De onderbouwing staat dus al in dit topic als mensen de moeite nemen om de artikelen goed te lezen.

Edit:
Oja, en ik denk ook nog eens aan een Omzigt..met "functie elders".
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Elisa2 schreef:Nee, ik zeg dat de hele politiek een corrupte bende is..en dat wordt bevestigd door de informateur van D66 die appt met een belangrijke meneer uit het bedrijfsleven welke koers er aangenomen moet worden nadat er geld is ontvangen uit dat bedrijfsleven. Dus duidelijk invloed probeert uit te oefenen. (wat nog gelukt was ook waarschijnlijk als de appjes niet boven tafel waren gekomen)
De onderbouwing staat dus al in dit topic als mensen de moeite nemen om de artikelen goed te lezen.
Edit:
Oja, en ik denk ook nog eens aan een Omzigt..met "functie elders".
anjali schreef:Sigrid mocht geen "heks" genoemd worden, dat was vrouwendiscriminatie. Maar Dilan mag( volgens sommigen) wel "feeks" genoemd worden.Ik heb overigens ook een heleboel scheldwoorden voor diverse mannelijke politici gehoord. Ik vind dat altijd beneden niveau en ben het daar niet mee eens, of het nou is tegen iemand van een partij die ik goed vind of juist van een partij die me niet aanstaat.
MarlindeRooz schreef:Wie betaalt de campagne dan? Ik volg je echt niet.
NRC schreef:Met de inhoud van de verkiezingsprogramma’s willen de ondernemers zich niet bemoeien, evenmin met de keuze van de lijsttrekker, nu bijvoorbeeld bij de VVD Dilan Yesilgöz zware kritiek krijgt.
Madiba schreef:Ik vind het behoorlijk arrogant om te stellen dat Nederlanders zoveel talen spreken terwijl ze het engels, toch wereldtaal nummer één, nog niet eens fatsoenlijk beheersen. Rutte wordt wereldwijd uitgelachen om z'n uitspraak. En dan heb ik het nog niet over het gestamel van Nederlanders als ze in Frankrijk op vakantie zijn
Elisa2 schreef:Ik had je gelijk gegeven als uit deze appjes niet wat anders is gebleken..want hier uit is wel duidelijk belangenverstrengeling te zien.
Politici die dit soort zaken met hun "sponsoren" bespreken, daar gaat het mis. Politici zouden deze zaken alleen met politici moeten bespreken en de sponsoren mogen sponsoren maar niet met de politiek bemoeien en uit deze appjes blijkt dat dit dus wel gebeurde.
Anjali, daar heb je helemaal gelijk in..is gewoon hypocriet.
hier kon ik wel om grinniken.
IMANDRA schreef:Kan hem niet lezen, paywall
Jildau schreef:Elisa2 schreef:Misschien is het handig als je dit topic en deze artikelen eens leest?
Had een informateur eens moeten zeggen over een D66 of GLPvdA - dan was de wereld te klein en hadden ze het wel begrepen.
Babootje schreef:Raineri schreef:Wat mij opvalt is dat het zo eenvoudig gaat. Het is niet met echt een intimi besproken, gewoon op WhatsApp zonder enige gêne. Dat komt op mij over alsof dit vaker gebeurd.
Ik denk/vrees dat wel meer politici dit doen...
Lijkt Hegseth wel