffers en ga zo maar door ..