Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
irmaz schreef:Avalanche schreef:Ik zie het anders. Een standpunt innemen tegen misinformatie lijkt me niet zo verkeerd. Evenals wetenschappelijk correcte informatie geven op scholen schepping vs. evolutie lijkt me een goed ding.
En zeker als er onafhankelijk op feitelijk correcte informatie gecheckt wordt lijkt me dat een goed ding. Ik vind het volstrekt redelijk.
Maar niet in een verkiezingsprogramma![]()
Dat zou betekenen dat er iedere keer wanneer er nieuwe verkiezingen zijn geweest het hele curriculum kan worden herzien, want wie zijn die deskundigen die in de commissie plaats mogen nemen? Let op: In het land der blinden is eenoog koning.
Wanneer verspreid je een eigen ideologie? Wie bepaald dat? Is jouw mening een ideologie? Zijn ouders en leerlingen in staat om het onderscheid te maken?
journee schreef:Wordt het op scholen wel heel stil tijdens de maatschappijleer lessen. "sorry jongens, vanaf nu oefenen we niet meer met debatteren! Een eigen mening mag op school niet meer worden uitgesproken!"
Avalanche schreef:irmaz schreef:Maar niet in een verkiezingsprogramma![]()
Dat zou betekenen dat er iedere keer wanneer er nieuwe verkiezingen zijn geweest het hele curriculum kan worden herzien, want wie zijn die deskundigen die in de commissie plaats mogen nemen? Let op: In het land der blinden is eenoog koning.
Wanneer verspreid je een eigen ideologie? Wie bepaald dat? Is jouw mening een ideologie? Zijn ouders en leerlingen in staat om het onderscheid te maken?
Leerlingen en ouders niet, een onafhankelijke partij wel. En dat is ook wat er staat.
Avalanche schreef:Verder is ideologie een vrij nauwkeurig gedefiniëerd iets en dus prima door een onafhankelijke partij te bepalen. Het lijkt mij dat dit de verspreiding van misinformatie tegengaat.
Avalanche schreef:journee schreef:Wordt het op scholen wel heel stil tijdens de maatschappijleer lessen. "sorry jongens, vanaf nu oefenen we niet meer met debatteren! Een eigen mening mag op school niet meer worden uitgesproken!"
Want dit gaat ook echt over meningen
Raineri schreef:Is er niet al een commissie die zich bezighoudt met het lesmateriaal?
Vind het gewoon frappant dat het in een partijprogramma staat.
irmaz schreef:En omdat dit een een topic over politiek in het algemeen is gooi ik er maar eens een bijzonder stukje nieuwe politiek uit het partijprogramma mbt onderwijs:
[ Afbeelding ]
Cer schreef:irmaz schreef:En omdat dit een een topic over politiek in het algemeen is gooi ik er maar eens een bijzonder stukje nieuwe politiek uit het partijprogramma mbt onderwijs:
[ Afbeelding ]
Je bent een stuk vergeten, over mis informatie gesproken…
T is nog geen haar beter hier zeg
irmaz schreef:Benzz schreef:Of luister de debatten na waarin vd plas het uitlegt. Gaat puur om de landbouw in een positief jasje te brengen.
Niet landbouw maar veelteelt
Cer schreef:lies schreef:Wat dan? Want het staat letterlijk zo op de site van BBB?
[ [url=m/lT6Pap.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je kan zelf ook googlen hè
Ik laat het hier weer bij… dingen uit context plaatsen en daar verontwaardigt over doen..
Benzz schreef:Of luister de debatten na waarin vd plas het uitlegt. Gaat puur om de landbouw in een positief jasje te brengen.
Cer schreef:lies schreef:Wat dan? Want het staat letterlijk zo op de site van BBB?
[ [url=m/lT6Pap.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je kan zelf ook googlen hè
Ik laat het hier weer bij… dingen uit context plaatsen en daar verontwaardigt over doen..