Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
IndianLady schreef:Dader is vannacht overleden, hij was klinisch dood (dat zeggen ze nu ineens)
3 slachtoffers nog in kritieke toestand, het strafrechtelijke onderzoek wordt gestaakt, het heeft immers geen zin om de dader te vervolgen. De rijksrecherche gaat wel verder met onderzoeken.
(Bron:RTL 4)
Amandie schreef:IndianLady schreef:Dader is vannacht overleden, hij was klinisch dood (dat zeggen ze nu ineens)
3 slachtoffers nog in kritieke toestand, het strafrechtelijke onderzoek wordt gestaakt, het heeft immers geen zin om de dader te vervolgen. De rijksrecherche gaat wel verder met onderzoeken.
Oke, dus het was al bekent dat hij overleden is.
Waarom hebben ze dat niet eerder gezegt??
En tsja strafrechtelijk onderzoek moet wel gestopt worden, want wie valt er nu te straffen
Kweetnietje1 schreef:Verschrikkelijk. Ik ben geschokt! Niet eens door het gebeurde van gisteren maar de 134 pagina's ramptoeristen hier in dit topic
Dat dit mag !!
Amandie schreef:Het licht eraan, met de techniek van tegenwoordig.
Want het is mogelijk om iemand die hersendood is, weer heelmaal bij te bregen. Met impulsjes of wat dan ook. Heb ik laatst gezien bij per ongeluk of zo iets. Maar in ieder geval, baal ervan dat hij niet heeft kunnen zien wat hij heeft aangericht
Amandie schreef:IndianLady schreef:Dader is vannacht overleden, hij was klinisch dood (dat zeggen ze nu ineens)
Oke, dus het was al bekent dat hij overleden is.
Waarom hebben ze dat niet eerder gezegt??
En tsja strafrechtelijk onderzoek moet wel gestopt worden, want wie valt er nu te straffen
Shiloh schreef:jazz-fan schreef:
Oooow ik kan hier zo gruwelijk kwaad van worden. Heeft die eikel nog het lef om dood te gaan ook. Hij had moeten leven en de rest van zijn leven moeten boeten voor zijn daden... blerg..