M_D_H schreef:Die mensen zullen zich kapot schamen en als of dat nog niet erg genoeg is zullen ze ook nog eens door merendeel van de wereld als de verantwoordelijke worden gezien. Immers hebbem zij een moordenaar opgevoed.
Diablo, dus omdat hun zoon een moordenaar is hoef je minder medelijdem met die mensen te hebben als hun kind vermoord wordt? Wat kunnen die mensen er aan doen? Niks.
Ik blijf het onzin vinden en daarnaast meer dan walgelijk dat mensen dit soort praatjes op internet gooien. Daarbij, praatjes vullen geen gaatjes, ik geloof er geen zak van dat je het echt zou doen. Grootspraak is makkelijk op internet. Zoals een aantal hier vast gesteld hebben: Volkert zou ook vermoord worden... Maar ik heb hem laatst nog in de stad gezien, niemand die iets deed. Maar ohoh als hij toch een stap in het openbaar zou doen. En zo zijn er meer voorbeelden te noemen.
Nou als mijn kind kinderen verkracht en vermoord zou het ' mijn' kind niet meer zijn. Je kunt heel ver voor je kind gaan maar er is een grens. Prima dat jij met opsluiting kan leven maar zat mensen ook niet. En iemand die verder weg staat is anders dan een naasten. Die mensen kunnen er niks aan doen maar hun zoon wel, gevolg van zijn daden.