Voice of Holland 2022 stilgelegd

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 13:28

Ik zie hier niemand zeggen dat hij een vies mannetje is, wel dat hij echt fout heeft gehandeld.
Grensoverschrijdend gedrag tegenover een minderjarige is ernstig en zegt i.m.o iets over iemands persoonlijkheid en integriteit.

Verhalen uit de media spelen in dit oordeel geen rol, het gaat me echt om de feiten zoals die bekend zijn.
Laatst bijgewerkt door Saga op 10-12-25 13:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 13:29

Elisa2 schreef:
Ik denk dat het voor hun juist makkelijker zou zijn geweest als het een door en door slecht mens was. Dat is veel duidelijker.

Het is moeilijker als iemand ook gewoon hele goede kanten heeft en dan alsnog dingen doet die niet oke zijn.
Dat maakt zulke zaken juist zo lastig en dat ze dan vaak ook jaren duren.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 14:14

Elisa2 schreef:
Ik denk dat het voor hun juist makkelijker zou zijn geweest als het een door en door slecht mens was. Dat is veel duidelijker.

Het is moeilijker als iemand ook gewoon hele goede kanten heeft en dan alsnog dingen doet die niet oke zijn.

En wat het nog moeilijker maakt is dat er hier echt gevoelens mee spelen bij Marco. Het is dus niet een random iets zeg maar. Beetje lastig uitleggen hoe ik het bedoel.

Maar hij is ooit met de beste bedoelingen peetvader geworden.
En gaandeweg zijn zijn gevoelens veranderd. Dat maakt hem niet minder verantwoordelijk. Maar maakt wel dat het best ingewikkeld is. Want het is niet goed maar het is ook niet met echt verkeerde intenties en dat speelt ook mee. Maar dat maakt het voor het.meisje absoluut niet minder erg. Misschien juist lastiger.

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 14:22

Babootje schreef:
Op een aantal punten verschilt deze lezing toch aardig van de lezing van MB.
Volgens moeder waarschuwde ze MB bij het naar boven gaan dat haar dochter naakt in bed lag. Met de bedoeling dat hij haar even zou vragen iets aan te trekken voor hij naar binnen ging.
Kan best zijn dat ze gewoon was altijd naakt te slapen; zoveel mensen slapen naakt.

In de lezing van MB leek het een soort aanmoediging, compleet met knipoog. Dat is wel wat anders natuurlijk. (En ik moet je eerlijk zeggen dat ik me dit vooral niet kan voorstellen).

Interpretatie van gebeurtenissen kunnen altijd verschillen en met een rechtszaak kan “een knipoog” van cruciaal belang zijn om twijfel te zaaien. Evenals het ontkennen van de knipoog.

Zo is het wellicht ook niet vreemd dat MB de kamer van het slachtoffer binnen stapt, terwijl het allen bekend is dat zij naakt is. Ze heeft veel verdriet, wil enkel met MB praten, zit alleen op haar kamer. Het kan dat haar moeder angst zou hebben voor suïcide. Dan lopen wel meer mensen door, terwijl er gevraagd is te wachten.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 14:34

BeFunny schreef:
De moeder heeft het nergens over dat ze hem gebeld heeft.
Enkel gevraagd met een knipoog "dat is een beetje lastig over te brengen door de telefoon" dat de dochter naakt in bed lag.

Zij belt, Marco komt, en dan zou de moeder met een knipoog gezegd hebben dat ze naakt op bed ligt. De moeder weerlegt dat door te zeggen, er was geen knipoog, ik waarschuwde hem dat ze naakt was en had niet verwacht dat hij de kamer in zou gaan. Ik zou zelf Marco terugfluiten dus haar keus om dat dan te laten gebeuren snap ik niet. En Marco had die kamer niet in moeten gaan. Ik vind de keuze van Marco zwaarder wegen wel.

--------------------------

Het is echt bizar allemaal. En de beschuldigingen online hebben helaas, beide kanten op, extreme vormen aangenomen. Van ontaarde moeder, bedorven mens die haar dochter aanbood, tot Marco is een pedofiel.

Viezerik of goorlap is nog niet uit mijn mond gekomen maar misschien is hij het wel, alleen het meisje weet dat, en zij zegt dat dit gebeurd is.

Voor mij ben je nog geen viezerik als je gevraagd wordt (weet niet of dat zo gegaan is) lingerie te kopen met een 18? jarige ''dochter''. Raar vind ik het wel en dat hij dat niet met zijn eigen dochter zou doen maakt het voor mij wel twijfelachtig. Waarom zou je niet vasthouden aan je eigen normen en waarden uit je eigen gezin? Ja, kan zijn dat hij dacht, laat ik nou niet de preutse man uithangen maar eigenlijk vind ik dat een beetje vergezocht.

Je doet niet zomaar aangifte;
https://www.nhnieuws.nl/nieuws/353707/r ... erschaduwt

Kaja schreef:
Babootje schreef:
Op een aantal punten verschilt deze lezing toch aardig van de lezing van MB.
Volgens moeder waarschuwde ze MB bij het naar boven gaan dat haar dochter naakt in bed lag. Met de bedoeling dat hij haar even zou vragen iets aan te trekken voor hij naar binnen ging.
Kan best zijn dat ze gewoon was altijd naakt te slapen; zoveel mensen slapen naakt.

In de lezing van MB leek het een soort aanmoediging, compleet met knipoog. Dat is wel wat anders natuurlijk. (En ik moet je eerlijk zeggen dat ik me dit vooral niet kan voorstellen).

Interpretatie van gebeurtenissen kunnen altijd verschillen en met een rechtszaak kan “een knipoog” van cruciaal belang zijn om twijfel te zaaien. Evenals het ontkennen van de knipoog.

Zo is het wellicht ook niet vreemd dat MB de kamer van het slachtoffer binnen stapt, terwijl het allen bekend is dat zij naakt is. Ze heeft veel verdriet, wil enkel met MB praten, zit alleen op haar kamer. Het kan dat haar moeder angst zou hebben voor suïcide. Dan lopen wel meer mensen door, terwijl er gevraagd is te wachten.

Als de moeder bang was geweest voor zelfdoding door dochter dan klopt die knipoog (die Marco beweert te hebben gekregen) van geen kant.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 14:54

Ze was 15, geen 18.

Viezerik en goorlap is ook niet uit mijn mond gekomen.
Ik vind dat je zulke woorden niet hoeft te gebruiken als de feiten al voor zich spreken.
Is lingerie kopen als 'huisvriend' voor een 15 jarig meisje per definitie verkeerd?
Er zijn vast situaties waarin dit oké is, bijvoorbeeld als je als chauffeur dient en verder afstand houdt.
Is over de benen van een minderjarige strelen per definitie verkeerd?
Ook daar vind ik echt nog wel gradaties in zitten.

Wat ik wel per definitie verkeerd vind, is het aan de billen zitten van een minderjarige.
Geen afstand nemen van een minderjarige als die zich bloot toont.
Bij een minderjarige de slaapkamer binnen lopen terwijl je weet dat ze daar naakt aanwezig is.
Een kind aanraden zichzelf te bevredigen. Een kind aanraden om seks te hebben.
Naar een kind kijken dat lingerie draagt.
Etc.

Het is het hele plaatje bij elkaar dat zo ontzettend niet oké is.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 15:41

Saga schreef:
Ze was 15, geen 18.

Viezerik en goorlap is ook niet uit mijn mond gekomen.
Ik vind dat je zulke woorden niet hoeft te gebruiken als de feiten al voor zich spreken.
Is lingerie kopen als 'huisvriend' voor een 15 jarig meisje per definitie verkeerd?
Er zijn vast situaties waarin dit oké is, bijvoorbeeld als je als chauffeur dient en verder afstand houdt.
Is over de benen van een minderjarige strelen per definitie verkeerd?
Ook daar vind ik echt nog wel gradaties in zitten.

Ik bedoel specifiek met lingerie kopen, las dat ze toen ouder was maar geen idee of dat zo is. Een man die lingerie kopen met en voor een 15 of 18 jarige vind ik raar, ik vind het ook raar als papa mee gaat lingerie kopen met en voor zijn dochter van 25. Ik weet wel dat het niks hoeft te betekenen dan alleen maar een nog vrijere opvoeding dan ik heb gehad. Maar in dit verhaal, alles bij elkaar gerekend, is het voor mij wel twijfelachtig hoe Marco hier instond.

Ik ga ervan uit dat we niet over een paar onderbroeken en een bh van de Hema hebben maar sexy spul, daar versta ik lingerie onder.
Deed mijn (stief)vader niet met mij. Heeft mijn man ook nooit met onze dochter gedaan.

Een kind van 15 of 18 hoef je op zich niet te chauffeuren voor zoiets lijkt mij, ik ging zelf gewoon op de fiets naar de stad. Ik denk dat Marco mee ging omdat hij dat betaalde..

Nee over een knie, stukje bovenbeen aaien is niks mis mee.

Citaat:
Wat ik wel per definitie verkeerd vind, is het aan de billen zitten van een minderjarige.
Bij een minderjarige de slaapkamer binnen lopen terwijl je weet dat ze daar naakt aanwezig is.
Etc.

Eens

Saga

Re: Voice of Holland 2022 stilgelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 15:58

Ja, zo zie ik lingerie ook, inderdaad.
En een bemoedigend klopje op een knie is ook niet verkeerd, maar hij deed het zelfs voor in de rechtbank inderdaad.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 16:00

Met lingerie kopen was ze ook 15.
Met de appjes was ze 15
Met de kont aanraken was ze 15
Met het naakt in bed liggen terwijl hij haar kamer binnenkwam was ze 15

Hij was de volwassene
Hij was verantwoordelijk voor zijn keuzes en hij had een machtspositie.

Hij is vrijgesproken omdat er niet genoeg bewijs was. Niet omdat hij onschuldig is.

BrankaZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 16:11

die laatste zin vind ik nogal een uitspraak. Dat weet je niet, dat is een aanname omdat je geneigd bent het slachtoffer te geloven.
Hij is onschuldig verklaart door de rechter omdat er geen bewijs is om hem schuldig te verklaren. Ik ga er vanuit dat de rechter wel alles wat er te vinden was voor ogen heeft gekregen. In tegenstelling tot ons. Dus wie zijn wij om te stellen dat MB dan wel schuldig is? Want niet onschuldig = schuldig.

Hij heeft zich heel ongepast gedragen t.o.v. een tiener. Dat zijn we allemaal met elkaar eens. Maar de rechter heeft op basis van het aangeleverde bewijs geen strafbaar feit vastgesteld. Wie zijn wij dan om te blijven zeggen dat hij wel schuldig is aan een strafbaar feit?

Je hebt absoluut gelijk dat hij verantwoordelijk is voor zijn eigen acties. En dat hij als volwassen bekende Nederlander een machtspositie had. Maar er is dus niet bewezen dat hij een strafbaar feit heeft gepleegd en onze rechtspraak gaat nog steeds uit dat iemand onschuldig is tenzij het tegendeel is bewezen. Dat geldt dus ook voor MB.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 16:21

Hij is onschuldig verklaart door de rechter omdat er geen bewijs is om hem schuldig te verklaren, logisch, dat er geen bewijs is betekent niet dat hij de dingen waar hij van beschuldigd wordt niet gedaan heeft.

BeFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 16:36

BrankaZ schreef:
die laatste zin vind ik nogal een uitspraak. Dat weet je niet, dat is een aanname omdat je geneigd bent het slachtoffer te geloven.
Hij is onschuldig verklaart door de rechter omdat er geen bewijs is om hem schuldig te verklaren.

Dat zegt ik toch ook.

Ik zeg dat het niet betekend dat hij "onschuldig" is. Of eigenlijk dat hij niet is vrijgesproken omdat hij onschuldig is. Maar ik zeg niet dat hij wel schuldig is.
Er is onvoldoende bewijs. Maar dat maakt de dingen waarvan bekend is dat ze gebeurd zijn niet ongedaan.

Welke uitspraak vind jij dan nogal een uitspraak want ik sta er precies het zelfde in als jij :j

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 18:42

Saga schreef:
Etc.

Dat is het precies. Het is het hele plaatje dat niet oke is.
En ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar mij is opgevallen dat MB wel het hele klassieke patroon volgt van grooming.
Leg het aan met de moeder
Kweek een vertrouwensband; maak je onmisbaar (= werkgever moeder); het meisje afhankelijk
Geef veeeel cadeautjes, etc. En dan gaat het steeds verder.

Wat je ook vindt van de moeder; ze heeft niet opgelet; dat is haar aan te rekenen. Haar antennes zijn doordat ze zelf een wat vrijere denkwijze had over seks, niet goed afgesteld geweest.
Maar nadat ze het dagboek had gevonden heeft ze wel ingegrepen.

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 19:06

Babootje schreef:
Saga schreef:
Etc.

Dat is het precies. Het is het hele plaatje dat niet oke is.
En ik weet niet hoe het bij jullie zit, maar mij is opgevallen dat MB wel het hele klassieke patroon volgt van grooming.
Leg het aan met de moeder
Kweek een vertrouwensband; maak je onmisbaar (= werkgever moeder); het meisje afhankelijk
Geef veeeel cadeautjes, etc. En dan gaat het steeds verder.

Wat je ook vindt van de moeder; ze heeft niet opgelet; dat is haar aan te rekenen. Haar antennes zijn doordat ze zelf een wat vrijere denkwijze had over seks, niet goed afgesteld geweest.
Maar nadat ze het dagboek had gevonden heeft ze wel ingegrepen.

Ik ben het er mee eens dat het hele plaatje niet oké is, echter maak jij het wel heel erg bont met al je insinuaties en (in)directe beschuldigingen.

De moeder is zeker niet oké, ze geeft ook niet echt een lekker voorbeeld. Ik heb seks met mijn werkgever, ik ben zijn type niet, veels te dik, maar alles om te voorkomen dat hij vreemd gaat.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 19:16

Volgens mij moet je het zo zien dat een man dan aanpapt met een vrouw met tienermeisje(s), Dat is hier niet het geval, Marco was al met de vrouw bevriend toen het meisje nog niet geboren was heb ik begrepen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 19:59

Wat een sensatie zoekende opmerking weer zeg, bah. Is het al niet erg genoeg dat ondanks blijkbaar in wezen goede bedoelingen van alle partijen, de grenzen dermate vervaagd zijn dat hij deze overschreden heeft...? Is dat niet spectaculair genoeg...?

Want dat is waar de hele zaak overduidelijk naar riekt gezien de benoemde gevoelens van alle partijen.
Waarom moet daar nou weer zo'n lelijke insinuatie bedacht worden die nergens op slaat.... moeder geeft aan al 25 jaar verbonden te zijn aan die fanclub. Heeft hij dan een embryo zitten groomen ofzo...?

Nog even en daar komt de verdachtmaking dat het MB wel heel goed uitkwam dat die vader uit het plaatje verdween en hij hem wel omgelegd zal hebben >;)

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 20:12

Ik vind die opmerking niet erger dan jouw boeken vol mogelijke scenario's waarom MB het echt allemaal wel goed bedoeld heeft. :o

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 20:23

Logisch, want jij ziet immers de nuance niet in bepaalde dingen :=

Je ziet blijkbaar ook niet het verschil tussen het mild bekijken van een aantal losse situaties en roepen dat hij 'alles goed bedoeld heeft'. Want dat doe ik helemaal niet, turf anders voor de grap even hoe vaak ik zeg dat hij te ver is gegaan...

Iemand beschuldigen van het met voorbedachte rade jarenlang groomen van een kind vind ik nogal wat..! Maar dat is volgens jou dus niet erger dan mensen er op wijzen dat we met de beperkte details die we hebben over een aantal losse situaties, niet meteen de meest nare conclusie zouden moeten trekken maar dat er net zo goed een veel milder scenario past binnen de paar punten die we per beschuldiging hebben.

Niet het geheel! Waar hij gewoon fout zit. Maar die losse situaties waarbij je net te weinig info hebt om te kunnen stellen dat dat wel smeerlapperij zal zijn geweest.

Ik vind dat bijzonder want het laatste is vanuit de goede bedoeling om niet te hard over je medemens te oordelen en het eerste is vanuit de bedoeling om nog even lekker na te trappen op iemand die al ligt... lijkt mij wel iets erger maargoed.

En trouwens...

Saga schreef:
Ik zie hier niemand zeggen dat hij een vies mannetje is, wel dat hij echt fout heeft gehandeld.

Mwoah...

Saga schreef:
Je bent gewoon een viezerd als je zulke appjes naar een minderjarige stuurt, als je aan diens billen en benen zit en naar de slaapkamer gaat als je weet dat ze daar naakt aanwezig is.

Dus tja....

En eerlijk: ik snap je hoor dat je die conclusie trekt.
Alleen ik kan wat losse situaties nog wel bekijken als iets dat wellicht (ver) buiten mijn persoonlijke comfortzone ligt, maar niet per-sé heel 'vies' of vooropgezet in de categorie 'strafbaar' hoeft te zijn. En dat de details voor mij dan toch wel verschil maken in hoe ver ik het in het rood vind gaan.

En ik vind het altijd nuttig om bij iets als 'hij ging ondergoed met haar kopen' niet meteen door te slaan naar gatverdamme elke man die dat doet is een goorlap maar me te beseffen dat dat echt niet de enige mogelijke uitleg is. Zou je zelf ook fijn vinden als er nare praatjes over jou rondgestrooid worden.

Maargoed dat heb ik wel genoeg uit proberen te leggen. Uiteindelijk is MB gewoon te ver gegaan en de grenzen van zijn eigen verantwoordelijkheid uit het oog verloren. En bedoelen we het in dit topic in principe allemaal goed.

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 20:38

Laten we het op lingerie houden want simpel ondergoed was het duidelijk niet.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 20:41

Want jij hebt het gezien...? Of waar baseer je dat precies op...?

En waar ligt eigenlijk de grens dat 'ondergoed' ineens 'lingerie' wordt...?
Volgens mij is het in de volksmond veelal een keuze welk woord je er aan geeft.
En noemen veel mensen het ondergoed van mannen gewoon ondergoed en van vrouwen 'lingerie' maar ik kan het fout hebben.

Ik kwam ergens tegen dat het Hunkemöller zou zijn geweest.
Daar verkopen ze geen hele spectaculaire dingen toch denk ik...?
In de gemiddelde stenen winkel waar ook kinderen in en uit kunnen lopen.

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 20:45

pmarena schreef:
Logisch, want jij ziet immers de nuance niet in bepaalde dingen :=
Ik vind nuance aanbrengen in een onderwerp als dit inderdaad niet gepast en al helemaal niet de taak van een random bokker.
Random bokkers horen het bij de feiten te houden zoals die bekend zijn, die zijn namelijk al ernstig genoeg.

pmarena schreef:
Je ziet blijkbaar ook niet het verschil tussen het mild bekijken van een aantal losse situaties en roepen dat hij 'alles goed bedoeld heeft'.
Omdat je je hier zou moeten focussen op het gehele plaatje, niet op elke situatie afzonderlijk.

pmarena schreef:
Iemand beschuldigen van het met voorbedachte rade jarenlang groomen van een kind vind ik nogal wat..! Maar dat is volgens jou dus niet erger dan mensen er op wijzen dat we met de beperkte details die we hebben over een aantal losse situaties, niet meteen de meest nare conclusie zouden moeten trekken maar dat er net zo goed een veel milder scenario past binnen de paar punten die we per beschuldiging hebben.
Dat is niet wat zij zei, ze gaf enkel aan een patroon te zien.

Ohja, ik vind hem absoluut een viezerd, maar vies mannetje vind ik absoluut een andere ondertoon hebben.
Het is i.m.o echt smerig gedrag.

pmarena schreef:
En ik vind het altijd nuttig om bij iets als 'hij ging ondergoed met haar kopen' niet meteen door te slaan naar gatverdamme elke man die dat doet is een goorlap maar me te beseffen dat dat echt niet de enige mogelijke uitleg is.
Hij ging met haar naar een zaak, kocht lingerie voor haar en keek naar haar terwijl zij het thuis showde, het kind was 15.

Het verschil tussen lingerie en ondergoed: https://www.fashionchick.nl/vragen/wat- ... ondergoed/

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 20:58

Saga schreef:
Random bokkers horen het bij de feiten te houden zoals die bekend zijn, die zijn namelijk al ernstig genoeg.

Precies! Daar zijn we het helemaal over eens, alleen onze invulling daarvan is anders :)

Ik vind 'hij heeft lingerie met haar gekocht' een feit. (of althans, dit lijkt echt gebeurd te zijn)
Maar 'hij heeft lingerie met haar gekocht dùs het is een viezerd' vind ik geen feit.

En dáár reageer ik dus op.
Inderdaad met een voorbeeld hoe het op basis van wat we 'weten' een stuk minder viezig zou kunnen zijn.

Met daarbij de kanttekening dat we eigenlijk niks weten want dat het allemaal maar verhalen zijn die deels of helemaal verzonnen kunnen zijn...en je daardoor al helemáál voorzichtig zou moeten zijn met het beoordelen van de 'feiten' als nog extra bewijs dat iemand een smeerlap is.

Maargoed volgens mij draaien we een beetje in rondjes.

En oja mijn reacties zijn lappen tekst met hou even in de gaten dat het op basis van de verhalen net zo goed ongeveer zo gegaan kan zijn. Dat is omdat ik een andere kant wil belichten dan het gezellig samen roepen dat het een viezerd is want daarvoor heb je inderdaad maar 1 zin nodig :=

Saga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 21:05

Mijn mening is; hij heeft lingerie gekocht voor een kind, en thuis naar dat kind gekeken terwijl zij die lingerie showde, dat is grensoverschrijdend gedrag in elk te bedenken scenario.
Ik hoop dat ik die mening met heel veel mensen deel.

pmarena schreef:
Met daarbij de kanttekening dat we eigenlijk niks weten want dat het allemaal maar verhalen zijn die deels of helemaal verzonnen kunnen zijn...en je daardoor al helemáál voorzichtig zou moeten zijn met het beoordelen van de 'feiten' als nog extra bewijs dat iemand een smeerlap is.
Vandaar dat ik ook constant bij de feiten blijf zoals deze bekend en erkend zijn.
Hij heeft lingerie voor een kind gekocht en heeft naar dat kind in lingerie gekeken terwijl zij het droeg.
Ik voel geen enkele behoefte om mijn eigen invulling van de omstandigheden daar omtrent te geven.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 21:42

Behalve dan dat je deze gebeurtenis brengt als een bewijs van een viezerd zijn.
'hij heeft naar haar gekeken terwijl ze het showde' - weet jij hoe dat precies ging dan....?

Want het verhaal hiervan gaat dat ze het showde op verzoek van moeder, niet in het geniep in een verlaten hotelkamer zittend bij hem op schoot ofzo.

Ofwel als Henk / Piet / Jan / Klaas regelmatig iets betalen voor een moeder en dochter.
Je biedt aan weer iets te gaan shoppen. Moeder en dochter geven aan dat deze keer ondergoed het meest welkom is.

Ik weet niet wat de betreffende man erbij denkt maar okee waarom niet, jongedame wil naar de Hunkemöller blijkbaar, daar wordt iets gekocht. Is het dan al een viezerd? Of pas als moeder thuis aan haar dochter vraagt om even te showen wat ze gekocht heeft? Want zo gaat het verhaal waarbij dat ondergoed / lingerie kopen benoemd wordt.

Zie https://www.wyniasweek.nl/wel-is-duidel ... -kinderen/

En als je als man dan dat setje aangetrokken ziet, ben je dan een viespeuk? Of was je eigenlijk al een viespeuk omdat je de jongedame ook wel eens in bikini hebt gezien (want hoe groot is dat verschil eigenlijk...?)

Weten we trouwens uberhaupt met enige mate van zekerheid hoe oud ze daar was? Wat ze precies kocht? In hoeverre ze daar in de winkel uberhaupt iets gepast heeft en/of MB daar bij betrokken is geweest in de winkel?

Hoe fout ben je als je iemand naar een winkel brengt. Wat uit laat zoeken. Weer terug naar huis gaat. Ze het gekochte daar showt op verzoek van en met aanwezigheid van moeder. Waar hij het zover wij weten ook voor de eerste keer gedragen zag worden. En hij waarschijnlijk de jongedame al wel vaker met alleen bikini / ondergoed heeft gezien. Aangezien ze ook bij MB thuis kwam zwemmen tijdens familie uitjes.

Ik weet niet hoor. Maar ik vind dat het toch wel een beetje overtrokken kan zijn....dat pearl clutchen over dat ondergoed kopen. Mijn keuze zou het ook niet zijn. Maar per-sé vies nee dat vind ik niet.

Kimbers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-25 21:45

Ik vind hem alleen al vanwege dat appje over masturberen een enorme viezerik.