Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babootje schreef:Wist niet dat ze bij SkyNews een vriend hadden zitten; als dat zo is, snap ik het belletje naar SkyNews wel eerder. Als het een close vriend is denk je er natuurlijk wel aan daar ook meteen hulp te zoeken. Dat vind ik dan minder vreemd.
Wel zou ikzelf toch eerder de politie hebben gebeld dan pas na 40 minuten.
Babootje schreef:Mr Mitchell said: “We will not comment on this, other than to say Kate and Gerry have committed no offence under UK law, indeed any other country’s law.
russel schreef:De andere kinderen blijken nu nooit slaapmiddelen te hebben gekregen volgens een forensisch onderzoek.
http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_626258.html
Er waren toch haren van Maddie gevonden? Ik ben benieuwd of ze vanuit die haren ook nog met een uitsluitsel komen. Iig 1 verdachtmaking is al van de baan.
Zijn de appartementen van al die vrienden ook onderzocht? Net zo goed als dat van de McCann's, verbergen van een lijkje zou ook daar kunnen zijn gebeurd.
katiavl schreef:Dat is dus het probleem van de media he, de ene keer wel de andere keer niet. Ik snap dan niet dat ze gewoon de resultaten van onderzoek naar buiten brengen, is vele beter dan al die speculaties in mijn ogen
katiavl schreef:russel schreef:De andere kinderen blijken nu nooit slaapmiddelen te hebben gekregen volgens een forensisch onderzoek.
Er waren toch haren van Maddie gevonden? Ik ben benieuwd of ze vanuit die haren ook nog met een uitsluitsel komen. Iig 1 verdachtmaking is al van de baan.
Zijn de appartementen van al die vrienden ook onderzocht? Net zo goed als dat van de McCann's, verbergen van een lijkje zou ook daar kunnen zijn gebeurd.
Dat is dus het probleem van de media he, de ene keer wel de andere keer niet. Ik snap dan niet dat ze gewoon de resultaten van onderzoek naar buiten brengen, is vele beter dan al die speculaties in mijn ogen
russel schreef:De andere kinderen blijken nu nooit slaapmiddelen te hebben gekregen volgens een forensisch onderzoek.
piepelotje schreef:Dat van de twins en de test (slaapmiddel) is al pr weken geleden gepasseert op dat Engels forum.
Schijnt dat Gerry dus geweigerd heeft toen het net gebeurt was de twins te laten onderzoeken.
En is daar uitvoerig besproken hoelang slaapmiddel te halen is uit bloed en uit haar. Kweet niet meer hoelang daarvoor staat . Maar denk dat er 5 mnd tussen (ontvoering en de test twins)zaten dus is dat dan nog bewijs dat de twins niet in Mei verdoofd waren?????
En ik vind dat dus ook nogal??? Waarom lieten ze die test uitvoeren als er inderdaad geen slaapmiddel in Maddy's dna is gevonden. Dus denk dat er in sommige lekken naar de krant toch wel waarheid zit.
Gaat zoiets worden als met Diana, altijd en eeuwig roddels in de krant maar ze blijken nu jr achteraf toch wel waarheid te bevatten.