Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imaudy schreef:Karl66 schreef:
Ik ben niet zo'n fan van Biden, maar misschien is hij wel de president die Amerika nodig heeft. Iemand met compassie, die mensen verbindt en bij elkaar brengt.
Misschien wel. heb wel een beetje moeite met zijn leeftijd. Niet zozeer nu, maar wel over een paar jaar.
Shiloh schreef:Spannend spannend spannend. Ik heb het gevoel dat die Pennsylvania gaat winnen. Totaal percentage stijgt steeds en zakt dan weer terug, waarschijnlijk omdat er nog mail-ins binnen komen. Tot vrijdag tellen die nog mee. Iemand enig idee wat het huidige totaal is dat daar nog geteld moet worden? 134k achter nog!
Vergeet niet dat ze daar in tijd 6 tot 9 uur achterlopen. Grootste deel van onze dag lagen ze daar vooral te slapen.
Georgia zie ik niet meer gebeuren. Arizona blijft spannend.
Amyyy schreef:Shiloh schreef:Spannend spannend spannend. Ik heb het gevoel dat die Pennsylvania gaat winnen. Totaal percentage stijgt steeds en zakt dan weer terug, waarschijnlijk omdat er nog mail-ins binnen komen. Tot vrijdag tellen die nog mee. Iemand enig idee wat het huidige totaal is dat daar nog geteld moet worden? 134k achter nog!
Vergeet niet dat ze daar in tijd 6 tot 9 uur achterlopen. Grootste deel van onze dag lagen ze daar vooral te slapen.
Georgia zie ik niet meer gebeuren. Arizona blijft spannend.
Ik heb ook het gevoel dat Biden Pennsylvania gaat winnen. Georgia is nog maar 15.000 verschil, ik weet het niet. Muntje kan de ene of andere kant op vallen. Ik denk dat Arizona naar Trump gaat
Lynnepinny schreef:Amyyy schreef:Nee, als Biden Navada krijgt is hij er niet. In Arizona is het nog steeds spannend en die had nooit al toegewezen mogen worden aan Biden.
Hoezo is dat? Hij heeft daar toch zeker wel de meerderheid, toch?