Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jazz-fan schreef:Mindfields schreef:Ik mag hopen dat dit niet waar is Jazz-fan......maar er staat wel NOS heeft dit naar buiten gebracht....pfffff ik hoop zo dat het niet waar is. Het komt wel van de telegraaf he....zie net dat het indd al op nos.nl staat ook......gatverdamme...komt hij mooi makkelijk vanaf dan.....
Dat is wel maar om even bot te zijn naar die gek. Nu kost het de staat verder niks ivm een rechtzaak en een cel. Zulke idioten moet je niet meer aandacht geven dan dat hij nu heeft gehad.
Weet iemand trouwens hoe het met die 3 kinderen is? en natuurlijk de andere zwaargewonden?
Jublover schreef:rtl4 meldt net dat ie nog leeft?
hmmzz raar
Azzaro schreef:goedemorgen dames,
lees dat iedereen goed geschrokken is. Ik ook helaas. En niet om populair te doen of wat dan ook mijn collega ligt heel slecht in het ziekenhuis. Roel is één van de zwaargewonde. Ik zit bij de Marechaussee en kreeg helaas gister het bericht van mijn commandant dat onze Roel op de IC ligt ( ook een kmar medewerker) mijn collega dus. Ik ben hier aardig kapot van en het wachten is nu of hij het overleeft.
Ik ben blij dat iedereen zo meelevend is. Iedereen is erg geschrokken., Sterkte allemaal