_San87_ schreef:Leefomstandigheden zijn daar een grote oorzaak van. Leven in een kast is niet gezond.
Het is meestal beter om uit de kast te komen idd……

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cowboy55 schreef:_San87_ schreef:Leefomstandigheden zijn daar een grote oorzaak van. Leven in een kast is niet gezond.
Het is meestal beter om uit de kast te komen idd……Hoewel misschien niet in China.
Tango1979 schreef:Ik vind het sneu voor de PAS melders. Het is wachten op de eerste rechtzaak en dan kan ik me niet voorstellen dat ze gelijk krijgen. Bedankt BBB
In het artikel staat imo wel een mooie zin: de oplossing van het probleem is niet om iets illegaals legaal te maken. En dat is het enige wat Wiersma blijkbaar te bieden heeft. Geen oplossingen.
Libra76 schreef:Vond dit wel een leuk overzichtje van de ledenaantallen van politieke partijen. Ik wist niet dat Forum van Democratie zoveel leden had.
De partij van de Dieren groeit al 10jaar op een rij gestaag en de grootste stijging is bij Denk. [ Afbeelding ]
Libra76 schreef:Ik hoop dat de pvv- statenlid aangeklaagd wordt voor roekeloos rijgedrag of zoiets.
Het lukt mij niet om een screenshot te delen. Maar deze statenlid reed door een spandoek van een activist heen en raakte daar een klimaat activiste. Het artikel staat op nu.nl