Wel heftig zeg.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Hannanas schreef:Bijzonder hoor. Nu leeft de groot deel van de bevolking natuurlijk ook nog wel als de middeleeuwen. De taiga, Siberië..zo 60 jaar terug in de tijd. Slechte gezondheidzorg, weinig voorzieningen, geen verwarming en geen waterleiding. Die missen niks zonder internet.
Hannanas schreef:Bijzonder hoor. Nu leeft de groot deel van de bevolking natuurlijk ook nog wel als de middeleeuwen. De taiga, Siberië..zo 60 jaar terug in de tijd. Slechte gezondheidzorg, weinig voorzieningen, geen verwarming en geen waterleiding. Die missen niks zonder internet.
pien_2010 schreef:Hannanas schreef:Bijzonder hoor. Nu leeft de groot deel van de bevolking natuurlijk ook nog wel als de middeleeuwen. De taiga, Siberië..zo 60 jaar terug in de tijd. Slechte gezondheidzorg, weinig voorzieningen, geen verwarming en geen waterleiding. Die missen niks zonder internet.
Nee nee, dit klopt echt niet ,en zeker niet voor de jeugd. Ik ben hier oprecht verdrietig over en hoop dat dit niet klopt.
Zebrastreep schreef:elnienjo schreef:Ik las dat Putins dochter met een Nederlander getrouwd is. Zou die dochter geen invloed op haar vader kunnen uitoefenen?
Ze hebben zelfs een tijdje in Nederland gewoond. Na MH17 is de dochter en Nederlander waarmee ze is getrouwd is hier weer weg gegaan.
Pareltjes schreef:Rusland wordt versnelt in de handen van China gekatapulteert. Het bankensysteem wordt al omgezet naar het Chinese systeem en internet nu ook. China is spekkoper in deze hele oorlog.
Onder aan de streep
Mensenrechten slechter dan ooit
Nauwelijks meer controle van buiteaf op Ruslandse binnenlandse akties.
Rusland gaat verder met oorlogvoeren en landje pik.
China wacht af en zoet de kans schoon later daarin mee te gaan.
Groot communistisch rijk Rusland en China niet alleen in oppervlakte maar ook in populatie én economie.
De wereldmachten zijn aan het verschuiven, maak de borst maar nat.....
Zebrastreep schreef:Pareltjes schreef:Rusland wordt versnelt in de handen van China gekatapulteert. Het bankensysteem wordt al omgezet naar het Chinese systeem en internet nu ook. China is spekkoper in deze hele oorlog.
Onder aan de streep
Mensenrechten slechter dan ooit
Nauwelijks meer controle van buiteaf op Ruslandse binnenlandse akties.
Rusland gaat verder met oorlogvoeren en landje pik.
China wacht af en zoet de kans schoon later daarin mee te gaan.
Groot communistisch rijk Rusland en China niet alleen in oppervlakte maar ook in populatie én economie.
De wereldmachten zijn aan het verschuiven, maak de borst maar nat.....
Ik vindt dit wel een beetje paniekzaaien , laten we nu eerst maar even afwachten hoe het gaat ontwikkelen.
Maar China is al zo lang fout bezig. Ik heb überhaupt al nooit tot weinig vertrouwen gehad in dit soort landen.
Zebrastreep schreef:Het is ook niet zeker dat dit gaat gebeuren. Zoals je zegt niemand kan de toekomst voorspellen of heeft daar controle op.
Pareltjes schreef:Zebrastreep schreef:Het is ook niet zeker dat dit gaat gebeuren. Zoals je zegt niemand kan de toekomst voorspellen of heeft daar controle op.
Nee maar als je rekening houdt met wat er allemaal kán gebeuren zal er geen paniek zijn. Hoofd in het zand steken en denken dat altijd alles bij het oude blijft is uitstel van executie. De wereld orde is 75 jaar nagenoeg ongewijzigd geweest. Dat is ongelofelijk lang. Het moest er een keer van komen....
Ik begrijp dat voor jonge mensen het een schok zal zijn. Mijn ouders hebben heel bewust de tweede wereld oorlog meegemaakt, mijn grootouders de eerste én de tweede. Ik ben met bijna 60 jaar van een een generatie die nooit oorlog heeft meegemaakt.Dat is uitzonderlijk. Door mijn ouders en grootouders ben ik me ook bewust hoe uitzonderlijk dat is. Maar voor 20tigers, 30tigers zal het waarschijnlijk een ver van hun bed show zijn geweest. En daarom komt deze oorlog en deze dreiging als een hele grote schok.
Zebrastreep schreef:Pareltjes schreef:
Nee maar als je rekening houdt met wat er allemaal kán gebeuren zal er geen paniek zijn. Hoofd in het zand steken en denken dat altijd alles bij het oude blijft is uitstel van executie. De wereld orde is 75 jaar nagenoeg ongewijzigd geweest. Dat is ongelofelijk lang. Het moest er een keer van komen....
Ik begrijp dat voor jonge mensen het een schok zal zijn. Mijn ouders hebben heel bewust de tweede wereld oorlog meegemaakt, mijn grootouders de eerste én de tweede. Ik ben met bijna 60 jaar van een een generatie die nooit oorlog heeft meegemaakt.Dat is uitzonderlijk. Door mijn ouders en grootouders ben ik me ook bewust hoe uitzonderlijk dat is. Maar voor 20tigers, 30tigers zal het waarschijnlijk een ver van hun bed show zijn geweest. En daarom komt deze oorlog en deze dreiging als een hele grote schok.
Ik kan wel goed tegen veranderingen dat scheelt we hebben de afgelopen 2 jaar daarmee al flink mogen oefenen.
Maar met dat soort dingen ben ik gewoon niet bezig als het gebeurd ga ik mij er wel druk om maken. Wat doe je jezelf aan om daar nu al zo druk en angstig voor te zijn? Ik heb dit dus gehad met corona en het heeft mijn leven toen best veel beïnvloed. Gelukkig zakt het nu wel heel erg af zit tussen de corona patiënten en ben er heel rustig onder. Maar dat druk maken om wat als ga ik niet meer doen.