Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Saga schreef:Ik vind dat je echt niks kunt zeggen over de geloofwaardigheid van beide kanten in dingen die niet bewezen of erkend zijn.
En dat een discussie over hoe die situaties gegaan zijn, geen enkele zin hebben om die reden.
En dat zou niet eens de kern van de discussie moeten zijn.
Electra63 schreef:Een vreemdganger is nog geen kindermisbruiker.
En lingerie kopen en appjes sturen waren volgens mij, toen zij ouder was, niet toen zij pas 15 was.
Ik vind dat ook niet gepast, maar voor mij maakt de leeftijd verschil.
Voorlopig is MB vrijgesproken.
Electra63 schreef:Een vreemdganger is nog geen kindermisbruiker.
En lingerie kopen en appjes sturen waren volgens mij, toen zij ouder was, niet toen zij pas 15 was.
Ik vind dat ook niet gepast, maar voor mij maakt de leeftijd verschil.
Voorlopig is MB vrijgesproken.
Citaat:Marco is geen slecht mens. Echt niet. Ik denk dat hij een goed mens is, die iets verkeerds heeft gedaan.
pmarena schreef:Nouja... ik zie nergens dat moeder ontkent dat ze MB gebeld heeft om haar overstuur zijnde dochter te troosten. Het enige dat ik zie is dat ze de knipoog ontkent. Zie bvb. dit artikel, met ook wel een mooie afsluiter van moeder:Citaat:Marco is geen slecht mens. Echt niet. Ik denk dat hij een goed mens is, die iets verkeerds heeft gedaan.
https://www.veronicasuperguide.nl/nieuw ... s-ontstaan
Ik vind dat ook wel heel veelzeggend, dat zowel moeder als dochter als de mensen er direct omheen niet net doen alsof het 1 of ander goor monster is. Maar ze hem over het algemeen eigenlijk een lieve man vinden. Waarom dan de behoefte van random mensen online en in de media om elk detail weg te zetten alsof dat overduidelijk bewijs is dat het wel een ontzettende goorlap zou zijn...
Hij had de grens moeten bewaken. Daar heeft hij in gefaald.
Had hij dan niet toe moeten staan dat de jongedame te pas en te onpas op zijn schoot kwam zitten...?
Of waar had hij precies de grens moeten trekken. Daar kan je een hele discussie over houden, waar die grens exact begint.