Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kimberley12 schreef:Op Facebook van de moeder stond Jeroen je hebt gewonnen...De reactie is inmiddels weggehaald....
NathalietjeB schreef:bedoel snap echt niet dat ze omdat de jongetjes zijn gevonden tijd heeft voor facebook.
dan denk ik van ga rouwen kisten uitzoeken etc etc... ga dan niet zoiets triest op facebook zetten...
xMarloes schreef:Dat die moeder al zegt dat hij gewonnen heeft op haar facebook, is echt laag.
Dat zegt ook maar weer wat voor ''strijdt'' hun onderling hadden.
En wie zijn daar de dupe van? Juist ja, de kinderen....
Er zijn in dit geval alleen maar verliezers. Ook vind ik het raar dat die man nu zo zwart wordt gemaakt. Je kunt nu makkelijk praten over iemand die er niet meer is, een verhaal heeft altijd twee kanten.
xMarloes schreef:Snap ook heus wel dat ze boos is. Maar zulke dingen moet je allemaal niet op internet gooien
Dat bewijst vanuit haar kant gewoon hoeveel 'strijd' hun onderling hadden en het allemaal niet pluis zat
xMarloes schreef:Tsja hem een winnaar noemen? Ik vind dat ook héél erg onrespectloos naar de familie van hem.
Je kan in zo'n situatie toch niet over een winnaar speken? Had zei dan zo graag willen winnen? Het komt voor mij over alsof zei juist hem een hel heeft bezorgd zodat dit is gebeurd. Maar goed zo komt het een beetje over.
Dat ze zoiets denkt kan ik me nog iets bij voorstellen als je boos bent, Maar zet dat dan niet op facebook. Dat is echt laag vind ik.
Shaar schreef:Ik begrijp hier echt niks van. Wat is hier nou 'laag'? Jullie vallen met z'n allen over een reactie van de moeder, terwijl die hufter net hun 2 kinderen heeft VERMOORD. Dát is pas LAAG.
Electra63 schreef:Ik kan het niet beter verwoorden dan ElineS.
stefje schreef:Sommige moorden 'snap' ik nog weleens iets van (hoewel nooit goed te praten natuurlijk, het mag nooit-nooit-nooit) maar deze, zo zinloos, in mijn ogen egoïsme.
Nou Bokt, val maar over me heen...
Electra63 schreef:Ik durf alles hier te posten, maar ik vind het niet netjes, maar ronduit wreed tegenover de nabestaanden. Soms is stilte beter op zijn plaats..................