Ik hou niet van dat soort berichten.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fair schreef:De wereld waarin we vandaag leven..
Ik stapte net alleen de trein uit en ik werd aangesproken door eerst 1 man die amper meer kon lopen, dreigend op mij afkwam met iets murmelent wat ik niet kon verstaan. Snel weggestapt, nog geen 20 meter verder nog een man die een keiharde 'he!!' naar mij schreeuwt en daarna keihard lacht en me een aantal meters achtervolgt.
Niet te vergeten de werkmannen vorige week, die riepen naar me toen ik langsliep richting het station, zijn in hun busje gestapt en achtervolgten me tot ze niet meer verder konden (ging t station op), daarna riepen ze wat naar me en reden mer gierende banden weg. Toevallig ook in den dolder.
Het is zo ver, normaal over straat als (jonge) vrouw kan niet meer. En ik moet zeggen dat ik me ook voor dit verschrikkelijke nieuws van anne, niet veilig voel als vrouw alleen op straat.
Daks schreef:Ik stel voor om Michael P gewoon lekker los te laten in Nederland. Geen straf maar gewoon vogelvrij verklaren.
justkid schreef:Ik vraag me dan altijd af en nu helemaal wat voor een kind dit moet zijn geweest, ik werk op een basisschool.
Dat zo'n kind anders is dan anderen denk ik wel maar hoe kan een kind zo een moordenaar worden. Waar knapt dat of waar ontspoort dat.
Iemand zei dat ze bij zijn broer in de klas heeft gezeten maar dat kan niet, hij heeft geen broer, wel een zus.
Zou je als familie dit kunnen voorzien? heb je een blinde vlek voor je kind of hoop je maar het beste van?
Ik denk dat deze man zich heel goed anders voor kan doen, hij vertoonde toch goed gedrag?
Wanneer je vreemd gedrag ziet dan lijkt me dat je daar toch werk van maakt. Niemand heeft dit zo voorzien anders geloof ik nooit dat hij zoveel vrijheid kreeg.
Ik snap alleen hoe het tijdpad loopt, zoiets kun je volgens mij niet in een avond doen, dan was hij 'snachts niet op de instelling? Die verspreiding van al haar spullen.. hoe dan.
Misschien horen we dat nog.
Het laat me niet los, er komen hier in het dorp veel meer verhalen los, echt onwerkelijk dat zo iemand gewoon hier is opgegroeid, op school heeft gezeten, met vrienden heeft rondgehangen en uiteindelijk dit.
Hij is hier al vaker gesignaleerd dat mensen zich afvroegen hoe dat kon en of dat niet te vroeg was.
Bang ben ik absoluut niet, ik ga mijn wereld niet klein laten maken door zo'n gek.
_Reneee schreef:justkid schreef:En eigen rechter spelen....zo'n land zijn we gelukkig niet.
Ik hou niet van dat soort berichten.
Inderdaad. Getuigt van weinig niveau.
IMJ schreef:Hij dacht dat anders heel anders over..
Wát als het jouw kind is? Wrs heb je die niet? Jouw moeder of je zusje dan.. je beste vriendin..
IK word echt misselijk bij de gedachte..
Tallie.. jouw oplossing vind ik ook prima. Het mag ook niet teveel kosten hoor.
Diablo schreef:_Reneee schreef:Ja want dat is natuurlijk hoe je dingen oplost.
Nou, als hij mijn kind zo te pakken zou nemen, denk ik inderdaad dat hij niet lang rond zou lopen. Dan maar niet beschaafd, van mijn kinderen blijf je af.
Diablo schreef:_Reneee schreef:Ja want dat is natuurlijk hoe je dingen oplost.
Nou, als hij mijn kind zo te pakken zou nemen, denk ik inderdaad dat hij niet lang rond zou lopen. Dan maar niet beschaafd, van mijn kinderen blijf je af.
_Reneee schreef:Emoties of niet, nadenken kan toch wel of niet? We hoeven niet meteen als beesten te gaan handelen. Beetje moreel besef is niet verkeerd. En vuur met vuur bestrijden werkt sowieso niet.
Goof schreef:_Reneee schreef:Emoties of niet, nadenken kan toch wel of niet? We hoeven niet meteen als beesten te gaan handelen. Beetje moreel besef is niet verkeerd. En vuur met vuur bestrijden werkt sowieso niet.
Ik vind het echt bizar, eng en zorgelijk hoe primair mensen (kunnen) reageren op een situatie als deze.