Shadow0 schreef:Janesmith, je bent nu de boel opzettelijk aan het verdraaien, wat bijzonder onsympathiek. Je zegt zelf dat je afgaat op het woord van het MGP zonder daar veel van te weten. Daar reageert Heino (terecht) op. Verder vind ik je manier van schermen erg vreemd... wat wil je bereiken? Er zijn nuttige punten in dit topic langsgekomen, maar dat is de laatste pagina's wel goed verdwenen. Ik doe daar zelf heel bewust aan mee, omdat ik liever niet heb dat jouw kwalijke verdraaiingen rond blijven zingen zonder weerlegging - maar waarom je het op deze manier doet is me niet duidelijk.
En dat blijft trouwens ook mijn punt in het geheel. Het gaat niet om het spel, het gaat niet om het tactisch onderhandelen, het gaat erom dat we uiteindelijk iets willen bereiken IN HET ECHT. Dat het leuk lijkt om huwelijken te verbieden om onze statistieken van kindersterfte te fixen, doet niets af aan het feit dat het op een te groot deel van onze gyneacologie-afdelingen niet goed geregeld is bijvoorbeeld.
In het hele topic heb ik je een boel onsympathieke dingen zien beweren, maar wat ik niet heb gezien is het miniemste beetje constructieve bijdrage.
Omdat jij mij alleen constructief zou vinden als ik mezelf ook die knuffel-mentaliteit aanmeet. Dat doe ik dus niet, accepteer dat maar.