Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arabesk schreef:geerke schreef:Dat zijn dus die 60 miljoen waarschijnlijk,of zullen er een paar tussen zijn met hersens?Kan haast niet,als je Trump hebt gestemd ben je zwakzinnig net als de mensen die Wilders stemmen.... Want Trump is net Wilders ... Dus de stemmers ook
waar zeg ik iets over hersens? Ik zeg alleen dat bepaalde dingen er 'niet in willen'
nynke55 schreef:Dat men in de partij Trump naar voren heeft gewerkt om President te worden, zal niet iedereen gelukkig mee zijn geweest
Citaat:Maar dat was voor hen nog altijd beter dan het alternatief. Ook hadden velen gedacht dat na de verkiezingen het rumoer zou bedaren en dat Trump gewoon aan het werk zou gaan.
geerke schreef:mijn zwager (...) woont al 50 jaar naar alle tevredenheid in amerika,heeft nu een pensioen en het financieel vele malen beter dan toen hij nog werkte.Heeft hij zelf voor gezorgt,want dat doet de staat niet voor je daar
nynke55 schreef:Ik denk inderdaad dat veel, misschien wel de meeste mensen niet kritisch nagedacht hebben. Doe jij dat wel?
Citaat:En dan maar hopen dat ze inderdaad gaan doen wat ze in het programma hebben staan.
Nu.nl schreef:Dat zei Trump dinsdag in een interview met FOX News. "Ik denk dat president Obama hiervoor verantwoordelijk is, want zijn mensen zitten er zeker achter." Trump kwam niet met bewijs voor de beschuldigingen. "Dat is nou eenmaal politiek."
Drifter schreef:Nu in het nieuws: Jeff Sessions heeft gelogen tijdens zijn confirmation hearing op de vraag of hij contact had gehad met Rusland.
"I did not have international relationships with that country"![]()
https://www.washingtonpost.com/news/the ... ?tid=sm_fb