Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyella schreef:Wat raar zeg! Ze hebben ook niet echt reden om erom te liegen, want ze winnen er verder niks mee. Bovendien heb ik -voordat de trein vertrok- steeds van getallen rond de 200 gelezen die tot nu toe geborgen waren, pas in dat artikel lees ik over 282 lichamen. Wat ook raar is, want er zijn in totaal 293 lichamen omgekomen. Lijkt me dus raar dat er 'maar' 11 lichamen uit elkaar liggen. Want er kunnen wel lichaamsdelen worden geborgen, maar ze weten nooit of dat dus verschillende mensen zijn geweest, of dat de delen van een mens zijn. Er kan imo dus ook niet precies worden gezegd hoeveel lichamen er geborgen zijn. Zoals ik het heb gelezen zijn er 200 vrij complete lichamen geborgen, de rest moet nog komen, vooral omdat het bemoeilijkt wordt vanwege losse lichaamsdelen.
Denk dus ook niet dat dat bericht erg betrouwbaar is van de Telegraaf.
kimberley12 schreef:Van mij mogen de sancties wat dat betreft tig keer hoger worden nu. Ze bedonderen de hele boel! Overal dwars in liggen, maar dan ook letterlijk met alles.
kimberley12 schreef:Cyella schreef:Wat raar zeg! Ze hebben ook niet echt reden om erom te liegen, want ze winnen er verder niks mee. Bovendien heb ik -voordat de trein vertrok- steeds van getallen rond de 200 gelezen die tot nu toe geborgen waren, pas in dat artikel lees ik over 282 lichamen. Wat ook raar is, want er zijn in totaal 293 lichamen omgekomen. Lijkt me dus raar dat er 'maar' 11 lichamen uit elkaar liggen. Want er kunnen wel lichaamsdelen worden geborgen, maar ze weten nooit of dat dus verschillende mensen zijn geweest, of dat de delen van een mens zijn. Er kan imo dus ook niet precies worden gezegd hoeveel lichamen er geborgen zijn. Zoals ik het heb gelezen zijn er 200 vrij complete lichamen geborgen, de rest moet nog komen, vooral omdat het bemoeilijkt wordt vanwege losse lichaamsdelen.
Denk dus ook niet dat dat bericht erg betrouwbaar is van de Telegraaf.
Er zitten ook 36 losse lichaamsdelen bij. En ja die 38 wat toen weggehaald is door hun, ik weet niet of die wel meegeteld zijn?
Blanket schreef:Morgen dag van nationale rouw. http://nos.nl/artikel/678095-morgen-dag ... -rouw.html
drawerlover schreef:Idd daar heb ik nu ervaring mee. Ik word er ook niet goed van. Ik wil zo serieus mogelijk alles volgen en dan komen sommige mensen die zoals op het nieuws gewoon zitten te rotzooien met bewijs en onderzoeks materialen en sommige mensen op Facebook. Dat is gewoon niet leuk